یک عضو هیات رئیسه مجلس:

دولت قبل در قراردادی با ارزش ۴.۵ میلیون یورو، مجلس را دور زده است

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت قبل قراردادی با ارزش ۴.۵ میلیون یورو با دو شرکت کانادایی و فرانسوی بدون اطلاع مجلس منعقد کرده و مجلس را دور زده است.

دولت قبل در قراردادی با ارزش ۴.۵ میلیون یورو، مجلس را دور زده است

علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی و بعد از قرائت گزارش کمیسیون اقتصادی درباره عملکرد سازمان امور مالیاتی کشور در نحوه تهیه و اجرای طرح جامع مالیاتی در اخطاری گفت: طبق اصل ۷۷ قانون اساسی باید تمامی قراردادها در مجلس مورد بررسی قرار گیرد اما آقایان با شرکت های خارجی همچون شرکت های کانادایی و فرانسوی قراردادهایی را منعقد کرده و به اطلاع مجلس نرساندند. آنها مجلس را دور زدند و شأن مجلس را حفظ نکردند.

وی ادامه داد: تخلفاتی صورت گرفته از جمله این که با شرکت های کانادایی و فرانسوی قرارداد ۴.۵ میلیون یورویی بسته شده و ۱۵ هزار میلیارد گرفته اند باید این اعتبارات در محل مورد نظر هزینه می شد اما آقایان در محل دیگری جز مصوبه مجلس شورای اسلامی هزینه کردند. باید مشخص شود که این پول ها کجا رفته است به نظرم این خلأ در کمیسیون اقتصادی وجود دارد.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آقایانی که موضوع محرمانه و غیرمحرمانه را پیش می کشند کسانی هستند که همه چیز در دولتشان محرمانه بود که از جمله آن می توان به قرارداد توتال اشاره کرد. اصل دولت قبل محرمانه بود و حالا دیگران را متهم می کنند آنها خدای مسائل محرمانه بودند ملت عزیز بدانند دولت قبل مسائل مرتبط با سازمان امور مالیاتی را محرمانه می دانست و از مجلس مخفی می کرد حالا با پیگیری های کمیسیون اقتصادی موضوع روشن شده است.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • کاربر ناشناس
    0

    محل مورد نظر جیبهای گشاد دزدان اموال مردم و بیت الماله

  • پیش نگر
    0

    اگه یه ذره غیرت و استقلال نشون میدادید و استبضاحشون میکردید حالا این مشکل را نداشتید اگر واقعا نماینده مردم هستید مر قانون را در محاکمه خارج از نوبت روحانی پیگیری کنید وگرنه شماها هم اهل معامله و بخیه اید نه نماینده مردم.

  • کاربر ناشناس
    0

    ماه پشت ابرنمی ماند

  • محمد
    0

    خوب مجلس رسیدگی کند چه ربطی به ما دارد که مطلب را رسانه ای می کنید

  • پزشک
    0

    همه ملت منتظر محاکمه متخلفان هستند.

  • کاربر ناشناس
    0

    اقای شبخ فکرکنم شماچیزی دیگربلدنیستی فقط بزن دولت دولت تاانشاالله ملت ازشرت راحت باشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها