یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

دولت برای اصلاح روندهای مربوط به حجاب و عفاف به مجلس لایحه دهد

یک عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر لزوم ایجاد سازوکاری برای بیان اعتراضات مردم به صورت قانونی گفت: دولت برای اصلاح روندهای مربوط به حجاب و عفاف به مجلس لایحه دهد.

دولت برای اصلاح روندهای مربوط به حجاب و عفاف به مجلس لایحه دهد

یعقوب رضازاده با اشاره به بخش‌هایی از صحبت‌های رئیس جمهوری و تاکید بر حق اعتراض قانونی مردم گفت: مردم اظهارنظرهایشان را مستقیم با نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه و یا با حضور در دفاتر نمایندگان و دیدار با آن‌ها در مجلس بیان می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رییس جمهوری درباره ایجاد مراکزی جهت گفت‌وگو و نقد و اعتراض مطالبی را بیان کردند، ‌قطعا می‌توان با هماهنگی مجلس سازوکارهایی را برای ارائه پیشنهادات و انتقادات مردم پیش بینی کرد تا این کار با روش و شیوه جدیدی صورت گیرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بر این اساس باید سازوکاری فراهم شود تا مردم به صورت قانونی اعتراضات‌شان را بیان کنند و مجلس هم در این زمینه کمک می‌کند.

رضازاده درباره امکان اصلاح روندهای مربوط به حجاب و عفاف و گشت ارشاد گفت: مجلس برای بررسی این موضوع می‌تواند پیشنهادات دولت را در قالب لایحه جدید مورد رسیدگی قرار دهد. ابتدا این لایحه در کمیسیون‌های حقوقی، ‌اجتماعی، امنیت ملی و شورا بررسی می‌شود و سپس بعد از تصویب در این کمیسیون‌ها نوبت به بررسی در صحن علنی می‌رسد.

وی ادامه داد: دولت برای اصلاح روندهای مربوط به حجاب و عفاف به مجلس لایحه دهد. مجلس آمادگی دارد بر اساس پیشنهادات دولت روند موجود را اصلاح کند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • خداشناس
    0

    اقای محترم فقط اجازه بدید یکبار ما مخالفین بیاییم تو خیابون تو روز تعطیل هم نگذارید ببینید چقدر هستیم
    از دستتون و از شعارهای شما خسته شدیم بگذارید زندگی کنیم
    کشور رو کردید هیئت و دسته با سینه زده و راهپیمایی که به جایی نمی رسیم

  • ناشناس
    0

    مجلسی که نماینده هاش ،نماینده مردم نیستن واختیاری ندارند بهتره بشینن به منافعشون فکر کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها