یک عضو هیات رئیسه فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس:

رویکرد سپاه در مبارزه با فساد انقلابی بوده است

یک عضو هیات رئیسه فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس تاکید کرد: همه نهادها باید مانند سپاه عزم جدی در مبارزه با فساد داشته باشند.

رویکرد سپاه در مبارزه با فساد انقلابی بوده است

غلامرضا شریعتی، نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:

‌«جهاد تبیین خبرگزاری های متعهد و رسانه های ‎انقلابی در برابر جولان معاندین و ‎خط تحریف، شایسته تقدیر است.

رویکرد سپاه در ‎مبارزه با فساد و هرگونه تخلف اقتصادی قاطعانه و انقلابی بوده است و همه‌ی نهادها باید چنین عزم جدی در مبارزه با فساد داشته باشند.»

گفتنی است، در چند روز اخیر فایل صوتی دو تن از مسئولان وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شد که در آن درباره نحوه نظارت و برخورد با یک تخلف در مجموعه‌ای به نام «یاس» بحث و بررسی صورت می‌گیرد. انتشار این فایل حواشی زیادی را در فضای مجازی و رسانه های خارجی به دنبال داشت.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • مژگان
    0

    بله فایل منتشر شده ساختگیه

  • بهرلم
    0

    منظور این باصطلاح نماینده از انقلابی بودن سپاه یعنی شراکت سریع در به هدر دادن ثروت این مملکت برای خرید و مونتاز موشکهای ملیارد دلاری و کارهای شبیه به آن.

  • ناشناس
    0

    هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

  • ناشناس
    1

    هم انقلابی بوده هم جهادی هم اسلامی

  • کوروش
    0

    با نفوذ ناشی از قدرت سیاسی و نظامی با استفاده از ابزار و وسایل دولتی تمام پروژهای کلان رو از چنگ رقبا در میاره کلی بودجه ملی داره به کسی هم حساب پس نمیده نمونش 8 هزار میلیارد که گندش دراومد (صدای سردار جعفری و....) به اینها اشاره دارید البته که ضد فساد ناشی از دور شدن پول از جیب خودشون هستن عمه منم از پسر عمه هام اینجوری تعریف میکنه شاید هم انتی فساده مثل کرونا یاب مستعان که ساختن بابا بی خیال مردم گوش هاشون مخملی نیست

  • 6کلاس سواد
    0

    هر که جمله اول را فهمید برای بقیه تفسیر کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها