جدیدترین سبک های طراحی کابینت آشپزخانه

یکی از مهم ترین کار هایی که پیش از سفارش و تهیه کابینت برای آشپزخانه منزل تان باید انجام دهید، آشنایی با انواع سبک های مختلف کابینت های آشپزخانه است.

جدیدترین سبک های طراحی کابینت آشپزخانه

 امروز شما هر کاری که بخواهید برای منزل تان انجام دهید، از ساخت نمای بیرونی و شکل داخلی آن گرفته تا استفاده از دکوراسیون مختلف، با موضوعی روبرو خواهید شد تحت عنوان سبک. سبک شامل یکسری استاندارد ها . مفاهیم اولیه است که در صورت استفاده از آن، نمای بیرونی، نمای داخلی، شکل و شمایل دکوراسیون و در کل هر چیز دیگری، شکل و شمایل خاص و یکدستی را به خود می گیرد. موضوع سبک های مختلف در رابطه با انواع کابینت های آشپزخانه هم وجود دارد و بهتر است شما پیش از سفارش و تهیه کابینت با آن ها آشنا باشید. برای این که جدید ترین سبک های طراحی کابینت آشپزخانه را بشناسید، با بهترین مرکز کابینت سازی در تهران یعنی نف دکور همراه باشید.

معرفی جدیدترین سبک های طراحی کابینت آشپزخانه

. قبل از هر چیز، ببینید که برای فضای خانه و آشپزخانه شما، چه سبکی بیشتر مناسب است؟ چه مدل کابینتی، با دکوراسیون داخلی آشپزخانه، هماهنگی بهتری خواهد داشت؟ بهتر نیست که ابتدا با سبک‌های مختلف آشنا شده و مناسب‌ترین آنها را انتخاب کنید، تا اینکه بدون بررسی، سبکی را اجرا کنید که بعد باعث پشیمانی شما شود؟ مطمئناً گزینه اول را انتخاب خواهید کرد. وقتی از شما بپرسند، انواع سبک کابینت را نام ببرید، چه جوابی خواهید داد؟ احتمالاً می‌گویید، کابینت ام دی اف، هایگلاس، چوبی، فلزی و مواردی این‌چنینی. اما در واقع، شما فقط متریال‌های مختلف کابینت را نام بردید، نه سبک‌های مختلفی که برای آن رایج است. سبک یک کابینت، فارغ از جنسیت آن بوده و به نوع طراحی و مدلی که برای آن استفاده شده، بستگی دارد. اگر قصد بازسازی آشپزخانه خود را دارید، این را بدانید که اصلاً عجله جایز نیست. برای آشنایی بهتر شما عزیزان با انواع سبک های طراحی کابینت آشپزخانه مانند کابینت انزو، یکسری از آن ها را در زیر با هم مشاهده می کنیم. همچنین شما برای کسب اطلاعات بهتر و کامل تر درباره سبک های مختلف و در کل هرگونه اطلاعاتی در مورد کابینت های آشپزخانه، می توانید سری هم به سایت معتبر نف دکور بزنید.

 

سبک طراحی کابینت مدرن

به طور کلی کابینت های مدرن کابینت هایی هستند که با خطوط صاف و منظم، با یک یا چند رنگ ساده  ساخته و طراحی شده اند. مهمترین فاکتور دکوراسیون مدرن  سادگی در تمام قسمت های آشپزخانه است. سطوح صاف و سیقلی مانند کابینت هایگلاس براق در این دست قرار می گیرند. در سبک کابینت مدرن اشکال هندسی مانند چهار گوش ها و دایره واضح می باشد.

سبک طراحی کابینت روستایی

این سبک جذابیت و زیبایی خاصی برای تمام افراد، به ویژه دوستداران طبیعت دارد. متریال آن عمدتا از چوب طبیعی و یا کاه‌ گل است. در این طراحی از رنگ‌های زیادی استفاده می‌شود. در سبک روستایی آشپزخانه، پنجره‌ها به وسیله پرده‌ آشپزخانه با طرح‌های رنگارنگ پوشش داده می‌شوند. کابینت‌ها، خصوصا کابینت‌‌های بالایی، برای دسترسی آسان‌تر، بدون درب ساخته می‌شوند. به طور معمول، در این آشپزخانه‌ها به جای تزئینات مدرن، از صنایع دستی و طبیعی استفاده می‌شود.

سبک طراحی کابینت ساحلی

دکوراسیون به سبک ساحلی (Coastal) هم از آن جهت که تاکید روی رنگ‌های ملایم و سادگی کابینت‌هاست، می‌تواند گزینه مناسبی باشد. سبک ساحلی تداعی کننده حس و حال یک مسافرت ساحلی است و مناسب آشپزخانه‌هاییست که نور طبیعی زیادی دارند.

سبک طراحی کابینت کلاسیک

آشپزخانه‌ کلاسیک و یا سنتی جزء پیشرفت‌‌های اولیه بشر در زمینه طراحی داخلی و زیبا‌سازی فضا محسوب می‌شود. در قرن‌های ۱۸ الی ۲۰ میلادی، مردم غرب پس از گذشت جنگ جهانی دوم و آزادی بسیاری از برده‌ها و شاغل شدن زنان، جهت سهولت به این سبک آشپزخانه‌ها روی آوردند. متریال بکار رفته در این سبک‌ها عموما چوب و سنگ است. برای اجرای سبک طراحی کابینت کلاسیک می توانید به سایت نف دکور که یک شرکت کاربلد در حوزه ساخت و اجرای کابینت های آشپزخانه می باشد مراجعه نمایید.

5

سبک طراحی کابینت صنعتی

کابینت های صنعتی از زمان  انقلاب صنعتی اروپا رواج یافت. این سبک بگونه ای است که انگار کابینت صنعتی نسخه بازسازی شده از یک ساختمان صنعتی است. استفاده از چوب در کنار فلزات از مشخصه های بارز کابینت صنعتی است.

سبک طراحی کابینت مینیمال

اگر از دوست‌داران سبک مینیمال هستید، می‌توانید این نوع طراحی کابینت را برای آشپزخانه تان انتخاب کنید. نکته مهم آشپزخانه‌های مینیمال، سادگی، رنگ‌ روشن به خصوص سفید و خالی بودن آن است. کابینت‌های طرح مینیمال از آن جهت که طراحی پیچیده‌ای ندارند می‌توانند با یک روکش مات یا های‌گلاس، انتخاب خوبی برای یک آشپزخانه مینیمال باشند.

سبک طراحی کابینت انتقالی

این سبک یکی از پرطرفدارترین سبک‌ها در بین سبک های کابینت می باشد. در واقع این سبک کابینت را پلی بین کابینت سنتی و مدرن می دانند. اگر به هر دو سبک مدرن و سنتی علاقه مندید این سبک یک تعادل بین سبک مدرن و کلاسیک ایجاد خواهد کرد.

سبک طراحی کابینت تلفیقی

سبک تلفیقی از عناصر و اجزای مختلفی ساخته می‌شود. در این سبک، توجه به ترکیب رنگ‌ آشپزخانه و نحوه قرارگیری وسایل مختلف در کنار یکدیگر، حرف اول را می‌زند. در غیر این صورت نوعی آشفتگی و هرج و مرج در طراحی فضا روی خواهد داد. سبک تلفیقی در واقع ترکیبی از سبک‌های مختلف است.

مرکز فروش و طراحی انواع کابینت های آشپزخانه با بهترین قیمت

مباحثی در طی بحث جدیدترین سبک های کابینت آشپزخانه مطرح شدند که امید است برای شما مفید بوده باشند. بعد از آشنایی با انواع سبک کابینت، به این پی می‌برید که دستتان برای اجرای انواع دکوراسیون داخلی، باز است. اگر به خانه‌ای با طراحی داخلی کلاسیک علاقه دارید، کابینت‌های کلاسیک و نئوکلاسیک، به شما در اجرای سبک مورد علاقه خود کمک خواهند کرد. اگر می‌خواهید سبک مینیمال را اجرا کنید، باز هم کابینت مناسب سلیقه شما، با بهترین طراحی قابل اجراست.

به طور کلی این را باید گفت بهتر است قبل از اینکه اقدام به نصب کابینت آشپزخانه خود کنید، به خوبی با همه سبک‌ها آشنا شده و طرحی را انتخاب کنید که با سلیقه و دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه شما هماهنگی داشته باشد. برای نصب هر مدل کابینت، از بهترین و حرفه‌ای‌ترین متخصصان کمک بگیرید تا از نتیجه کار، رضایت داشته باشید. برای آشنایی با متخصصین و استاد کاران طراحی و اجرای کابینت هم به شما توصیه می شود که حتما به سایت نف دکور که یکی از معتبرترین گروه های فعال در حوزه ساخت و اجرای انواع کابینت آشپزخانه در تهران هستند هم مراجعه نمایید.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها