برنامه آهنگساز «مسافری از هند» برای برپایی کنسرت

آهنگساز سریال «مسافری از هند» جمعه ۱۹ مرداد بخشی از آثار اخیر خود را به همراه گروهش در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌کند.

برنامه آهنگساز «مسافری از هند» برای برپایی کنسرت

آهنگساز سریال «مسافری از هند» ساعت ۲۱ روز جمعه ۱۹ مرداد بخشی از آثار اخیرش را در فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌کند. این خواننده و آهنگساز موسیقی پاپ در کنسرت پیش روی خود با عنوان «شب‌ ترانه‌ای آرام» ساخته‌های اخیرش را پس از ۱۰ سال اجرا خواهد کرد. «دریغ»، «کوچه»، «مشکل عشق»، «نگاه»، و «صبح است» از جمله قطعاتی‌ هستند که در این برنامه اجرا می شود.

سروش عمومی نوازنده فلوت، محمد اطهری نوازنده گیتار و هارمونیکا، علیرضا میرآقا نوازنده پرکاشن، مهدی آقازاده نوازنده گیتار، هومن موسوی نوازنده پیانو، وریا پذیرا نوازنده گیتارباس و مهدی جعفری نوازنده طبلا گروه اجرایی این کنسرت را تشکیل می دهند.

مهرداد هویدا موسیقی را با فراگیری موسیقی ایرانی آغاز کرد و از محضر استادانی چون محمدعلی کیانی‌نژاد، جمشید عندلیبی، مرتضی حنانه و خسرو ظهیرالدینی بهره برد. او به‌واسطۀ علاقه به موسیقیِ شبه قارۀ هند و آسیای میانه سال‌های زیادی را صرف تحقیق و یادگیری بنیادهای موسیقی این مناطق کرد و در این راه از آموزش‌های هنرمندانی چون محمدرحیم خوشنواز و برادران دلاهنگ از بزرگان موسیقی افغانستان، بهره‌مند شد. البته با شروع مجدد فعالیت موسیقی پاپ در دهۀ ۷۰ او در کنار خوانندگانی چون ناصر عبداللهی، محمد اصفهانی، حمید غلامعلی آثار متعددی را اجرا کرد. اجرای تیتراژ چند سریال تلویزیونی در سال‌های پایانی دهۀ ۷۰ و اوایل دهۀ ۸۰ از جمله سریال «مسافری از هند» او را به شهرت رساند.

آلبوم‌های «حیرت»، «لاله گل»، «ترانه‌های غربت»، «کنسرت رومی»، «مسافری از هند»، «رومی ۳» با صدای این هنرمند منتشر شده است.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها