رئیس بیمارستان خبر داد:

زایمان موفق ۱۵ مادر کرونایی در میناب

رئیس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) میناب از زایمان موفق ۱۵ مادر باردار کرونایی در ۴ ماهه نخست سال خبر داد.

زایمان موفق ۱۵ مادر کرونایی در میناب

یدالله رئیسی ماکیانی گفت: در ۴ ماهه نخست سال تعداد ۵۸ مادر باردار کرونایی در بیمارستان وجود داشته که از این تعداد ۱۵ مادر باردار زایمان موفق و ۴۳ مادر باردار که ماههای پایانی بارداری بودند با مراقبت ماما یی در بخشهای کرونایی سلامتی کامل خود را بدست آورده و درمنزل و تحت مراقبت و قرنطینه هستند و خوشبختانه حال تمامی مادران مثبت کووید خوب ارزیابی شد و در سلامت کامل بسر می برند.

ندابهاری کارشناس و مسئول زایشگاه افزود: در ماه گذشته تنها ۶ مادر باردار که موعد مقرر زایمان داشتند و در بخشهای کووید بستری بودند خوشبختانه با بستری به موقع این مادران حال همگی مادران خوب و نوزادان سالم زایمان کردند.

وی افزود: بعضی از ماداران به دلیل وجود پس از زایمان هنوز تحت مراقبت در بیمارستان و قرنطینه هستند که به زودی ترخیص می شوند.

بهادری از مادران باردار خواست که مراقبت های دوران بارداری را رعایت کرده و با توجه به شیوع کرونای دلتا به شدت مراقبت کنند که گرفتار این بیماری نشوند و جان خود و فرزندشان را به مخاطره نیاندازند، از رفتن به دور همی ها خود داری کنند، با خانه بهداشت ها همکاری داشته باشند، بدون ضرورت از منزل خارج نشوند و همچنان هشدارها ی بهداشتی را جدی بگیرند.

منبع: مهر

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • فاطمه
    0

    نمیخواید برای مادران باردار که گروه پرخطر هستن واکسن کرونا بزنید ?جون خودشون وبچه هاشون در خطره ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها