پای مجلس به اتفاقات بازی ایران و لبنان و حضور زنان در ورزشگاه باز شد؛

احضار مدیران فدراسیون فوتبال به مجلس

مسئولان فدراسیون فوتبال یک‌ هفته پس از ماجراهای دیدار ایران و لبنان در مشهد در رابطه با حضور زنان در ورزشگاه به مجلس فراخوانده شدند.

احضار مدیران فدراسیون فوتبال به مجلس

با توجه به اتفاقات رخ داده در جریان بازی تیم‌ملی کشورمان مقابل لبنان و راه ندادن تماشاگران خانم به ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای ارائه توضیحات به مجلس فرا خوانده شدند.

در این نشست که امروز برگزار می‌شود، قرار است میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون به همراه سایر مدیران فوتبال در مورد این حواشی توضیحاتی ارائه کنند.

هفته گذشته بود که محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای‌اسلامی برای رسیدگی به رفتار دور از شأن در مواجهه با بانوان واکنش نشان داد و گفت: رفتار غیرمنطقی و دور از شأن در مواجهه با بانوان محترم که ناشی از کاستی‌های مدیریتی بود، عموم مردم را متاسف و متأثر کرده است. کمیسیون امور داخلی مأمور شده است تا با قید فوریت و با احضار مسئولان خاطی، به این سو مدیریت رسیدگی کند و زمینه استیفای حقوق بانوان محترم را فراهم نماید.

حال باید دید در جلسه‌ای که قرار است بین اعضای مجلس شورای‌اسلامی و اعضای فدراسیون فوتبال برگزار شود نتیجه نهایی چه خواهد بود و آیا مشکل ورود زنان به ورزشگاه برطرف می‌شود یا کماکان باید به این مشکل دست و پنجه نرم کنیم.

منبع: ایمنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    متاسفانه این مجلس هر وقت پایش باز میشه فقط میر....

  • عادل از قطب شمال
    0

    اونا که تقصیر ندارند رئیس کل اینجوری دستور دادند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها