محبوبیت بالای این چند هنرمند کره ای در ایران/ عکس

طرفدار پاپ کره‌ای باشید یا نه این روزها باید در غار زندگی کرده باشید که متوجه محبوبیت و همه‌گیری این سبک از موزیک به ویژه در بین نوجوانان و جوانان نشده باشید. حالا خیلی وقت است که دیگر گروه‌های پاپ کره‌ای فقط برای کره‌ای‌ها محبوب نیستند و بعضی از آن‌ها حتی در خارج از کره طرفداران به مراتب بیشتری دارند.

محبوبیت بالای این چند هنرمند کره ای در ایران/ عکس

به دلیل محبوبیت زیاد این سبک از موسیقی در کشورمان در این مقاله سراغ برخی از گروه‌های محبوب کی‌پاپ رفتیم و قرار است با هم نکاتی جالب درباره آن‌ها را مرور کنیم.

انگلیسی یادگرفتن رهبر  BTS

محبوبیت عجیب و غریب این چند نفر در ایران

رهبر گروه محبوب BTS یعنی RM، آراِم را بسیاری پیش از این با نام Rap Monster می‌شناختند. آراِم در مصاحبه‌ای با یاهو اینترتینمنت درباره این موضوع صحبت کرد که تماشای سریال فریندز برای او نقش عمده‌ای در یادگیری و مسلط شدن به زبان انگلیسی بازی کرده است.

آراِم این‌گونه ادامه می‌دهد:"در شهر محل تولد من برای والدین کره‌ای تشویق کودکان به تماشای این سریال تقریبا مثل یک کلیشه بود و همه انجامش می‌دادند." این موزیسین محبوب اعتقاد دارد که انگلیسی صحبت کردن بازیگران این سریال بسیار واضح و ساده است و او بارها و بارها قسمت‌های مختلف این سریال را تماشا کرده است.

RM همچنین محبوب‌ترین شخصیت این سریال از نظر خودش را چندلر معرفی می‌کند و ادامه می‌دهد که عشق و رابطه بین راس و رِیچل هم از بخش‌های جذاب این سریال برای او بوده است.

داستان سربازی رفتن جین و دیگر ستاره‌های  KPOP

محبوبیت عجیب و غریب این چند نفر در ایران

اگر از طرفداران کِی‌پاپ باشید حتما اطلاع دارید که طبق قانون کشور کره جنوبی، تمام مردان از نظر جسمی سالم باید تا پیش از 28 سالگی یک یا یک و نیم سال به آموزش نظامی مشغول شوند. هرچند که دارندگان مدال طلای المپیک و یا حتی موزیسین‌هایی که در سبک‌های کلاسیک به کار مشغول هستند لازم نیست به سربازی بروند اما هنوز تبصره‌ای برای ستاره‌های پاپ کره‌ای وجود ندارد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، جینِ 29 ساله تابحال به دلیل استفاده از مرخصی 2 ساله برای سربازی ثبت نام نکرده است و اگر قانون دچار تغییر نشود باید به زودی روانه سربازی شود. بر اساس شایعاتی که در کشور کره جنوبی وجود دارد ممکن است به دلیل خدمات فرهنگی فراوان به کشور کره جنوبی، به زودی ستاره‌های کی‌پاپ هم از این قانون مستثنی شوند.

دقیقا کدام خدمات؟

اگر از طرفداران پاپ کره‌‌ای نباشید ممکن است با خودتان فکر کنید چنین گروه‌هایی چه فایده‌ای برای کشورشان دارند که انتظار دارند به چنین قانونی تن ندهند. بر اساس گزارش NPR  فقط و فقط گروه BTS سالانه بیش از 5 میلیارد دلار سود اقتصادی روانه کشور کره جنوبی می‌کند. دقت کنید فقط گروه BTS و نه تمام ستاره‌های مشغول در کی‌پاپ.

تمرین‌های سخت و باورنکردنی برای ستاره شدن

محبوبیت عجیب و غریب این چند نفر در ایران

اعضای گروه Blackpink درباره دورانی که به عنوان کارآموز با شرکت YG Entertainment قرارداد بسته بودند، صحبت‌های جالبی را مطرح کردند. ظاهرا اعضای این گروه به همراه اعضای گروه‌های دیگری که  درنهایت انتخاب نشدند، روزانه 12 ساعت تمارین و آموزش‌های سخت را برای ستاره شدن پشت سر گذاشته‌اند. از بین اعضای این گروه جِنی با پشت سر گذاشتن 6 سال تمرین بیشترین و رز با 4 سال کمترین زمانِ آموزش را داشته‌اند.

جِنی درباره این تجربه می‌گوید:"ما در مدت چند سال تمام مهارت‌هایی را که برای ستاره کی‌پاپ شدن احتیاج داشتیم یاد می‌گرفتیم و محیط آن‌جا حتی از مدرسه هم قانونمندتر بود. در نهایت پس از اتمام هر دوره فردی یک کاغذ به دیوار می‌چسباند و ما متوجه می‌شدیم چه کسی از بقیه بهتر بوده و چه کسی به اندازه کافی خوب نبوده و باید به خانه بازگردد."

علاقه شدید Jin به گروه Coldplay و کریس مارتین

محبوبیت عجیب و غریب این چند نفر در ایران

جین به عنوان یکی از اعضای گروه BTS در مصاحبه‌ای با GQ درباره علاقه‌اش به کریس مارتین و البته ملاقات این موزیسینِ انگلیسی گقته است:"آن روز فقط من و یکی دیگر از اعضای گروه هنوز در استودیو بودیم وکریس مارتین وارد استودیو شد. یادم هست که چقدر از ملاقات با او خوشحال بودم و به او گفتم واقعا گیتارش باحال است و کریس مارتین هم به راحتی هرچه تمام‌تر گیتارش را به من داد و گفت یک هدیه برای تو."

جین ادامه می‌دهد:"من واقعا منظور خاصی نداشتم فقط می‌خواستم به او بفهمانم که به نظرم واقعا آدم باحالی است و او گیتارش را به من هدیه داد. چندباری با تعجب از او پرسیدم آیا شوخی می‌کند؟ اما او کاملا جدی بود. حدس می‌زنم از این موضوع که من طرفدار او و گروه Coldplay هستم خبر داشت، البته این فقط یک حدس است. آن‌قدر بابت این ملاقات و هدیه خوشحال بودم که به سختی نفس می‌کشیدم."

Suho و تجربه سربازی

محبوبیت عجیب و غریب این چند نفر در ایران

سوهو، رهبر گروه EXO دوران سربازی اجباری در کشورش را انجام داده است و درباره این تجربه به مجله رولینگ استونز می‌گوید:"این دوران به من یاد داد که صرف نظر از حرفه‌‌ای که دارم باید بتوانم با هر نوع آدمی ارتباط برقرار کنم و همچنین  به نظرم این تجربه ابزار کارآمدی برای این ازتباط در اختیار من قرار داد."

رکوردهایی که موزیک ویدئوی گروه Blackpink جابجا کرد

محبوبیت عجیب و غریب این چند نفر در ایران

حتما از محبوبیت موزیک ویدئوی آهنگِ "How You Like That" از گروه بلکپینک با خبر هستید اما این موزیک ویدئو موفق شد چند رکورد کتاب گینس را به نام اعضای این گروه جابجا کند. این موزیک ویدئو موفق شد سه رکورد بیشترین تماشای یک ویدئو در یوتیوب طی 24 ساعت، بیشترین تماشای یک موزیک ویدئو در یوتیوب طی 24 ساعت و بیشترین تماشای یک موزیک ویدئوی پاپ کره‌ای در یوتیوب طی 24 ساعت را از آن خود کند.

جالب است بدانید این موزیک ویدئو در روز اول قرار گرفتن در یوتیوب، بیش از 86 میلیون بار تماشا شد که رقم قابل توجهی است.این موزیک ویدئو در حال حاضر بیش از یک میلیارد بار در یوتیوب تماشا شده است.

اولین ستاره غیر کره‌ای پاپ کره‌ای؟

محبوبیت عجیب و غریب این چند نفر در ایران

بنا بر مطلبی که Elle منتشر کرده است، لیسا از اعضای گروه Blackpink اولین فرد غیر کره‌ای است که شرکت YG Entertainment حاضر شده با او قرارداد امضا کند و او را در مسیر تبدیل شدن به یک ستاره در کی‌پاپ بپذیرد. لیسا اهل کشور تایلند است.

میزان تاثیر و محبوبیت در میان غیر کره‌ای‌ها

محبوبیت عجیب و غریب این چند نفر در ایران

وقتی مجله بیلبورد از جوی، یکی از اعضای گروه Red Velvet درباره پرجمعیت‌ترین اجرای این گروه پرسید، جوی پاسخ جالبی داد:

"راستش در زمانی تورِ اوِرسیز، من واقعا تحت تاثیر هواداران بین‌المللی‌مان قرار گرفتم. طرفداران بسیار زیادی که زبان کره‌ای را بلد نبودند و با این حال تک تک کلماتِ آهنگ‌های ما را به زبان کره‌ای می‌خواندند. آن‌ها حتی برای هر آهنگ هم‌خوانی و تشویق متفاوتی را طراحی کرده بودند و این وفاداری واقعا من را احساساتی کرد."

تعداد حلقه‌های اعضای گروه  Seventeen

محبوبیت عجیب و غریب این چند نفر در ایران

بر اساس مجله رولینگ استونز تمام 13 عضو گروه محبوب Seventeen از سال 2015 و آغاز به کارِ این گروه، برای انتشار هر آلبوم موفق یک حلقه دریافت می‌کنند. بنابر این مقاله 13 عضوِ این گروه تا آپریلِ سال 2022 هر کدام 5 عدد از این حلقه‌ها دریافت کرده‌اند.

منبع: برترین ها
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 87
  • ناشناس
    209

    یه مشت اوبی حال بهم زن :((

    نظرات شما -
    • بهنام
      145

      حرف حق را زدی دمت گرم .

    • تینا
      20

      نمیخوام بی احترامی کنما! ولی لطفا حرف دهنتو بفهم خو اگ کره ای هارو دوس نداری میتونی اون دکمه ضربدر کنار صفحه گوشی ک هست روش کلیک کنی و از این سایت خارج بشی به همین راحتی...

      دیگه این حرفا و هیت ها به بی تی اس و بلک پینک تکراری شدن و هیچ تاثیری روی موفقیت اونا ندارن

    • ناشناس
      11

      هی! بفهم داری چی میگی
      علاقه نداری می تونی نبینی
      چقدر بی شخصیتین:|

    • ناشناس
      8

      حال بهم رن شماییین که این حرف هارو میزنین خو اگ دوس نداری نبین و از سایت خارج شو

    • ناشناس
      10

      حال بهم رن شماییین

    • لیسا جون
      6

      حرف دهنتو بفهم حال به هم زن خودتی و اینو بدون اونا خیلی طرفدار دارن حرف های تو رو موفقیتشون تأثیری ندارد دهنت رو ببند مرسی😉😉😉

  • سعید1400
    114

    از کره ای ها فقط سوسانو خوب بودش

    نظرات شما -
    • AWE
      61

      خخخخخخخخخخخ

  • ناشناس
    49

    خ

  • الینا
    25

    بلک پینک بهترینه خیلی از پایینی ها حرف مفت میزنن😎
    در ضمن لیسا کره ای نیست 😜
    جنی و رزی و جیسو و بقیه هم عالین شما در حد اونا نیستین که بخواین دربارشون نظر بدین پس لطف کنین زیپا رو بکشین

    نظرات شما -
    • Zahra_자라
      4

      اره لیسا تایلندیه

    • لیسا جون
      3

      👏👏👏👏👏👏

    • sara :)
      1

      درسته

  • army💙💙💙💙💙💙💙💙💙
    7

    حرف مزخرف نزنین کره ای ها خیلی محبوبن شماها الکی حسودی نکنین

  • تینا
    11

    از بی تی اس خوشت نمیاد؟ پس نظر نده و نظرتو برا خودت نگه دار حال به هم زن دقیقا خودتی ک میای هیت میدی انقد نژاد پرست نباشین به جای ایراد گرفتن از خواننده ها و بازیگرای کره ای و بی تی اس بیاین رو ایراد های کشور خودتون تمرکز کنین کشورتون پیشرفت کنه چرا باید انقد هیت بگیرن

    یه گروه که با حرفاشون ، آهنگ هاشون بهمون انگیزه و امید میدن اینه حقشون؟! واقعا برا ملت خودمون متاسفم

    نظرات شما -
    • بهنام
      76

      میگم
      زیاد به خودت فشار نیار

    • نگاه
      32

      دوست عزیز
      یک کشور رو آدماش میسازن
      شمایی که از یک کشور دیگه طرفداری میکنید انتظار نداشته باشید کشورتون بی نقص باشه
      من به عنوان شخصی که یک روز طرفدار BTSبودم دارم بهتون میگم

  • تینا
    12

    چشم دیدن این همه موفقیت رو ندارین واقعا 😂😔

    نظرات شما -
    • 𝑦𝑒𝑟𝑖
      0

      فشار‌بقولیننن‌

  • ناشناس
    100

    سلام.
    هدف از خلقت چی هست؟
    چه کسانی محبوب خداوند هستن و چرا؟
    چرا برگزیدگان خداوند از بهترین انسانها بودن و در طول زندگیشون چه کارهایی کردن؟
    اگه دقیق به اینها فکر کنیم متوجه میشیم که برترین و کاردرستترین انسانها کیا هستن.
    دلم میسوزه برای جوون هایی که عمرشون رو دارن تلف میکنن و نهایتش میرسه به پشیمونی.
    عزیزان این عمر که خدا به ما داده برای بندگی هست.بندگی خدا هم در اطاعت از خداست ، نه بازیگرا و افراد مشهور و مد.
    جوری زندگی کنیم و رضای خدا رو جلب کنیم که بعد پشیمون نشیم که میتونستم و این کار رو نکردم.
    موفق باشید.

    نظرات شما -
    • Nsssss
      12

      دلت برای خودت بسوزه نه جوونا. میفهمی که چی میگم؟ 😂 اول برو تحقیق کن بعد بیا حرف بزن. توی که به دین اسلام و اینا هستی دینت گفته قضاوت ممنوع. پس الکی دیگران نصیحت نکن اول خودت برو درست کن. اوکی؟

    • Zahra_자라
      10

      خدا همه ی بنده هاشو دوست داره شما اگه ب کره ای هیت بدین یعنی ب خدا هیت دادین

    • Sara
      5

      آدم نباید تمام زندگی و تمام وقت و عمرشون صرف هر کاری کنه ولی ما یه وقت( اوقات فراغت) داریم و میتونیم تفریح و سرگرمی داشته باشیم بعضی سرگرمیشون کی پاپ و بعضی سرگرمیشون موزیک‌ ایرانی و ...
      هر کسی چند سبکو انتخاب می‌کنه و گوش میده در زمان بیکاریش.
      اون کاری اشتباهه که تمام زندگی خودشو وقف اینکار کنه یا هر کار دیگه افراط تو هرچیزی بده
      پس این چیزی که شما گفتین کاملا اشتباهه آدم هدف داره و باید داشته باشه و این دلیل نمیشه که چون هدف داره نه آهنگ گوش بده نه چیزی اون افراط بده که ادمو از هدف دور می‌کنه

    • سمپادی
      6

      برو عمرتو به بندگی بگذرون
      کی پاپ جلوت زانو نزده و ازت التماس نکرده که بیای طرفدارش شی
      یجوری میگی انگار کل کیپاپ فقط منتظر توعه و بس
      درضمن ما بندگی نمیکنیم دراصل من خودم تازه معناو طعم زندگی کردن رو از وقتی کیپاپر شدم کشیدم
      اگه همه ی جهان چیزایی که ما از کیپاپ یادمیگیریم رو بلد بود دنیا بهشت بود
      ما از کیپاپ یادمیگیریم به خودمون عشق بورزیم،نژادپرست نیاشیم،باهم دیگه اتحاد داشته باشیم و برای خواسته هامون بجنگیم، یادمیگیریم به همدیگه و علایق دیگران و اعتقادات همه احترام بزاریم

    • نگین
      3

      حرف شما در رابطه با جلب رضایت خدا درسته
      اما شما از ما میخواین که بدون خلع و هرگونه علاقه ای زندگی کنیم که این خودش یه جور پوچ گراییه
      من قبول دارم هیچ انسانی بی نقص نیست ولی بی تی اس داره راه زندگی رد به ما نشون میده
      شاید به نظر احمقانه بیاد ولی بی تی اس برای ما فرشته ان و واقعا به بهترین شکل میشه ازشون به عنوان الگو استفاده کرد
      همه اونا زمانی تو شرایط سخت بودن و واسه همین چنین موزیک هایی رو میسازن و سعی میکنن که بقیه رو هم تو زندگی پیروز کنن
      شما هم اول باید باید محتوا و مطالب دقیق رو راجبشون مطالعات کنید و بعد شروع کنید به نظر دهی
      این چیزی که شما از ما میخوامیخوایدپرستی نیست پوج گراییه
      کجای دنیا گفتن به آدمهایی که بهتون مسیر زندگی رو یاد دادن عشق نورزین

    • ناشناس
      12

      تموم شد؟
      خعلی تاثیر گذار بود -_-

    • Zari~
      2

      سلام دوست عزیز
      اگه تو یه درصد فک کردی ما اونا رو میپرستیم یا یه همچین چیزی، ​سخت در اشتباهی
      ما فقط اونا رو دوست داریم وطرفدارشونیم همین. تو کسی رو دوست نداری و یا دوست نداری مثل کسی باشی؟
      و این ک میگی وقتتونو تلف میکنین، خود من ب شخصه وقتی اهنگاشونو گوش میدم دیگه به سختیام فک نمیکنم و حداقل واسه چند دقیقه از اون فکرای مضخرف میام بیرون اونا فقط برای من سرگرم هستن و باعث شادیمون میشن و بعضی وقتا بخاطر شخصیت خوبشون الگو قرار میگیرن.
      حالا اگه از حسودی داری میپُکی مشکل خودته ما هیچ کار اشتباهی نمیکنیم.

    • حالا هرکی
      2

      عزیزم شماهم داری حرف فامیل مارو میزنی مرسی برو یکی دیگرو نصیحت کن😂😔🤝🏻

    • 𝑦𝑒𝑟𝑖
      0

      داش‌برو‌نمازتو‌بخون‌اصکل

    • nazi
      0

      عمرمون تلف میشه؟کسی ک علاقشو دنبال میکنه عمرش تلف میشه؟ پس شماهایی ک از شهید سلیمانی و آخوندا و... پیروی میکنین و خودتون و وقف اینچیزا میکنین عمرتون تلف نمیشه؟نه چون بهشون علاقه دارین. ماهم ب کره ای ها و چیزهای دیگه علاقه داریم و علاقمون رو دنبال می‌کنیم پس عمرمون تلف نمیشه بلکه خیلی هم خوب و خوش میگذره عمرمون میدونی چرا؟ چون این گروه های کیپاپ بهمون چیزهایی یاد دادن ک توی کتاب های درسی و مدرسه یاد نگرفتیم ما ازشون یاد گرفتیم ک جنسیت زده نباشیم، نژادپرست نباشیم به علایق هم احترام بزاریم.

  • حالا یکی
    52

    نوشتید کسی که پاپ کره ای نمیدونه اهل غاره ولی این توهین هست چون آدم های زیادی هستند وقتشون تلف نمی کنند

  • بلینک
    29

    فقط بلک پینک
    تاج مال ماست
    بلک پینک بهترینهههههههه
    بلینک لایک کنن

  • ..
    18

    بلک پینک بهترینهههههههه❤

  • ناشناس
    21

    ببخشید ولی فک کنم الان دیگه رکورد بیشترین تماشای موزیک ویدیو در یوتیوب مال بی تی اس باشه
    در ضمن هرکی میخوا خوشش بیاد هرکی هم خوشش نمیاد چرا باید بدش بیاد؟
    واقعا برام سخته وقتی میبینم با کیا شدیم 7 میلیارد

    نظرات شما -
    • Azin
      21

      ببخشید؟
      موفقیتای بلک پینکو نمیبینی نه؟
      اونا هیچی از بی تی اس کم ندارن میدونی که؟
      رکورداشون تو گینس ثبت شده خب؟
      هرچند، هرچقدرم بگی اونا انقدر معروف هستن که به این چیزا توجه نکننن

  • ❤️❤️
    20

    از بین کره ای ها فقط یو سئونگ هم بهترینه.❤️❤️❤️

    نظرات شما -
    • 😇
      8

      پس بی تی اس اونا که از بهترین هم فراتر رفتن😍

  • :›
    5

    ینی واقعا فازتون چیه
    چشاتون از حسودی در اومده هیت میدین...البته الان ۳/۴ ایران و کشور های خارجه طرفدار این گروه‌ها هستن و هیچ هیتی نمتونه حال اونارو بد کنه
    ن مثلا شما فک میکنین خیلی باحالین هیت میدین
    شما زنگیتون رو از راه ب در کردید حالا هم میخاید امید زندگی میلیون ها نفر رو ازشون بگیرین
    خیلی زحمت نکش ب این راحتیا نیس
    با تچکر😐♡

  • Army and Blink
    3

    واقعا درک نمیکنم .چرا ایرانی ها نمیتونن چشم موفقیت دیگران و داشته باشن .همش باید تعریف از ایران باشه که بهش هیت ندین.
    این گروه های کیپاپ همشون عالی و امید بخش هستن حداقل از فشار روحی که هی از همه جا برامون میاد کم میکنن و باعث میشن افسرده نشیم.
    اول یه نگاه به خودتون بندازین ببینین چقدر تا حالا مفید بودین؟!
    چند نفر رو از افسردگی نجات دادین؟!
    چند نفر امیدشون به سماست؟!
    اینا همه شون رو این گروه ها محقق کردن .

  • Zahra_자라
    7

    بلک پینک عشقه

  • ناشناس
    16

    از همه بهتر پینک پنتر هست. هم نوستالژیکه و هم قدیمی نمی شه

  • 💜💖
    3

    همه ی این گروه ها عالین و باعث شدن امید به زندگی خیلیامون برگرده😍✨

  • ناشناس
    76

    سلام بی تی اس اصلا خوب نیست آدمو از خدا دور میکنه من یه کلیپ دیدم که معنی آهنگشو زده بود داشتن میخوندن که عاشق شیطانم! بعدش لطفا به کشورتون که اینقدر شهید داده نگید که پیشرفت نکرده‌ اونا جونشون رو دادن که ما توی امنیت باشیم آیا آنقدر که از بی تی اس طرفداری میکنید اونا حاضرن جونشون رو بدن تا شما راحت باشین؟
    من بی احترامی نمیکنم به بی تی اس و مخالفم با بی احترامی .ولی اگر دشمن اسلام هستن و میخوان ماهارو منحرف کنن خدا نابودشان کنه!

    نظرات شما -
    • ارمی
      4

      سلام
      اون اهنگ ها از بی تی اس نبوده اون ها به نسلمون ها احترام میزارن توی فن ساین ها وقتی طرفدار های نسلمون رو میبینن طوری رفتار میکنن که یه وقت اونها معذب نشن طوری که ویژه برنامه ماه رمضون اجرا کردن در کنسرت کی در عربستان بود طلاهای میکروفون شون رو پوشوندن چون برای مرد مسلمان حرامه خیلی نرقصیدن که یه وقت نسلمون ها ناراحت نشن چندبار هم گفتن که ایران رو دوست دارن اون پست دروغ بوده کار هیتر ها بوده گروه بی تی اس 25 تا رکورد گینس داره اجرا در سازمان ملل و... حالا جدا از اینها شبکه 4سیما هم درموردش پخش کرده و گفته ممنونم ازتون
      ممنون که فوقش ندادین 🥰

    • 3

      شما که مسلمان هستی مگه خداوند نگفته فضاوت ممنوع؟

    • Just Music
      1

      سلام شما الان دارید توهین بزرگی به صنعت کیپاپ و مردم جهان می‌کنید
      احتمالا اشتباهی بوده که این جمله رو تو لیریک اهنگ دیدید چون اگه برید متن ترجمه همه ی اهنگ های منتشر شده رو بخونید اصلا همچین جمله ای تو لیریک نیست.من خورم موزیک سنتی دوست ندارم بهش علاقه ندارم نمیرم سراغش که بعد اینقدر بیکار باشم برم کامنت های منفی و هیت بذارم دوست ندارم سلیقه ام نیست دنبالش نمی‌کنم. شما هم که کیپاپ رو دوست ندارید دنبالش نکنی اگه هم لینک سایتی چیزی اومد خب باز نکنید. این نسل جوون به خاطر این طرفدار خواننده های خارجی و کیپاپ هست چون اونا زندگی شون رو تغییر دادن، نژاد پرست نیستن،رفتار خوبی دارن ووو.....
      همین بی تی اس اینقدر به فن هاش کمک کرده که خودشون نمیدونن اصلا خبر ندارن. اونا بهمون یاد دادن به خودمون عشق بورزیم،نه تنها بی تی اس بلکه گروه های دیگه ی کیپاپ. این همه سال کارآموزی، رژیم های طاقت فرسا،سخت گیری های کمپانی حتی کمپانی اجازه خورون یه کیک رو بهشون نمیده. این ام هزحم تکشیدن و به ثروت و مال شون هم تکیه نمیکنن همینش خیلیه. ایرانیا بعضیاشون نمیگم همه بعضیاشون انقدر بی فرهنگن که چشم دیدن خوشحالی و انرژی مثبت رو ندارن.خواهش می کنم بس کنید این نسلهم حق این رو داره که شاد باشه.

    • Army of bts
      1

      ادم هرچیزی رو شنید بارو نمیکنه
      بی تی اس ب عربستان رفته مسلمانارو دیده میشناسسه کلی ام احترام گذاشته بهشون
      یکی از اعضا گفته دخترای مسلمان از دخترای کره ایی سرترن
      ماخ رمضونم تبریک گفته
      اول ی سرچ کوچلو بزن بعد بیا اینجوری بگو پشت سر بنده های خدا

    • Army of bts
      2

      رهبر بی تی اس گفت ازمن استفاده کنید از بی تی اس استفاده کنید تا خودتونو دوست داشته باشید
      گفت همه ادما ی دین مشترک دارن اونم انسانیته
      گفت هیچ وقت رویاهاتو ول نکید دست از تلاش برندارید و....
      واقعا بنظرتون همچین ادمایی ادمای بدی ان؟

      کلا معنی بیشتر اهنگای کیپاپ همینه
      میگن خودتونو دوست داشته باشید

      ادم هر چیزی رو ک میشنوه باور نمیکنه

    • Ahmad
      5

      اما از نظر من خیلیا نسبت به خدا و زندگی نظرشون عوض شده....اینو با چشم خودم دیدم....خیلیا الان تفکراتشون نسبت دنیای پیرامون خودشون عوض شده(البته غیر از بعضیا ک فقط عاشق ظاهرشون شدن و اصن توجهی به نکته مثبت این ماجرا نکردن)ببینید خود بی تی اس واقعا خوبه اما بعضی از فناشون واقعا بچه سالن و اصن تفکراتشون عوض نشده

    • 𝑦𝑒𝑟𝑖
      1

      فک‌نکن‌‌خیلی‌قدرت‌آرمیا‌کمه‌بچه‌درس‌خون

  • 🇰🇷Kpop
    4

    تمام گروه های کیپاپ عالی هستن و اینکه بیاین به هیچ کدوم شون هیت ندیم چون تک تک اونا عالین تویی ک بی دلیل میای هیت میدی واقعا چی بهتون میرسه که الکی هیت میدین نژاد پرست نباشید و به علایق هم احترام بزاریم پس از کره ای ها خوشت نمیاد نظر نده و هیتم نده یکم شعور شخصیت داشته باش ایراد نه خواننده ها بگیرید نه از بازیگرای کره اونا حتی با هیت دادن آدمایی مثل شما بازم قوی هستن و به راه خودشون ادامه میدن و روز به روز موفق ترن دست از نژاد پرستی بردارید و سرتون تو زندگی خودتون باشه

  • Army
    3

    و مطمئن باش از این خواننده های ک تو گوش میدی
    و همش درحال فوحش دادن تو آهنکشون هستن،و همش درحال رابطه ی نامشروع با دیگران هستن
    موفقیت های بی تی اسی ک ب همه‌ی دین ها احترام میزارن،
    از هر نژادی باشی قبولت
    دارن
    هر گرایشی داشته باشی قبولت دارن
    بیشتره و متاسفانه چون شما bitchs تحمل دیدن موفقیت هاشون و ندارید نمی‌دونید ک چ گروهی بخورید

  • مریم
    5

    به نظر من هر کسی می‌تونه هر سبک موسیقی رو دوست داشته باشه من تقریبا طرفدار خیلی از گروهای کیپاپم و گاهی اوقات آهنگ و موزیک ویدیو هاشونو نگاه میکنم و گوش میدم ولی به نظرم بهتره که حد اعتدال توی هر چیزی رعایت بشه و بچه های ما هم دیگه انقدر توی این چیزا غرق نشن ولی در کل تا اونجایی که من میدونم این گروها چیز بدی رو انتقال نمیدن و خب ظاهرشون و سبک موسیقیشون به خودشون مربوطه و اگر موضوع بنا بر این باشه که از نظر ظاهری و رفتاری بچه های ما شبیه کره ای ها میشن دیگه به اونا مربوط نیس چون بچه های ما دیگه زیادی توی هر چیزی غرق میشن...

  • ناشناس
    3

    کسایی که هیت می دهند اونا با دستاشون نه با زبونشون قاتل هستند تاحالا خیلی از خواننده ها و بازیگر های مورد علاقمون رو بخاطر حرفای تند هیترها از دست. دادیم ببینم شما دوست دارید حرفای بدی به شما بزنند هیترا همشون حسودن چون چشم دیدن اینکه خواننده ها و بازیگرها چقدر بالاتر از اونا هستن ندارن

  • ناشناس
    2

    سلام، زندگی به اندازه کافی سخت، تکراری، وپر چالش هست، همه جای دنیا وروی کره زمین لطفا، اگه دوست دارید یه فیلم یا سریال خارجی ببینید نه بازیگرها ونه فرهنگشون نقد نکنید باید به همه بشریت وزنجیره ای که هست از خلقت آدم تا قیام قیامت به چشم عبرت بنگریم وبدونیم همه جا زندگی چالش داره،،،،،،،

  • محدثه
    7

    بلک پینک بهترینه😍💖🖤دخترای قشنگم

  • 3

    میدونید مشکل پسرای ۱۴ ساله چیه که هیت میدن؟
    مشکل اینه که اونا نمیتونن مثله بوی‌گروپای کیپاپ باشن😂😂😂

  • Army ⟬⟭💜
    3

    همه تون که دارید هیت میدید دارید شخصیتتون رو نشون میدید
    بی تی اس و ارمیاش
    بلک پینک و بلینکاش
    و بقیه اعضای کی پاپ
    هیت های شما به یورشونم نیست

  • BTS
    6

    فقط بی تی اس جونم

  • ناشناس
    5

    واییی عاشقشونم من هم آرمی ام هم بلینک

  • Army💜
    4

    ب عنوان کسی ک هم آرمی هسم هم بلینک میگم...
    میتونی نظر ندی؟اصلا نظر منفی تو چ تاثیری داره فانوسا؟مثلا تعداد آرمیا کم میشه؟
    مثلا تو جراح اونا بودی ک میگی عمل زیبایی کردن؟اره؟
    پس حرف مفت نزنین ن تعداد آرمیا کم میشه ن بلینکا
    فقط خودتون میرین زیر سوال

  • هستی
    2

    با افتخار دو ساله که بلینکی م قربون بلک پینک م بشم 🥺😍😍لیسا ی قویم جنی کیوتم جیسو خوشگلم و رزی خوش صدا ❤️❤️فداتون بشم 💖🖤

  • بلینک
    3

    بلک پینک زندگیه منه 🥺😍😍😍Black pink

  • بی نشان
    1

    سلام اومدم بگم اکسو عشقه عاشقشونم هیچ اشکالی نداره که کسانی از ایران طرفداران کیپاپ باشند .اونها هم انسانند و زحمت کشیدند کاش به خودشون و طرفداراشون هیت ندید و سرتون تو زندگی خودتون باشه و مشکلات خودتونو حل کنید و من الله توفیق

  • -
    5

    چقدر شما ایرانی های مذهبی نژاد پرستین اگه خوشتون نمیاد کسی مجبورتون نکرده بیاین احمقای بدبخت 🤣 با نظرتون و هیتاتون چیزی از کیپاپ و کره کم نمیشه فقط شخصیت مسخره شما واضح تر دیده میشه شما حتی مایه اعتبار شهرتونم نیستین که بیاین هیت بدین تازه میگه حال بهم زن🤣🤣🤣 بدبخت حقیر

  • ب ط چ😐
    1

    به عنوان کسی که آنتی فنه میگم خفه شین بسه مث سگ و گربه افتادیم به جون هم شما با این کاراتون به کجا میخواین برسین میدونین الان هر هنری که بیاد اینا رو بخونه چقد حال می‌کنه وقت می‌خنده خب پس شما داریم نه بر علیه هم دارین بر علیه خودتون و کیپاپ پیش میرین پس به جای پاچه گرفتن یکم فک کنین که داریم چی میگین بعد کامنت کنین

  • سنا
    10

    چه آدمای بیکاری پیدا میشن درمورد خواننده ها و گروهاشون نظر میدن یکی دیگه مشهور میشه پول میگیره شما چرا دعوا میکنین یعنی شما هیچ دغدغه ای ندارین شما ازاکبر بیکار، بیکارترین😂😂😂😂😂😂😂

  • army
    3

    من خودم برای بی تی اس و همه ی آرمی ها میمیرم

  • Ahmad
    2

    ببینید .....اینا هم یجور هنرمندن...اونا هم سبک خودشونو دارن....و اصن سبک مخربی ندرن ک شماها میگین باعث خودکشی بعضیا شده باعث خودکشی هیچ کس نشده ک هیچ تازه باعث نجات خیلیا شده و به بعضیا امید داده....من اینو از خدم نمیگم دیدم اینو ک دارم میگم رفتار و تفکر خیلیا بهتر شده با گوش کردن اهنگاشون....و بهتون بگم من خدم سلبریتی های اونارو نسبت به سلبریتی های ایرانی خودمون ترجیح میدم

    ولی این دلیل نمیشه ک ما کشور خودمونو بذاریم کنار و بچسیب به ی کشور دیگ....ببینید...شماها درسته ارمی هستین ولی این دلیل نمیشه ک بعضیا (دارم میگم بعضیاااا) حاضرن تموم جونشونو براشون بدن...این دیگ زیاده رویه...کسی ک انقد رو ی چیزی تعصب داره...واقعا بده

    و این موضوع ربطی به بی تی اس ندره
    دقیقا موضوعم خودتونین ک انقد تا یک کسی چیزی دربارشون میگ انقد ناراحت میشین

    بابا بخدا خود بتس انقد ناراحت نمیشه ک شما انقد فشاری میشین....یک قانون مهم طرفداری اینه ک هیچ وقت از حد خودت نگذر ک جوری بشه ک زندگیتو براش بدی.....
    من منعت نمیکنم ک اینا رو گوش نکن
    اتفاقا بتس خیلی از نظر معنا و مفهومی عالیه(در حالی ک خیلیا میگن مخربه و چرت و پرت میگن اینا از نژاد پرستیشونه کلا معلومه نسبت به این نژاد کره و ژاپن انقد حساس اند)

    من فقط میگم ک انقد نسبت به یک چیزی تعصب شدید نداشته باشید و ذهن خودتونو بیخودی درگیر نکنین

  • Negar
    18

    من قبلاً طرفدارشون بودم ولی الان نیستم چون یاد گرفتم فقط الکی وقتم رو هدر میدم . حیف که میتونستم کارای بهتری رو آنجام بدم تا گوش دادن همچین آهنگ هایی

    نظرات شما -
    • آری چونین است
      3

      آفرین به زندگیت برس ولی وضع زندگیت ربطی به اونا نداره.موفق نبودن خودت تو گذشته یا الانو ننداز گردن اینو اون.الان خیلی ها هستن هم موفقن یا راحت به زندگیشون میرسن هم طرفداریشونو میکنن.اگه تو زندگیت به نتیجه ای که میخواستی نرسیدی مسئولیتش رو خودت قبول کن ازش شونه خالی نکن.اونا خودشونم هزار بار گفتن که اگه تو زندگی بین ما با هدفتون سر دو راهی موندین هدفتون رو انتخاب کنین دیگه خودت توجه نمیکنی تقصیر اونا نیست.

  • Mahrsa
    1

    میشه لطفاً در مورد چیزی نظر ندید ممنون میشم دوستشون نداری نداشته چرا این قدر هیت میدی اونا خیلی تلاش کردن و به این جا رسیدن و با حرف های شما قرار نیست هیچ کدوم از موفقیت های اون ها کم بشه خودتون رو خسته نکنید

  • BTS💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
    1

    ارمیا و بلینک و اکسو ال ها بیخیال کسایی که هیت میدن چیزی بهشون میرسه اصن پسراو دخترا میتونن این هیت هایی گقتن بخونن نه پس ما هم عصاب خودمونو خورد نکنیم اگ حرف من باور دارید لطفا به ارمی بودن بلینک بودن و اکسوال بودن خودتو ادامه بدین و به حرف های هیتر ها توجه نکنید به اینا هیچی نمیرسه 🤗

  • نیما
    9

    چن تا سوال دارم از گ...ی تی ل...ز فنا
    ایا میدونید اینا پسرن یا دختر؟
    ایا میفهمید چی میگن؟

    نظرات شما -
    • Sekai
      0

      جهت جواب دادن سوالتون....
      یک, راستش چه پسر چه دختر، فرقی نداره، ما بازم فن شونیم
      و دو، نمیدونم تا چه حد خبر دارید ولی تکنولوژی اونقدر پیشرفت کرده که ما می تونیم به راحتی ترجمه آهنگ هاشون بخونیم و بفهمیم که چی می خونن.

    • 0

      اره میفهمیم

  • بلینک
    2

    واقعا اونایی که هنوز با کیپاپ آشنا نشدن تو غار زندگی کردن!
    من عاشق کیپاپم ، و از گروه بلک پینک خوشم میاد بایسدم لیسا♥️کسی هم حق نداره به Black pink هیت بده! حتی آرمی ها

  • فاطی
    3

    من عاشق بلک پینگ هستم مخصوصا لیسا لیسا عشقه خوشگله و صدای خیلی خوبی داره و مهربونه خلاصه من خیلی دوسش دارم ❤️

  • Army
    2

    بی تی اس حرف نداره عاشق گروهشونم اونا بهترین بهترینان❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  • only god
    6

    سلام بچا انصافا توجه کنید نظر همه محترمه ولی بدون عزیز دل .خواهرم، داداشم، اینکه اون آدم خواننده فقط پولی که برای لب و لچه ش خرج میکنه به اندازه ی صد تا خونه و ماشینو ویلا و زندگی بابات می ارزه و تو داری با تحویل دادن مخ محترمت به اونا،جیبشونو پر میکنی.اینم بگم که نزارید ، شهوت به عقلتون غلبه کنه اون سلبریتی با خوشگل کردن و زدن مخ جنابعالی پول در میاره.حواست باشه خلاصه از طرف یه آدمی اینو داشته باش که کل زندگیش سختی کشید امیدوارم خدا هممونو حفظ کنه و مواظب فکرمون باشه که مبادا کسی بدزدتش (بلا نسبت شما که داوشی هامین)

  • کرول
    1

    واقعا عالین هر جفتشون

    ممنون که یه همچین اتلاعاتی رو بهمون گفتی


    دمت گرم

  • ناشناس
    0

    کسی تفنگ نگرفته رو سرتون که این مطالب رو بخونید رو نظر بدین مواظب حرف زدن باش شما از اونا هیچی نمیدونید موفقیتشون داره کورتون میکنه

  • آرمی
    0

    안녕하십니까

  • نرگس
    0

    تمام گروه ها عالی هستن هیچ کدوم برتری خاصی نسبت به بقیه ندارن همه آیدلا با استعدادن و اگر به آهنگ های گروه های مختلف گوش داده باشید متوجه می‌شید که حتی گروه هایی که متاسفانه به نسبت توجه کمتری میگیرن چقدرررررر فوق‌العاده هستن

  • BLINK
    0

    بلک پینک از نظر ما بلینکا بهترینه همین و بس😁💖✌🏻

  • نزوکو کامادو
    0

    ولی واقعا رزی و جیسو حقشون این نیست
    چرا طرفدار هاشون از همه کمتره؟ و یه سوال دیگه اینکه جنی مگه انقد هیت نمیگیره؟ پس چرا طرفدار هاش بیشتر از رزی و جیسوعه؟ ولی باید بگم واقعا جیسو خیلی بهتر از جنیه جنی تا الان هزار بار سر صحنه خورده زمین و کلا اصلا حتی خشگل هم نیستتت چجوری طرفدار هاش بیشتر از جیسوعهههه🤧💔
    ولی باید بگم که همونطوری که حاضرو جونمو برای بلک پینک بدم از جنی متنفرم
    🗿💔

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها