اتمام عملیات برفروبی محورهای اصلی/پاکسازی جاده روستاها ادامه دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: با انجام عملیات برفروبی در محورهای استان مرکزی از روز گذشته، در حال حاضر تردد در تمام جاده های اصلی این استان جریان دارد.

اتمام عملیات برفروبی محورهای اصلی/پاکسازی جاده روستاها ادامه دارد

علی زندی فر اظهار داشت: از روز گذشته (پنجشنبه) تاکنون، عملیات اکیپ های راهداری استان مرکزی در محورهایی که بارش برف در آنها جریان داشته آغاز شده و تا صبح امروز (جمعه) بیش از پنج هزار کیلومتر از محورهای اصلی و فرعی استان مرکزی برفروبی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی افزود: از روز گذشته تاکنون توسط اکیپ های راهداری عملیات برفروبی جاده های اصلی و فرعی استان به اتمام رسیده و برفروبی محورهای روستایی نیز امروز به اتمام می رسد.

زندی فر بیان کرد: این عملیات ها با استفاده از ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات برفروبی و توسط بیش از ۲۰۰ نیروی عملیاتی راهداری استان مرکزی انجام گرفته و هم اکنون تردد در تمام محورهای اصلی استان جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی خاطرنشان ساخت: همچنین به منظور رفع لغزندگی محورهای استان و جلوگیری از بروز تصادفات، بیش از سه هزار و ۵۰۰ تن ماسه و نمک طی ۲۴ساعت اخیر در جاده ها پاشیده شده است.

منبع: مهر

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها