در جمع مسئولان تشکل‌های دفاع مقدس خراسان رضوی

قالیباف: گرفتار کسانی شده‌ایم که برای انقلاب یک سیلی نخورده‌اند، فقط هوار کشیده‌اند

رئیس مجلس با اشاره به این که وظیفه امروز هرکسی که خود را انقلابی می داند اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه است، تأکید کرد: جمهوری اسلامی برای مشکلات راه حل دارد، اما بروکراسی و دیوان سالاری اجازه نمی دهد از این قدرت حل مسئله استفاده کنیم.

قالیباف: گرفتار کسانی شده‌ایم که برای انقلاب یک سیلی نخورده‌اند، فقط هوار کشیده‌اند

محمدباقر قالیباف در نشست جمعی از رزمندگان خراسانی و مسئولان تشکل های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در مشهد با اشاره به مشکلات کشور تأکید کرد: من سال هاست تأکید می کنم که هرکس خود را حزب اللهی، انقلابی، سرباز رهبری و وطن پرست می داند یا دغدغه اسلام و انقلاب و ایران را دارد، باید بتواند کارایی دین در اداره جامعه را اثبات کند.

وی با بیان این که اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه یعنی محقق کردن قدرت نظریه ولایت فقیه امام خمینی (ره) در اداره جامعه، ادامه داد: جمهوری اسلامی برای مشکلات راه حل دارد اما بروکراسی و دیوان سالاری حاکم بر کشور اجازه نمی‌دهد از این قدرت حل مسئله استفاده کنیم.

رئیس قوه مقننه در همین زمینه ضمن تقدیر از همه کارمندان تلاشگر و زحمت‌کش افزود: سیستم بروکراسی و دیوان‌سالاری کشور مناسب اداره کشور نیست و حتی ضد مبانی جمهوری اسلامی و کارآمدی عمل می‌کند.

قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسایل اصلی را رها کرده و به مسایل فرعی پرداخته ایم و گاهی مسایل اصلی و فرعی را تشخیص هم نمی‌دهیم، گفت: این روایت امیرالمومنین (ع) است که وقتی نیروهای فاضل دفع شوند، اراذل، یعنی نیروهای فرومایه و ناکارآمد، کارها را به دست می گیرند و لذا شاهد هستیم که در طول ده‌ها سال، این اتفاق باعث بروز شرایطی می شود که قدرت حل مسئله را از دست می دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه و مسیر را گم و مردم را از اداره جامعه حذف کرده ایم، تصریح کرد: متاسفانه گرفتار کسانی شده‌ایم که برای انقلاب یک سیلی نخورده‌اند، درد نکشیده‌اند و کاری هم نکرده‌اند و فقط هوار کشیده‌اند و این درحالی است که ما میدان را خالی کرده و کنار کشیده ایم.

وی با بیان این که رهبر انقلاب فرموده اند که «در نسل ما بازنشستگی معنایی ندارد و تا زنده هستیم رزمنده هستیم»، گفت: ما رزمندگانی هستیم که با گوشت و پوست و استخوان، اتکا به سنت های الهی را درک کرده ایم و می دانیم که در کار ما نشد وجود ندارد، بنابراین سختی ها نباید ما را از راهمان دور کند، بلکه باید دل به دریا بزنیم و وارد عرصه مشکلات شویم و بدانیم که رزق و روزی و برکت را خدا می دهد و همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ خدای اقتصاد همان خدای خرمشهر است.

در این نشست رزمندگان خراسانی و مسئولان تشکل های دفاع مقدس استان خراسان رضوی به بیان نکات و دغدغه هایشان پرداختند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 16
  • مخاطب
    0

    همتون سرو ته یه کرباسید

  • ااااقااا
    0

    اورین.....اورین....ااااااااافرین

  • علی
    0

    کی دوران این لفاظی ها و آدرس اشتباه دادن تمام می شود آقای قالیباف جان.
    در یک جمعی غافلانه نشستن و ساده بافی کردن.
    ما گرفتار رشوه و اختلاس شده ایم.
    گرفتار حلال دانستن دزدی از بیت المال.

  • ناشناس
    0

    البته در نسل تمام مسئولین بازنشستگی وجود ندارد. تا روز آخر حیات چسبیدن به میز ریاست

  • ناشناس
    0

    آقای قالیباف! کدام مبارز انقلابی شکنجه دیده و زندان کشیده در قید حیات الآن بر سر منصب سیاسی است؟! الآن بر سر سفره گسترده و رنگین انقلاب کسانی نشسته اند که اصلاً نه در مبارزات انقلابی شرکت داشتند و نه اصلاً انقلابی بوده اند!!!

  • رابی
    1

    راست می گوید اگر به جای هورا کشیدن رفته بودند ترکیه سیسمونی می خریدند الان دوباره اوضاع پروستات آقا هم وخیم نمی شد.

  • آزادی
    0

    دخالت دین در سیاست باعث وضع امروز مردم شده هیچ مورد موفقی از حکومت دین در تاریخ وجود نداره در قرون تاریکی اروپا هم کلیسا مثل شما ها رفتار می‌کرد و مردم را تحت ظلم وستم قرار میدادن.الان همه قوا با هم یکی هستن چرا نمی‌تونید برکات جمهوری اسلامی رو به مردم نشان بدید

  • ناشناس
    0

    ماهم گرفتار کسانی هستیم که بویی از انسانیت و رحم و مروت نبردند واما ادعای حکومت علوی دارند

  • ناشناس
    1

    خرید اپارتمان و ویلا در بلاد کفر و زندگی نکبت بار خانواده مسئولین رده بالای نظام در فرنگ دلسوزی برای انقلاب محسوب میشه؟!
    اختلاس و دزدی هم میشه وظیفه انقلابیون!!!
    شما برو سیسمونیتو بخر.
    باققققققققر جان

  • بینام
    0

    اثبات کارایی دین در اداره جامعه!!!!!!!!!!! خودت از این جمله مزخرف خنده ات نمیگیره خدایی... کجای این حکومت الان دینیه؟ لابد بخش اختلاساش یا سرکوب هر صدای مخالفی یا شایدم تقسیم جامعه و مردم به دو دسته شهروند درجه یک و درجه دو. خجالت بکشید بی حیاها. حال بهم زن ترین حکومت در طول تاریخ بشر حتی از مغولان هم بدتر شمایید.

  • ناشناس
    0

    آقای قالیباف حتما خودت هم متوجه شده ای که طبق معمول یک مشت شعار بدون محتوا تحویل مردم دادی،بیش از چهل سال از جمهوری اسلامی گذشته است هنوز شما از باید و بشود صحبت میکنید،شما سخت به قدرت چسبیده اید و مردم را به فراموشی سپرده اید،مملکت را به کمک خودسران نمیشود به اهداف متعالی رساند،خودسران مطلوب سرکوب و ارعاب هستند اما دوستانی گنجشک مغزند که در نهایت شما را به مصائب مختلف دچار خواهند کرد.

  • مش جمعه
    0

    چرا متن منو گاهی اوقات چاپ نمیکنی.اگر تکرار بشه دعا میکنم که دماغت بزرگ بشه.آقای لوله کن،تو نه تنها سیلی نخورده ای ،بلکه به صورت انقلابیون سیلی زدی، به وجدانت رجوع کن ببین آیا جایگاه ریاست مجلس را از راه شرعی تصرف کرده ای یا با حمایت جنتی و تمامیت خواهان. بخدا سوگند که ۹۰درصد شما غاصبان مقام و پست ها هستید

  • جانباز
    1

    انهایی که سیلی خوردند وگرد وسم جبهه خوردند را دور میزنید وفقط بسیجیهای هورا کش وشارلاتان دور خودتان جمع کردید.جانبازان را دور میزنید و کشور را برای حرامزاده های خودتان میخواهید

  • سیلی
    0

    شما سیلی نخورده اید بلکه مثل عنابستانی های انقلابی سیلی انقلابی هم زده اید وکوچک ترین عوض آن سیسمونی های فراوان گرفته اید //تازه از زیر میزی ها ما ملت بی خبریم خودتان بهتر آگاهید!!!

  • ناشناس
    0

    هر پیامی که خدا نکرده گوشه قبای شما را هم بگیرد غیر قابل انتشار میشه ؟ادای دموکرات در نیار

  • دادا
    0

    اقای قالی باف متاسفانه انهائی که هوار کشیدن کل مسئولیت های کلیدی کشوررا بدست گرفته اند و دارند کشوررا غارت میکنند در اصل حکومت ایران به دست نا اهل و نامحرمان افتاده که ملت چنین گرفتارشدند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها