پژمانفر در گفت و گو با خبرفوری:

مقابله با دشمنان در فضای مجازی نیازمند برداشتن موانع است/ دولت راه اندازی شبکه ملی ارتباطات را در دستور کار قرار دهد

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان ما در راستای تحقق اهدافشان در فضای مجازی نیازمند برداشتن موانع و محدودیت های موجود هستند.

مقابله با دشمنان در فضای مجازی نیازمند برداشتن موانع است/ دولت راه اندازی شبکه ملی ارتباطات را در دستور کار قرار دهد

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبر فوری درباره بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری پیرامون اینکه جوانان باید در فضای مجازی سیلی محکمی را به دشمنان بزنند و راهکارهای لازم در راستای تحقق این موضوع اظهار کرد: حضور فعال جوانان در فضای مجازی در ابتدا نیازمند نیروهای باتجربه است که ما باید در جهت پرورش آنها وارد عمل شویم تا به نتایج مدنظرمان دست پیدا کنیم.

وی افزود: علاوه بر نیروهای باتجربه قطعا زیرساخت هایی هم در زمینه بهبود فضای مجازی باید در کشورمان مدنظر قرار گیرد که مسئولیت این موضوع برعهده وزارت ارتباطات است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در یک فضای مجازی که مدیریتش دست ما نیست و دشمنان مدیریت آن را برعهدهردارند هرچقدر ما تلاش کنیم حضورمان فعال نخواهد بود از این رو قطعا باید به دنبال رفع موانع باشیم.

پژمانفر خاطرنشان کرد: در بستر امروز دنیای مجازی حضور مردم از یک طرف و‌ رویکرد نهادهای مسئول همچون وزارت ارتباطات از طرف دیگر قطعا می تواند ما را در رسیدن به اهدافمان همراهی کند.

وی تاکید کرد: راه اندازی شبکه ملی ارتباطات و کمک به نیروهای انقلابی که توانستند در جهت مقابله با جریان قدرت و ثروت ورود پیدا کنند بدون شک رویکرد موثری در جهت پیشبرد اهداف ما در فضای مجازی خواهد بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ما کشوری جوان و پرانگیزه هستیم که هرجا اراده کردیم توانستیم به اهدافمان دست پیدا کنیم از این رو اگر دولت و سایر نهادها موانع را برطرف کنند به آنچه مدنظرمان است در فضای مجازی و عرصه های دیگر دست پیدا خواهیم کرد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها