در پی حمله به روحانیون در حرم رضوی

یک نماینده مجلس: باید افغان های بی هویت را فوری از کشور اخراج کرد

نماینده شازند در مجلس خواستار اخراج مهاجران افغانستانی از ایران شد.

یک نماینده مجلس: باید افغان های بی هویت را فوری از کشور اخراج کرد

 محمود احمدی بیغش نماینده در واکنش به حمله به روحانیون در حرم رضوی در توئیتی نوشت:

حمله گستاخانه تبعه افغانی به سه روحانی در رصحن حرم مطهر امام رضا(ع) نشان از اتفاقات ناخوشایند توسط مهاجرین بی هویت افغانی برای کشور در آینده دارد.

حمایت از طالبان منفور لکه ننگی برای ماست.تا دیر نشده بایدهمه اینها را بدون هیچ دفع الوقتی از کشور اخراج کرد.فقط استان تهران توسط یک میلیون و ششصد هزار افغانی محاصره شده است. 

 

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 9
  • چکش
    2

    بایستی با چکش مخش پکید بی همه چیز های کثیف اشغالگر

  • ناشناس
    5

    متاسفم که مجلس کشورم بدست افرادی احساساتی وبیشعورمثل تواداره میشودکه گناه یک فردافغانی را به همه افغانی های شریف وبرادرمانسبت میدی، چطورموقعی که برای شماتوسوریه باداعش میجنگیدندبرادردینی بودن

  • ناشناس
    1

    امروز 17 فروردین ماه سال 1401 هنوز بن خواربار دی، بهمن و اسفند ماه سال 1400 بازنشستگان مخابرات نریختن چرا؟
    چرا پول برای پیمانکاران مخابرات هست ولی فقط برای بازنشستگان مخابرات نیست
    چرا پول برای پرداخت اضافه کاری 100 الی 120 ساعت مدیران و مسئولان شرکت مخابرات هست ولی فقط برای پرداخت بن خواربار بازنشستگان مخابرات نیست شرم آور است.
    عملکرد و رفتار مدیران و مسئولان شرکت مخابرات با بازنشستگان مخابرات که بدون پاسخ و بدون جواب نخواهیم گذاشت

  • ناشناس
    0

    دیگه دیره.میان سراغ تو.خخخ

  • ناشناس
    2

    کاش همه بی هویتها وبی غیرتها از کشور اخراج شوند .

  • علی
    1

    از مسئولین محترم خواهشن هرچه افغانی بی پاسپورت از کشور اخراج کنید هیچ جای دنیا مثل ایران بی در وپیکرنیست این یکی از جنایاتی است که رسانه ای شده روزانه هزاران جنایات دیگر می‌کنند وکسی خبر نداره هزاران شغل از دست ايرانيان گرفتنداجاره خانها بالا بردند اینا هم مثل یک ایرانی از یارانه سوخت وانرژی استفاده می‌کنند فرداروز جنگ باشه همینا میرند سینه سپر میکنندمسعولین از خواب غفلت بیدار باشی مرزها به روی اینا باز است چرایک فکر اساسی نمکنید

  • 1

    چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۳۳:۱۳

    دریافت پول بابت خدمت سربازی توسط سازمان تامین اجتماعی از زمان شروع و آغاز خصوصی سازی در کشور به خاطر اهانت ها و خیانت های دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.

  • ناشناس
    1

    البته درست میگه چون یواش یواش اون افغانهای طالبانی که خودشون میخوان وارد شده وبا اسلحه مردم ایران تهدید میکنن و از داعشی بدتر رحم به زن بچه نمیکنن از یه اعراب از یه طرف افغان واز یه داعشی مرز بی در پیکر که هزاران افغانی بابیست هزار تومانکه یادمه وارد کرمان وایران میشن

  • ناشناس
    1


    ارسال بیش از ۳۰ محموله کمک های بشردوستانه ایران برای مردم افغانستان، اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت به کارمندان، کارگران و بازنشسته های و مردم ایران است.
    و این در حالی است که متاسفانه حق وحقوق ما بازنشستگان شرکت مخابرات را به بهانه های نبودن پول و بودجه پرداخت نمی کنند و خودداری کردند چرا؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها