نماینده قم در مجلس:

بی حجابی ۷۴ ضربه شلاق دارد، تذکر گشت ارشاد کف پیشگیری است/ نمایندگان چون از گشت ارشاد خوششان نیامده نمی توانند آنرا زیر سوال ببرند

نماینده مردم قم در مجلس گفت: نیروی انتظامی می گوید این نیرو وظیفه پیشگیری از جرم را دارد کف پیشگیری این است خانم بی حجاب را ببرند و به وی تذکر دهند که حجاب اش را رعایت کند که این کف پیشگیری است و گشت ارشاد خلاف قانون نیست و کسانی که به ریشه گیر میدهند اینها خلاف می کنند.

بی حجابی ۷۴ ضربه شلاق دارد، تذکر گشت ارشاد کف پیشگیری است/ نمایندگان چون از گشت ارشاد خوششان نیامده نمی توانند آنرا زیر سوال ببرند

مجتبی ذوالنوری در مورد شکایت پلیس ازچهار نماینده مجلس گفت: اینکه آیا پلیس از این نمایندگان به حق یا ناحق شکایت کرده است را نمی دانم و باید محتویات فرمایشات نمایندگان  را ببینم بعد اظهارنظر کنم. نماینده در نطق خودش راجع به همه مسائل کشور آزاد است ولی مشروط بر اینکه در آن دروغ، اتهام،افترا،  اغوا ‌ و تشویش نباشد. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این مطلب گفت: اگر نماینده مطالب درست، صادقانه و راست را در موضوعات کشور به قصدمطالبه گری و وادار کردن دستگاهها به انجام وظیفه خودشان مطرح کنند و از دستگاهی به دلیل  ترک وظیفه نقد کرده است به وظیفه اشعمل کرده است و درست است ولی اگر من نماینده بدون تحقیق و نتیجه تحقیقات صحبتی کنم که باعث تشویش اذهان عمومی شوددرست نیست.   

فرض کنید در موضوع خانم امینی نیروی پلیس را مقصر کنیم و افکار عمومی را علیه نیروی امنیتی کشور تشویش وبرانگیزم اینجا طبیعتا من نماینده در آن تحریک احساسات اگر جوانی تحت تاثیر موضع گیری من در خیابان آمد و خسارتی به مردم ومملکت زد و خسارتی دید مسئول هستم.

وی افزود: من نماینده می توانم با  تحقیق و تفحص به قوه قضاییه یا دستگاه پلیس بروم‌و مطالبه کنم و‌اسناد و مدارک ببینم و آنها همموظف هستند به من مدارک و اسناد بدهند ولی اگر من نماینده نسنجیده چیزی بگویم که بعد خلاف آن ثابت شود اینجا نسبت به تحریک،تحریف و خسارتی که به وجه سازمان وارد کردم باید پاسخگو باشم سازمان هم می تواند از من شکایت کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: نماینده می تواند در چارچوب وظایف نمایندگی اش بدور از افترا، تشویش و دروغ اظهار کند اما اگر نسنجیده خبری را بگوید که واقعیت ندارد آزاد نیست.

وی در پاسخ به این سوال که با این اوصاف نماینده نمی تواند صددرصد مطالبات ملت را پیگیری کند، گفت: نماینده هر حرف راستی رامی تواند ‌و باید پیگیری کند اما مجاز نیست دروغ بگوید و تشویش افکار عمومی برای آسیب به کشور و دستگاه رسمی را داشته باشد.

در موضوع خانم  مهسا امینی وقتی که قرار شد که آزمایش بگیرند ‌ و جواب آزمایش سه هفته و یا یکماه در الکل بخوابد تا معلوم شود. من نماینده با چه ابزاری باید قبل از اعلام این نتیجه بیایم با پیش قضاوت افکار عمومی را  علیه دستگاهی خراب کنم. 

ذوالنوری در پاسخ به این سوال که برخی از نمایندگان که از آنها شکایت شده است در مورد رفتار گشت ارشاد نقدهای داشتند آیا درهمین حد هم نمی توانسته اند انتقادی مطرح کنند،گفت: این انتقادات  اگر در رابطه با اینکه چرا گشت ارشاد فلان جا فلان برخورد راکرده است مطرح شود  ایرادی ندارد ولی اگر صرف اینکه گشت ارشاد است و دیگران معترض هستند و من نماینده هم خوشم نمی آید که نمی توانم یک کار رسمی قانونی را زیر سوال ببرم.

باید اول خطای آن را مشخص کنند بعد انتقاد کنند وقتی گشت ارشاد با خانم امینی هیچ گونه برخوردی خلاف قانون انجام نداده  است من نماینده به چه حقی مجاز هستم که دستگاه رسمی را زیر سوال ببرم؟ چه کسی این حق را به من داده است الا اینکه من بررسی کنم و اثبات کنم که گشت ارشاد مقصر بوده است بعد حق دارم در هر تریبونی داد بزنم و ازمراجع رسمی هم مطالبه کنم که چرا با آن تخلف برخورد نمی شود.

وی گفت: اگر خود مجلس که قانونگذار است قرار است به هیچ هنجار و قانونی پایبند نباشد که نمی شود. بند ۸ماده ۴قانون نیروی انتظامی می گوید برخورد با فساد و جرم وظیفه نیروی انتظامی است.  ماده ۶۳۸قانون مجازات اسلامی نیز گفته است عدم رعایت حجاب جرم است و جرم انگاری کرده است و گفته است مجازات خاطیان ۷۴ضربه شلاق و دو ماه زندان یا جزای نقدی بدل الحبس است.

بند ۱۲ماده ۴ قانون نیروی انتظامی می گوید این نیرو وظیفه پیشگیری از جرم را دارد کف پیشگیری این است خانم بی حجاب را ببرند و به وی تذکر دهند که حجاب اش را رعایت کند که این کف پیشگیری است و گشت ارشاد خلاف قانون نیست و کسانی که به ریشه گیر میدهند اینها خلاف می کنند. 

عضو کمیسیون امنیت ملی خاطر نشان کرد: اگر ما بررسی کنیم و متوجه شویم که گشت ارشاد تخلف کرده است باید سفت بایستیم که با آن برخورد شود. اگر ماموری تخلف کرد ما نباید کل آن سازمان را بکوبیم، در اداره دارایی ممکن است یک ممیز رشوه بگیرد ، قاضی دادگاه ممکن است رشوه بگیرد اگر قاضی تخلف کرد و مامور مالیاتی تخلف کرد مگر ما باید کل اداره داریی یا قوه قضاییه را بکوبیم 

باید فرد خاطی مورد برخورد قرار گیرد و متاسفانه اینها رعایت نمی شود. من نماینده نیز باید بیشتر پایبند به قانون باشیم .

منبع: عصر ایران
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 65
  • آزادی
    1

    با این کار ها مردم رو بیشتر دین زده میکنید.۷۴ ضربه شلاق بخاطر نوع پوشش یک انسان با داعش و طالبان فرقی ندارید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      در کدام سوره و آیه قرآن برای عدم رعایت حجاب شرعی توسط بانوان، مجازات ۷۴ ضربه تازیانه ذکر شده است؟!!!

    • ناشناس
      10

      در کجای قرآن نوشته دخترها روسری خودشونو به آتش بکشند و با پسرها برقصن و دست و سوت و هورا بکشن؟؟؟؟

  • ناشناس
    1

    گشت ارشاد غلط کرده

    نظرات شما -
    • 7

      همچنین

    • ناشناس
      1

      خودت غلطی...

    • 1

      زنیکه یه جوری میاد تو خیابون انگاری اومده تو اتاق خواب!!!
      نه آقا گشت ارشاد باید باشه
      فقط باید یه مقدار ساختارمندتر با این افراد مواجه بشه

  • رضا..
    0

    اصولا مامور مرد یا حتی زن گشت ارشاد اجازه برخورد یا تماس فیزیکی با خانم ها را دارد؟ ما که ده ها بار در تصاویر دیدیم از تماس و برخورد گذشته و گاهی با خشونت و کشیدن مو و هل دادن و گشیدن دختران روی زمین.... به اصطلاح خودشان اعمال قانون می‌کنند!!!! این بود کرامت و احترام به زنان در این جامعه؟؟!

  • مریم
    0

    باطل علیه باطل…

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      بواسطه همین ؛ بیش از 80قطعنامه حقوق بشری علیه ایران صادرشده در کنار آن هم تحریم های ثانویه واین زیبنده کشور مانیست وهمین موضوع نسبتا مهم ؛ اقتصاد ؛ انزوادر روابط بین الملل وسیاست خارجی تحت تاثیر قرارداده است .البته اگر بهایی به آن داده شود ولی به نظر می رسد تمام اینها ازدید بی اهمیت یا کم اهمیت جلوه کند.

    • 1

      دیگر چه چیزهایی زیبنده کشور ما نیست؟؟؟؟
      آقای همه چیز دان......

  • سید
    1

    اختلاس و کشت و کشتار چه حکمی داره؟؟؟

  • ناشناس
    0

    حق مردم بتفاوت بیشتر نیست

  • ناشناس
    0

    و این تسویه حسابی است که طرف پیروز در جنگ با مغلوبه میکند

  • ناشناس
    0

    تواین وضعیت حرف نزنی لال نمیشی
    امثال شماها رو باید فیلتر کنند

  • حسین یوسفی
    0

    حرف مفت زدن و دزی چند ضربه شلاق داره

    نظرات شما -
    • فکر کنین بسه دیگه
      1

      برای حجاب به کلام و دستو رپروردگار مراجعه باید کرد نه به دستور انسان و قوانین هر کشوری
      د رقرآن برای حجاب دستو رداده شده که رعایت کنند
      برای نماز هم دستور داده شده که بخوانند
      اما نگفته که بی نماز را بزنین و شکنجه بدین
      نگفته که بی حجاب را بزنین توهین شکنچجه جریمه لگد مشت و ....
      برای زنا فحشا دستور داده
      شماها و دیگران از خداوند و قرآن که بالاتر نیستین که
      افکارتون رو از یه وجب مانتو و روسری زنها بکشین بیرون به پیشرفت علمی صنعتی ایران فکر کنین بسه دیگه

    • 2

      اگه برا رضای خدا باشه پاداش دنیوی واخروی دارد .

    • 0

      کس یا بهتره بگیم ناکسی که با تقلب یه منصبی را بگیره چند ضربه شلاق دارد ؟

    • 0

      به روایت علی ع در اخر الزمان قومی پیدا میشوند که خود را پیشوای قران می دانند ونه پیرو ان اینان مدعی اند چه کسی بهتر ازما قران را میفهمد ! قران را ملعبه می کنند انرا می خوانند اما از استخوانهای ترقوه انان پایین تر نمی رود !یعنی درقلبشان اثر ندارد ...

  • مهدی
    1

    خداوند لعنت کند بر دروغگو. خداوند آتش بیار معرکه را لعنت کند خداوند کسانیکه فرزندان ما را اذیت می کند لعنت کند خداوند ریاکاران را لعنت کند

  • بزن
    0

    سزای این ملت ۷۲۰ ضربه است حاجی آقا

  • ناشناس
    0

    به همان اندازه که نماینگان گناهکار باشند وغیر قابل بخشش اگر ماموران نیروی انتظامی هم گناهکارباشند غیر قابل بخشش باشند قضاوت عادلانه باشد خوب هست درغیر اینصورت نظر مردم منطقی هست ونیازی به توضیحات جنابعالی نیست

  • موسوی
    0

    حقوق مفت دولت گوارای وجودت

  • 🐜
    0

    دزدی ۹۲میلیاردی چندضربه شلاق دارد اخونددوزاری

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      برای خودشان جریمه شلاق ندارن

    • 0

      چون شراکت در اختلاس و دزدی از اهم واجبات است شلاق شاملش نمی شود فقط تشویق

    • ناشناس
      0

      92 میلیارد که پول توجیبی آقازاده ایشان است. 92 هزار میلیارددرسته. الان شما هم بخاطر دادن اطلاعات اشتباه به مردم باید شلاق بخوری.

  • ناشناس
    0

    کی شمارا تایید صلاحیت کرده ویا با کدام صلاحیت برای کشور تصمیم می گیرید وقتی انقدر درک و فهم سیاسی اجتماعی و اقتصادی ندارید که این کم حجابی ها بهانه ای برای ملتی که زیربار مشکلات اقتصای و معیشتی و نا برابری ها و اختلاس و نا عدالتی ها و هزران درد دیگر سال هاست تازیانه می خوردوفریاد میزند و فریاد رسی را نمی یابد ملت اگر چند سال است مشکلات را تحمل می کرد ند فقط به احترام خون شهدا و خانواده انها و اسلام بوداما شما مسولین در این ۳۵ سال با ناکار امدی و ندانم کاری و کبر غرور خود بینی خود رای کاری کر دید که عده ای از مردم از انها هم عبور کنند و امروز ملت فقط برای پس گرفتن حق خود به میدان امده و چقدر نادانند چون تو که زخم های کهنه ملت را نمی بینید و فهم درک ان را ندارید

  • ناشناس
    1

    از ۲۰ کشور اسلامی یکی ایران یگی طالبان بی سواد گفتن حجاب اجباریه ؛ بسه دیگه از کاسه آش هم داغتر شدید ؛ به قول رضا مارمولک اینقدر فشار میدید که طرف از اون ور بهشت بزنه بیرون ؛ عصر حجر هم شلاق نمیزن الان که قرن ۲۱ همان اختلاس فساد رشوه مدیران چند ده میلیون حقوق نجومی و چند پسته مدیران بی سواد را بگیرن مخصوص اختلاس های فوق فوق فوق نجومی خیلی هنر کردید. خودتان خنده تان نمیگیره توی فساد و اختلاس و ضد و بند نمره ۲۰ جهانی گرفتید بعد فقط به حجاب گیر میدید. بسه دیگه از حالت خنده هم در اومده این گند مضحک و خنده دار

  • ناشناس
    0

    ما بلاخره معنی روحانی را نفهمیدیم . قبلا میگفتند روحانی کسی است که فقط خیر وصلاح مردم را میخواهد و ارتباط دهنده مردم با خداست . خدا ترس است .تارک دنیا است و به امیال دنیوی چشم ندارد . بسیار عبادت میکند و از لذایذ دنیوی برای رسیدن به درجات بالای معنوی دوری جسته و لاغر و استخوانی است و لباسهای ارزان قیمت به تن میکند و... اما اینان چگونه روحانیونی هستند که دائم از قلع و قم و شکنجه و شلاق و اعدام و قطع اعضای بدن و کور کردن و تصرف اموال و .... حرف میزنند. گردنشان را تبر نمی زند لباسهای فاخر میپوشند خانه های لوکس و خودروهای آنچنانی دارند و...
    بی شک مشکلی در نام روحانی بوجود آمده است‌. همانگونه که ربا خواری را به سود بانکی تغییر نام داده وحرام خدا را حلال کرده اند.

    نظرات شما -
    • 0

      اینها جسمانی اند نه روحانی!نمی بینی چه پروار وچاق وچله شدن!

  • ناشناس
    9

    خدا لعنت كند فتنه گران دروغگو را كه براي يك مشت دلار باعث خسارت و تخريب مال و روان مردم و بچه هاي بيگناه مردم ميشوند .

    نظرات شما -
    • 0

      فتنه از درون هئیت حاکمه سرچشمه میگیرند که با جیره خواری هروزه شان جای خای استبداد واستکبار پر کرده اند

  • ناشناس
    0

    شما شلاق زدن توکارتون نیست فقط پروازازپشت بام.

  • ناشناس
    0

    بعضی نمایندگان!!ظاهرا فراموش می کنند و یا کلا نمی دانند که طبق اصول قانون اساسی نمایندگان مردم در مجلس هستند نه نماینده حکومت و دولت !شما باید ببینید قاطبه مردم چه می گویند و چه می خواهند.اگر می خواهید نماینده حکومت باشید باید از مجلس استعفا داده و جای دیگر مشغول شوید.

  • ناشناس
    0

    اختلاس و چپاول بیت المال چند ضربه ؟

  • رزمنده دفاع مقدس
    0

    همین مردمی که حالا بد حجاب ومعترض بودند شماها را آوردند راس کار وباصدام جنگیدند .حالا هر ننه قمری میاد یک زری میزنه .دیگه کارتون تمومه .این مردم بااتحاد شون کاری میکنند که مثل سگ پشیمون بشید .این همه دزدی اختلاس کردید چسببیدید به حجاب باباتونو درمیاریم مرتیکه حرف مفت زن

    نظرات شما -
    • فرشید
      0

      درود بر شرفت مَرد💚💚💚💚💚

  • ناشناس
    0

    توله های خودتون اونور بیحجاب هستن مشروب میخورن اونم بو پول بین المال و اختلاس پدرانشان در حالی که پدرانشان این نظام را اوردن ه روقت وردینشون تو ایران شلاقاشون را خوردن بعد زر بزنید

  • خیام
    0

    قانون اشتباه را باید اصلاح کرد نه اینکه از آن دفاع کرد. این حداقل وظیفه نمایندگان و مجلس است آقای عزیز.

  • زهرا
    0

    من ی دختر محجبه ام. ولی با دیدن تیتر این خبر بیشتر ازتون منزجر شدم. لعنت بر کسانی ک در این نظام دارن اسلامو خراب میکنن.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      خواهر عزیز ۲۰ کشور دیگر مسلمان هستند حجاب در اسلام و برای دختران زنان مادران اجباری نیست فکر نکن محجبه هستی پس مسلمانی نه غیر مجبه ها هم در کشورهای اسلامی هستند که هم مسلمان هستند و هم خیلی مقید . هیچ اجباری در اسلام برای حجاب نیست .

  • ناشناس
    0

    صیغه کردن چی؟
    دهها زن بگیری و عیش و نوش کنید ایراد
    بعد جوانان ما نمی توانند یکی بگیرند

  • ناشناس
    0

    اگر دولت با چهارتا ازمعترضین روبرو میشه کم میاره برای حفظ بقای نظام واقایون فورا اینترنت رو قطع میکنه واتساپ وایستاگرام قطع میکنه چند ضربه شلاق داره جواب بده جیره خور

  • ناشناس
    0

    الان دو پُرس چلو مرغ و چلو گوشت دزدی بگذارن جلوش همچین میخوره بهش بگی دزدیه میگه اشکال نداره دوغ میخورم میشوره میبره پایین ولی اومد توی خیابان یا کوچه یه دختر یا خانم کم حجاب یا بی حجاب مثلا دید میگه سریع حجابت را رعایت کن من تحریک نشم و وگرنه تو توی گناه میفته حالا خودش غرق گناه اصلا و ابدا حساب نمییاد.‌خانمها حجاب را رعایت کنند که این مثلا تحریک نشه !!!!! خب حداقل یک کیلو کافور بگذار توی کیفت توی اون دوپُرس غذا بریز تا تحریک‌ نشی چی میشه نمی میری که . البته قرص برنج بریزی به جای کافور دیگه اصلا تحریک نمیشه فقط بعدش خدا بداد حوری های بهشت برسه

  • شکرعلی
    0

    با احترام به مسافرکشان، ای مسافرکش فرزندانت هم به حرف های تو عمل نمی‌کنند.تو داری بخودت هم دروغ میگویی

  • ناشناس
    0

    یعنی 50 میلیون زن ایرانی شلاق خواهند خورد ؟ 🙄🙄

  • ناشناس
    0

    نماینده دولت یا نماینده مردم؟!مساله این است!

  • ناشناس
    0

    خاک بر سر اون نماینده ای که همه مشکلات بزرگ کشور که رانت خواری حقوق نجومی تبعیض و چپاول اموال ملت و اختلاس های هزار میلیاردی مسئولین است و صنعت ویران گر خودرو سازی را ول کرده و با ریا کاری گیر داده به موی دختر دانش آموز---- شما به آخرت و وجود خدا اعتقاد دارید ؟؟

  • علی
    0

    شلاق زدن برای خجاب، شلاق زدن بر همه انسانیت هست، شلاق زدن بر فرهنگ اصیل ایرانی از سوی متحجران بدوی که تمام زندگیشان غارت و چپاول بنام غنیمت !!!! بشر امروزی دیگر اجازه نخواهد داد که افکار پوسیده هزاران سال پیش سراز مرداب های تنفر و مرگ براورده و میخواهد با زندگی و ازادی انسان ستیز و نابودی و ویرانی بیافریند، افرین بر شیرزنان ایران،زنده باد زندگی ،برای ازادی، برای ابادی،برای میهن،برای سرفرازی ایران ...

  • ناشناس
    0

    اختلاس چه حکمی داره ؟؟؟؟

  • ناشناس
    0

    بی حجابی ۷۴ ضربه شلاق دارد- اختلاس و مف خوری چند ضربه شلاق دارد؟

  • ناشناس
    0

    سلام.حاج‌آقایه‌سوال‌داشتم.تکلیف‌اون‌نودوسه‌هزار
    میلیارداختلاس‌چی‌شد؟چرااصل‌موضوع‌که‌دزدی‌و
    اختلاس‌ازبیت‌المال‌هست‌روبیخیال‌شدید؟شما‌که‌سواد‌داریدحکم‌دزدی‌واختلاس‌ازبیت‌المال‌چیه؟

  • حسین کاوه
    0

    اول زمینه از واج، کار، مسکن، درمان، اقتصاد را پی ریزی کنید بعد40سال باحقوق 7تومن که‌ 5تومنش اجاره‌ خانه می‌رود چگونه میخواهی کانون گرم خانواده را حفظ کنید باشلاق...

  • ناشناس
    5

    جواب رزمنده دفاع مقدس،اگر اعتقاد به مقدسات داشتی می فهمیدی که حجاب واجب است حالا توخودت راهمه رزمنده گان حساب نکن،ولی اینکه مشکلاتاقتصادی هست همه به این وضع انتقاد داریم،به رانت،به دزدی و...‌.‌‌

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      واجب است ولی اجبار نیست!در ضمن چرا در بین این همه کشور مسلمان فقط ما و گروه تروریستی طالبان این اجبار را داریم؟!چرا سایر کشورهای مسلمان از جمله سوریه و عراق و فلسطین و لبنان و ... این اجبار را ندارند؟!فقط ما و طالبان مسلمانان راستین هستم؟یعنی وقتی برویم بهشت کلی طالبانی آنجا هستند؟!!

    • ناشناس
      0

      از خودت فتوا صادر نکن حجاب واجب نیست اختلاس فساد رشوه مواد مخدر واجب کفایی است یعنی تا جایی که کفایت بکنه اختلاس کن.‌

    • 0

      چه طور شد در هرسخترانی علی شریعتی در حسینیه ارشاد قبل از انقلاب بی انکه کسی چیزی بگوید هزاران خانم از دستفروشها روسری می خریدند وبا حجاب میشدند !چرروسری اون موقع ارزش بود وحالا ضد ارزش شده وباید با توسری! نگهش داشت؟ !سازمانهای مفتخور ومسولان بی مصرف تبلیعات اسلامی !حوزه ها وارشاد ودهها موسسه پول بگیر ازبیتالمال اما بی اسم ونشان در این ۴۴ سالچه غلطی فرمودند؟ که نتوانستند این ارزش را خفظ کنند! دربقیه مواارد کارنامه پر افتخار نطام در اسلامی کردن کشور کجاست !

  • ناشناس
    0

    نماینده ی ... بگو اختلاس ودزدی ورانت مسئولین چند ضربه شلاق دارد.نفس مردم بریدن چه حکمی دارد؟چاپلوسی وجیره خواری چه حکمی دارد.شما جانشین استکبار واستعمار اید

  • مهرداد سربندی
    0

    آقای انتظاری با این تیترهایی که مورد ذالنوری و عباسی و رائفی و پناهیان و سید احمد خاتمی و علم الهدا و حداد و هزار گوری مگوری دیگه از این جماعت میزنی و هی ما را می خندونی. داری کم کم جای مرحوم گل آقا را می گیری .

  • مخاطب
    0

    بیشرفه بذله گو توباید محاکمه بشی توسط مردم

  • Archer
    0

    وقت اصلاح قانون فرا رسیده از جمله سربازی رفتن روحانیون و قطع حقوق طلبه‌ها و کم کردن ظرفیت و اصلاح حوزه‌های علمیه برای جلوگیری از رانت و افزایش بهره‌وری.

  • ناشناس
    0

    این صحبت‌ها زمانی درسته که قوه‌ی قضائیه‌ی مستقل داشته باشیم، مثل آمریکا که خیلی راحت ترامپ رو محکوم کرد نه مثل ایران که هرجاش رو می‌گیری آخرش به یه جا ختم میشه!

  • ناشناس
    0

    حاجی،،از گلوی ما پاهاتو بردار،شهر پر درده،پر نامرده،خانه دار شدن ی جوون براش شده سراب و ارزو،هزاران مشکل برامون بوجود آوردن مسیولین محترم من جمله خود تو،هزار درد جسمی و روحی بهمون دادین،سیرمونی هم ک ندارین،بعد دهنت رو باز میکنی و اراجیف تحویل ملت میدی،مشکلمون حجابه؟؟؟؟!!!!،،،البته خب بنفعتونه خودتون رو به نفهمی بزنید و آخرش هم وصلش کنید ب استکبار جهانی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها