نامه نمایندگان مجلس به رهبر انقلاب درباره برجام

نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره برجام به رهبر انقلاب نامه زدند.

نامه نمایندگان مجلس به رهبر انقلاب درباره برجام

در نامه نمایندگان مجلس آمده است: برجام نتیجه تلاش های دولت محترم و دستگاه دیپلماسی متعهد کشور است؛ ­­­اگر قرار باشد ملت ما از منافع آن محروم بماند، مجلس قطعاً دولت را به اقدام متقابل و سخت مکلف خواهد کرد.

نمایندگان در این نامه با تاکید بر اینکه، باید دشمن را از عهد شکنی پشیمان کنیم اعلام کردند: نمایندگان مجلس (با تاکید برهمدلی سه قوه) از مواضع رئیس جمهور و وزیر خارجه در نفی صریح هرگونه مذاکره مجدد درباره برجام تشکر می کنیم.

صبح امروز نیز نمایندگان در نشستی غیر علنی، سناریو های پیش رو درباره برجام را بررسی کردند. رئیس مجلس در نطق پیش از دستور گفت: ترامپ نتیجه کمک‌های آمریکا و صهیونیست‌ها به تروریست‌ها را در آرای ملت رشید لبنان ملاحظه کند. بی‌تعهدی در برجام نتیجه مشابهی خواهد داشت.

28

کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • کاربر ناشناس
    0

    این نماینده ها برجام در بیست دقیقه امضای کردند. حالااین خودرااز ننگ مبرا می کنند.

  • دلسوز
    0

    سهم مجلس در وفاداری به رای ملت --- مجلس شورای اسلامی که در سایه نظام عدالت محور اسلامی با رأی ملت فعالیت می کند و سوگند یاد کرده که همیشه به این رای در عمل وفادار باشد، بلحاظ شرع و قانون و عرف موظف است با یک اصل زمان بندی شده ی ، حد اکثر سالانه ، برای اثبات در صد منافع کوتاه مدت و دراز مدت ملی تامین و تضمین شده در راستای رفع نیازهای اورژانس و غیر اورژانس ملت که با قوانین تصویب شده مجلس در طول هر سال محرز گردیده به حساب رسی بگذارد و ارقام سود و زیان به دست آمده از هزینه کردن داراییهای ملی در این حساب رسی را بعنوان یک وظیفه ملی با بیان انواع تلاشهای برنامه ریزی شده ی خود برای به حد اقل رساندن زیانها در اختیار ملت قرار دهد. بی ترید مجری مصوبات مجلس دولت است که می باید تمام فعالیتهای آن ضمن حساب رسی داراییهای ملی سالانه که در این فعالیتها هزینه کرده در یک سیستم حساب رسی کلان قانون مند و روشمند و ظابطه مند در مجلس به محاسبه گذاشته شوند و موفقیتها و ناکامیهای این فعالیتها و علل و عوامل موفقیت و ناکامی و طرق جبران ناکامیها و رسیدگی قانونی به خسارتهای ناکامیها و چگونگی استیفای حق بیت المال در جبران خسارتها همگی به مردم گذارش شوند. همان گونه که در ملاحظات فوق مشخص گردید مجلس برای اثبات وفاداری خود به سوگند خویش و اثبات موفقیت خویش در انجام وظایف قانونی محوله در قانون اساسی باید دو وظیفه سنگین تصویب قوانین دقیق کار آمد و محاسبه ی دقیق چگونگی اجرا و نتایج اجرای قوانین توسط دولت و گذارش دوره ای این نتایج به مردم و نظام را به عهده دارد و همیشه نسبت به این وظایف در محضر خداوند و ملت مسئول پاسخ گویی و در معرض حسابرسی است.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      لطفا تکرای پخش نکنید

  • دلسوز
    0

    کشور بی بسیج مردمی توان مند سر پا نمی ماند --- هیچ تردیدی نیست که مقابله با توطئه و دسیسه های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی وظیفه ی حتمی همگان است و لی مجلس بگوید با سیر وضعیت نا بهنجار مشقت آفرینی که برخلاف واقعیتهای امید وار کننده ی موجود بعنوان پشتوانه ی غنی اقتصاد کشور ، مردم را سخت رنج می دهد و به ستوه در آورده است آیا می تواند بدون برنامه های دلگرم کننده مردمی کار آمد فوری وجود و ادامه ی بقای بسیج نیروند مردمی را تنها با شعار علیه دشمنان برای همیشه در صحنه حفظ کند؟؟؟!!! مجلس ج.ا.ا که تصویب کننده ی قوانین ثروتمند ترین کشور منطقه است برای اثبات مردمی بودن خویش و اثبات این باور که تمام افراد و اقشار ملت صاحبان اصلی ثروتهای این کشور و اولیای نعمت مجلسیان اند ، باید در زمینه ی همه ی هماهنگیهای خود با دولت ، با آمار و ارقام دقیق ثابت کند سوگندی را که برای خدمت به مردم و نظام عدالت محور اسلامی یاد کرده نخست و در درجه ی اول باید در تصویب قوانین لازم برای تامین و تضمین نیازهای حیاتی و معیشتی همیشگی مردم در تامین سرپناه ارزان و درمان و تحصیل بی مشقت و تامین و تضمین آرامش و آسایش و امنیت و رفاه مناسب برای مردم تجلی یابد. متاسفانه وضعیت نابسامان و تنگناهای جانکاه مردم ثابت می کنند نیازهای حیاتی مذکور هرگز در راس اولویتهای مجلس نبوده و با این وضع ، مجلس مردمی بودن و پایبند عدالت اسلامی بودن خود را زیر سئوال برده و سخت مخدوش ساخته است. دشمن ادامه ی تنگناهای فرو ریزی فاجعه بار ارزش پول ملی به چند برابر پایین تر از از ارزش چند سال پیش خود و اصرار مسئولان بر ادامه این فاجعه جانکاه را که قدرت خرید مردم را نابود کرده بنفع توطئه های خود علیه نظام اسلامی و کشور ما می داند و از این تنگناهای جانکاه بی پایان بد ترین سوء استفادها را خواهد کرد ؛ ولی مجلس برای خنثی سازی این توطئه بنفع حامیان وفادار و صبور نظام و کشور در هماهنگی با دولت که با واقعیتهای بالفعل و بالقوه ثروتهای کلان کشور متناسب باشد چه تدابیر سریع و قاطع و کار آمد دلگرم کننده ی بحران زدا تهیه دیده است؟؟؟!!!

  • ناشناس
    0

    سهم مجلس از وفاداری به رای ملت --- مجلس شورای اسلامی که در سایه نظام عدالت محور اسلامی با رأی ملت فعالیت می کند و سوگند یاد کرده که همیشه به این رای در عمل وفادار باشد، بلحاظ شرع و قانون و عرف موظف است با یک اصل زمان بندی شده ی ، حد اکثر سالانه ، برای اثبات در صد منافع کوتاه مدت و دراز مدت ملی تامین و تضمین شده در راستای رفع نیازهای اورژانس و غیر اورژانس ملت که با قوانین تصویب شده مجلس در طول هر سال محرز گردیده مصوبات خود و نتیجه ی اجرای این مصوبات را به حساب رسی بگذارد و ارقام سود و زیان به دست آمده از هزینه کردن داراییهای ملی در اجرای این مصوبات را در این حساب رسی بعنوان یک وظیفه ملی با بیان انواع تلاشهای برنامه ریزی شده ی خود برای به حد اقل رساندن زیانها در اختیار ملت قرار دهد. بی ترید مجری مصوبات مجلس دولت است که می باید تمام فعالیتهای آن ضمن حساب رسی داراییهای ملی سالانه که در این فعالیتها هزینه کرده در یک سیستم حساب رسی کلان قانون مند و روشمند و ظابطه مند در مجلس به محاسبه گذاشته شوند و موفقیتها و ناکامیهای این فعالیتها و علل و عوامل موفقیت و ناکامی و طرق جبران ناکامیها و رسیدگی قانونی به خسارتهای ناکامیها و چگونگی استیفای حق بیت المال در جبران خسارتها همگی به مردم گذارش شوند. همان گونه که در ملاحظات فوق مشخص گردید مجلس برای اثبات وفاداری خود به سوگند خویش و اثبات موفقیت خویش در انجام وظایف قانونی محوله در قانون اساسی باید دو وظیفه سنگین تصویب قوانین دقیق کار آمد و محاسبه ی دقیق چگونگی اجرا و نتایج اجرای قوانین توسط دولت و گذارش دوره ای این نتایج به مردم و نظام را به عهده دارد و همیشه نسبت به این وظایف در محضر خداوند و ملت مسئول پاسخ گویی و در معرض حسابرسی است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد