روایت شاهد احمدلو از برخورد رسانه ملى با زنده یاد چشم آذر/ به او گفتند تو به تلویزیون ممنوع الورود هستی!!

شاهد احمدلو در مراسم تشییع مرحوم چشم آذر گفت: من تنها کارگردانی نبودم که ناصر برای تمام فیلم‌هایش موسیقی ساخته بود. او رفیق جانی من بود. من با ملودی‌های او عاشق سینما شدم

روایت شاهد احمدلو از برخورد رسانه ملى با زنده یاد چشم آذر/ به او گفتند تو به تلویزیون ممنوع الورود هستی!!

شاهد احمدلو -کارگردان سینما و برادرهمسر چشم‌آذرـدر مراسم تشییع مرحوم چشم آذر با گریه پشت تریبون رفت و اظهار کرد: ناصر می‌گفت (به مخاطبانش) نگو مردم، بگو یاران باران عشق. (باران عشق یکی از معروف‌ترین قطعات بی‌کلام این هنرمند بود) من تنها کارگردانی نبودم که ناصر برای تمام فیلم‌هایش موسیقی ساخته بود. او رفیق جانی من بود. من با ملودی‌های او عاشق سینما شدم.

احمدلو در ادامه بیان کرد: او در سرزمینی زندگی می‌کرد که به عشق مردمش آن را رها نکرد.

او سپس با بیان خاطره‌ای گفت: هفته گذشته او را به یک برنامه تلویزیونی دعوت کرده بودند. مانند همیشه کت و شلوار شیکی پوشید و رفت، اما خیلی زود برگشت. ما همه پای تلویزیون منتظر دیدن برنامه او بودیم. از او پرسیدیم چرا برگشتی، خندید و گفت (به تلویزیون) راهم ندادند و گفتند ممنوع‌الورود هستی. این تلویزیون را ما راه انداختیم.

این کارگردان سینما اظهار کرد: امیدوارم پرکشیدن او آیینه‌ای باشد برای روسای ما که قدر پیشکسوتان را نمی‌دانند. یک بار با همدیگر در قطعه هنرمندان قدم می‌زدیم. به من گفت یک روز من را هم به این قطعه می‌آورند، مرگ حق است اما اگر سر خاک من آمدید گریه نکنید و به جایش آن بگویید «پی‌.او. پی».

در ادامه این مراسم پیامی از طرف سیروس الوند ـ کارگردان ـ که چشم‌آذر با او همکاری داشته و اکنون به علت سفر در خارج از کشور به سفر می‌برد، خوانده شد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها