قالیباف: دستگاه تربیتی جمهوری اسلامی باید تحول یابد

رئیس مجلس تاکید کرد: دستگاه تربیتی جمهوری اسلامی چه در مدارس و چه در دانشگاه ها با همت جوانان و عموم دلباختگان به آرمان انقلاب اسلامی باید به نحوی تحول یابد که تربیت جوانان نخبه و شجاع با الگو پذیری از امثال شهید چمران و سایر شهدای انقلاب اسلامی در آن استثنا و کمیاب نباشد.

قالیباف: دستگاه تربیتی جمهوری اسلامی باید تحول یابد

محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز ( سه شنبه ۳۱ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور بیان کرد: فرارسیدن سالروز شهادت مجاهد دانشمند، شهید دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید را گرامی می دارم.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: جمع شدن ویژگی های درخشانی همچون شجاعت و پیشتازی در جهاد، انصاف و اعتدال و پرهیز از اقدامات شتابزده و محاسبه نشده، صفای باطن و لطافت طبع، عشق و علاقه بی نظیر به امام راحل و آرمان های انقلاب اسلامی در کنار فهم و تحلیل دقیق از مسائل سیاسی سراسر جهان اسلام و استعداد علمی کم نظیر از شهید چمران شخصیتی نمونه و الگویی بی بدیل برای تمامی جوانان ساخته بود که انقلابی و بسیجی بودن خود را در گره گشایی از مشکلات مردم و مستضعفان عالم نشان می داد و با بی عملی و بی حاصلی بیگانه بود.

وی تاکید کرد: دستگاه تربیتی جمهوری اسلامی چه در مدارس و چه در دانشگاه ها با همت جوانان و عموم دلباختگان به آرمان انقلاب اسلامی باید به نحوی تحول یابد که تربیت جوانان نخبه و شجاع با الگو پذیری از امثال شهید چمران و سایر شهدای انقلاب اسلامی در آن استثنا و کمیاب نباشد.

رئیس دستگاه قانونگذاری کشور در پایان گفت: به روح پرفتوح امام راحل، به دانشمند مجاهد شهید مصطفی چمران و به تمامی شهدای انقلاب اسلامی درود می فرستیم.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    احسنت.پروژه تخریب و نابودی کل سیستم اموزشی داره به دست سردار سرهنگ کاپیتان خلبان دکتر قالیباف کلید میخوره.
    مثال:مصوبه شاهکار هیئت علمی هفته پیش فرزند بیشتر برابر علم بیشتره.

  • ناشناس
    0

    و در این دستگاه تربیتی: اصول خرید سیسمونی / اصول انتقال ملک به همسر / چگونه خودروی خود را پاترول نماییم و مهم تر از هم اصول پیشرفته گاز انبری تدریس شوند.

  • پاینده
    0

    هر که مرد حلواش نصیب حمهوری است.

  • یاور
    0

    مشکل این است که امثال تو تربیت پذیر نیستند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها