قالیباف: ارتش در تمام حوادث مایه امیدواری و دلگرمی مردم بوده است

رئیس مجلس ضمن تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شعار «ارتش فدای ملت» بیانگر حقیقت وجودی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عشق بیکران ارتشیان غیور به مردم و ایران عزیز است.

قالیباف: ارتش در تمام حوادث مایه امیدواری و دلگرمی مردم بوده است

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمام دلاوران نیروهای سه گانه ارتش، خانواه های معظم شهدای ارتش مقتدر و عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت می گویم.

وی افزود: شعار «ارتش فدای ملت» بیانگر حقیقت وجودی ارتش جمهوری اسلامی ایران و عشق و علاقه بیکران ارتشیان غیور به مردم و ایران عزیز است.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ارتش در تمام حوادث اعم از جنگ، سیل، زلزله و هر آنچه که امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیندازد، همواره مایه امیدواری و دلگرمی مردم بوده است و در میدان های عمل ثابت شده است که ارتش به معنای حقیقی کلمه خود را فدای ملت کرده است.

قالیباف افزود: درخشش ستاره های آسمان ایثار و فداکاری همچون شهدای گرانقدر شهید صیاد شیرازی، قرنی، فلاحی، ستاری، نامجو، کشوری، بابایی، اقارب پرست، شیرودی، یاسینی، فکوری، آبشناسان و سایر شهدای سرافراز و رشید ارتش الگوی جاودانه برای تمامی دلسوزان این آب و خاک به خصوص فداکاران جان بر کف ارتش خواهد بود.

وی در پایان گفت: از خداوند متعال برای شهدای ارتش علو درجات، برای خانواده شهدا اجر جزیل و برای تمامی پرسنل نیروهای سه گانه زمینی، دریایی و هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توفیقات روزافزون را مسالت دارم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • ناشناس
    0

    بجای شعاردادن یه فکری بحال معیشت ارتشیان بکنید.

  • ناشناس
    0

    متاسفانه در کشورمان به اصطلاح اسلامی کسی که حق وحقوق مظلومان را پایمال و ضایع می کند به آن پست و مقام بالاتر هم می دهند.

  • ولی الله
    1

    آقای قالیباف وصیت نامه امام را خوانده ای ؟ که ورود نظامیان به سیاست رامنع کرده ؟ اگر خواندی شاید سوادتحلیل آن را نداری؟ پس ارتش قهرمان بسیاربسیار مکتبی تر از آن است که شما بخواهید اظهارنظری داشته باشید.

  • ناشناس
    2


    چرا پلیس امنیت در چهارشنبه سوری هر سال افرادی که در کوچه و خیابان ترقه ها مختلف برای مردم ایجاد مزاحمت می کنند برخورد نمی کند
    90 درصد جوانان ایرانی افراد بی فرهنگ هستند.
    مردم مظلوم ایران هر سال در سراسر کشور چهارشنبه سوری با برخی جوانان بی فرهنگ مشکل دارد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      لطفا شعر نگو. مردم مظلوم ایران مشکلی با شادی چهارشنبه سوری و ترقه بازی ندارند.

  • 1

    متاسفانه از سال 1392 تاکنون هیچ کمکی به کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی از سوی دولت نشده است.

  • 1

    در تمام کشورهای اسلامی ماه رمضان و ماه محرم، تاسوعا و عاشورای که فرا می‌رسد قیمت موادغذایی کاهش پیدا می‌کند در کشور ما به دلیل بی‌توجهی دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس برعکس قیمت‌ها بالا می‌رود. بنویسید بسیاری از پست‌ها و جایگاه‌هایی که دولتی‌ها ونمایندگان اشغال کرده‌اند به دلیل بی‌توجهی به مردم غصبی بوده و باید پاسخگو باشند.
    در حالی که دولت ۴ وزیر را مأمور مبارزه با گران‌فروشی کرده، ولی متاسفانه تاکنون هیچ کاری برای مشکلات اقتصادی مردم، افزایش قیمت ها، کالاها، اجناس، گوشت، مرغ، میوه و ... نکردند.

  • ناشناس
    1

    افزایش 25 تا 30 درصدی قیمت پوشک بچه در بازار

  • 1

    قیمت پرتقال به هزار و ۲۰۰ تومان کاهش یافته است

  • ناشناس
    1

    وقتی که پلیس امنیت در تجمع روز سه شنبه 23 فروردین ماه سال 1401با بازنشستگان 51 الی 60 ساله مخابرات رفتار بد و زشت اقدام کرده است ثابت کرد که از پلیس اسرائیل بدتر بوده است.

  • 1

    شرم آور و تاسف باراست که از سال 1388 تاکنون هیچ دستگاهی تاکنون به دنبال حل مشکلات کارکنان رسمی و بازنشستگان مخابرات نبوده و نیست چرا؟

  • ناشناس
    1

    قیمت خرما در ماه رمضان گران نمی‌شود و این درحالی است که خرما کیلویی ۱۰۰ هزار تومان شده است.

  • ناشناس
    1


    عرضه گوجه فرنگی در میادین میوه و تره‌بار منطقه 14 تهران فاقد کیفیت است. لطفا مسئولان نظارت و کنترل نمایند متاسفانه چنین بی‌توجهی‌ها هم مردم را آزار می‌دهد.

  • 1

    افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو پیش از اعلام شفاف هزینه‌های تمام شده تولید منطقی به نظر نمی‌رسد. یکی از موضوعاتی که قبل از افزایش قیمت خودرو باید مد نظر قرار گیرد روشن شدن سازوکار تعیین قیمت تمام شده آن است. چرا باید با وجود ظرفیت‌های خوب در کشور بهای تمام شده خودرو بالا باشد و معلوم نباشد که مبلغ‌های اضافه شده به قیمت خودرو به جیب چه کسانی می‌رود؟

  • 2

    تورم امروز کشور نتیجه مستقیم سیاست پولی دولت قبلی در چاپ بی‌رویه پول، استقراض از بانک مرکزی و افزایش پایه پولی است که اصلاح این رویه غلط به اعتقاد کارشناسان اقتصادی به زمان بیشتری نیاز دارد. تورمی که دولت قبل رقم زد از سال 1322 تا به امروز بی‌سابقه بوده است. دولت سازندگی تورم را به ۵/۴۹ درصد رساند و دولت قبل به 57 درصد! اهتمام دولت دکتر رئیسی طی 8 ماه گذشته باعث کاهش تورم به حدود 40 درصد شد.

  • 1

    اردوغان که روزی اعلام کرد جرم در ترکیه انجام شده دادگاه هم باید در ترکیه تشکیل شود با تغییر چهره و دریافت رشوه از گاو شیرده،‌کل پرونده قتل خاشقجی را دو دستی تحویل جلاد عربستان داد! پول چه‌ها که نمی‌کند!

  • 2

    با شروع جنگ یمن رهبری خطاب به سعودی‌ها هشدار دادند در این تجاوز از ملت مسلمان یمن شکست خواهند خورد امروز بعد از هشت سال آثار شکست عربستان قابل مشاهده است. بهتر است که آل‌سعود بنابر توصیه و نصیحت رهبر انقلاب اسلامی خود را از این باتلاق بیرون بکشد.

  • 1

    بی‌بی‌سی فارسی در اختلاف‌اندازی بین ایران و همسایگانش نظیر ندارد. یک روز بین ایران و افغانستان به بهانه شیعه و سنی با ادعای تجاوز به زنان و دختران دو کشور توسط اتباع کشور مقابل و یک روز هم بین ایران و عراق به بهانه خبر دروغ صیغه زنان و...اختلاف‌افکنی می‌کند.

  • 1

    یورش وحشیانه صهیونیست‌های عصر حجری به مسجدالاقصی و زخمی و اسیر کردن بسیاری از مردم در خانه امن الهی، نشان از افول قدرت شیطانی آنها دارد و ان‌شاءالله با مجاهدت جوانان فلسطین قرن حاضر بدون وجود کشوری جعلی به نام اسرائیل خواهد بود و این کشور جعلی محو خواهد شد.

  • ناشناس
    0

    شما و هم پالکی هاتون هم در تمام حوادث مایه یاس و دلسردی مردم بوده اید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها