رئیس کمیسیون اصل۹۰ مجلس:

بانیان وضع موجود در دولت روحانی بی اخلاقی کنند، تخلفاتشان را اعلام می‌کنیم

رییس کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس گفت: بانیان وضع موجود کمی اخلاق به خرج دهند و کاری نکنند که مجبور شویم برای تنویر افکار عمومی تخلفات انجام شده در دولت گذشته در بانک مرکزی، بخش تخصیص ارز و مداخلات ارزی و مسائلی که جامعه را به این وضع کشانده است، اعلام کنیم.

بانیان وضع موجود در دولت روحانی بی اخلاقی کنند، تخلفاتشان را اعلام می‌کنیم

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر افزود: آنچه امروز در حوزه اقتصادی اتفاق افتاده رونمایی از اقداماتی است که در دولت قبل صورت گرفته است، ما کاشته دیگران در دولت یازدهم و دوازدهم را درو می کنیم.

وی گفت: برداشتهای بی حد و حسابی که از صندوق ذخیره ارزی صورت گرفت، اینها گزارش های تلخی است که اکنون در کمیسیون اصل ۹۰ در اختیار بنده است و بنا نداریم به مردم این تخلفات را اعلام کنیم ، این مسائل را به دستگاه قضایی واگذار کرده ایم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر بانیان مشکلات اقتصادی امروز بخواهند به جای پاسخگویی در مقام مدعی قرار بگیرند، برای تنویر افکار عمومی ناچار خواهیم شد که برخی اقدامات خلاف آنها را رونمایی کنیم.

پژمانفر اضافه کرد: اعتقاد ما این است که حاکمیت احتیاج به آرامش دارد و تلاش داریم تا در فضای آرام اجتماعی مسائل را جلو ببریم.

وی بیان داشت: به طور قطع کسانی که می خواهند آب را گل آلود کنند از نگاه تیزبین نظارتی بیرون نیستند و گزارشهای بعدی که در محاکم برای آنها تشکیل می شود نشان دهنده عمق رفتار آنها در دولت گذشته است .

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی پیش از این گفته بود: هشت سال کشور را بد اداره کردند به طوری که از سال ۱۳۹۷ تا زمانی که دولت واگذار شد، بیش از ۸۰ میلیارد یورو از صندوق ذخیره ارزی برداشت کرده بودند، بدهکاریهای که امروز دولت به بانک مرکزی دارد، نتیجه سوء تدبیرها و فشارهای اقتصادی است که از دولت قبل در جامعه ایجاد شد.

منبع: ایرنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها