خواننده مشهور ترک به ایران می‌آید

خبرهای رسیده از ماهسون کرمزیگول حکایت از آن دارد که برنامه او برای حضور در ایران فعلاً شامل جشن انتشار آلبوم است و قصد برگزاری کنسرت ندارد.

خواننده مشهور ترک به ایران می‌آید

ماهسون کرمزیگول قصد دارد جشن انتشار آلبوم جدیدش را در ایران برگزار کند.

به نقل از دفتر رسمی نمایندگی ماهسون کرمزیگول در ایران قرار است این مراسم در سال آینده و با کمرنگ شدن همه‌گیری ویروس کرونا و همچنین رعایت نکات بهداشتی برگزار شود.

براساس اعلام دفتر رسمی نمایندگی این خواننده در ایران، عنوان این مراسم "دیپلماسی فرهنگی" خواهد بود و قرار است مهمانانی از ایران، ترکیه، عراق و جمهوری آذربایجان در آن حضور داشته باشند.

خبرهای رسیده از ماهسون کرمزیگول حکایت از آن دارد که برنامه او برای حضور در ایران فعلاً شامل جشن انتشار آلبوم است و قصد برگزاری کنسرت ندارد. اما زمزمه‌هایی مبنی بر برگزاری کنسرت ماهسون در اواخر سال 1400 به میزبانی کشور ایران به گوش می‌رسد.

ماهسون یکی از خوانندگان مطرح کشور ترکیه است که از سال‌ها قبل طرفداران زیادی در ایران دارد. او طی سال‌های اخیر هم در قالب پست‌هایی در شبکه‌های اجتماعی به ابراز احساسات طرفداران ایرانی‌اش پاسخ داده بود.

چندی پیش هم خبرهایی درباره ایفای نقش ماهسون در یک سریال ایرانی به نام "پدرخوانده" مطرح شد که بعداً مورد تایید این خواننده قرار نگرفت. ماهسون کرمزیگول پیش از این سابقه بازیگری در کشور ترکیه را هم داشته است.

منبع: ایران آرت

72

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ستم‌دیده
    0

    موقع‌انتخاباته‌جنیفر‌هم‌بیارید

  • سلبریتی منش
    0

    بعد ۴۰ سال این اولین خبر خوشی هست که شنیدیم

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      خبرخوش ینی خوانندگی ورقاصی!!!!؟؟؟

  • کاربر ناشناس
    0

    آدم قحطی است که خواننده ترک میاد ایران

    نظرات شما -
    • علی
      0

      پس چی خواننده افغان بیارند؟

  • علی
    0

    نه خواننده افعان بیارند؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها