عضو هیات رئیسه مجلس در اخطار قانون اساسی:

باقیمانده های دولت سابق گازِ عزل و نصب ها را گرفته اند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی نسبت به برخی عزل و نصب های مدیران دولت سابق هشدار داد.

باقیمانده های دولت سابق گازِ عزل و نصب ها را گرفته اند

علیرضا سلیمی در صحن علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی اظهار کرد: در برخی از استان‌ها که هنوز مدیران سابق روی کار هستند برخی از عزل و نصب‌ها در حال انجام است که مسئله دار می‌باشد.

سلیمی در ادامه بیان کرد: برخی از افراد که سابقا استعلام منفی داشته اند علیرغم اینکه معاون اول رئیس جمهور دستور داده که آقایان عزل و نصب نداشته باشند، متاسفانه علیرغم دستور صریح معاون اول رئیس جمهور عزل و نصب‌های مسئله دار دارد انجام می‌شود. این افراد باید از سوی دولت معاونان و استانداران مشخص شوند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: چرا بعضی از باقیمانده‌های دولت سابق با سرعت عزل و نصب‌ها را انجام می دهند و برخی مجوز‌ها را به نور چشمی‌های خود می‌دهند. بر چه اساس دارد این اتفاقات رقم می‌خورد؟ رئیس مجلس هم دستوری برای جلوگیری از این اتفاقات صادر کند.

سلیمی در ادامه خطاب به دولت آذربایجان گفت: به دولت آذربایجان توصیه می‌کنم مراقب باشد صهیونیست ها آن‌ها را مدیریت نکنند و مراقب پوست موزی که صهیونیست‌ها زیر پای آن‌ها گذاشته اند باشند که آن‌ها را زمین نزند که دچار ضربه مغزی شوند. صهیونیست‌ها به آن‌ها نگاه ابزاری دارند و وقتی تاریخ مصرف آن‌ها تمام شود فرش را از زیر پای آن‌ها خواهند کشید.

این نماینده مجلس یازدهم در پایان گفت: ایران کشوری است که اثبات کرده به هیچ وجه اجازه تحرک برخی را در منطقه خود نخواهد داد و آن‌ها هم حد و حدود خودشان را بدانند.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • هموطن
    0

    به داد دل مردم برسید خداوند خیرتان دهد اللهم عجل لویک الفرج

  • علی
    0

    واقعا بی سوادی اخه بلد نیسی برقصی به اتاق چه ربطی داره

  • شهروند
    0

    همین اقا کسی بود که نمیدونست اف ای تی اف چی هست و همش مخالفت می کرد اخر معلوم شد که هیچی نمیدونه از اف ای تی اف حال این دفعه هم دوباره اومده فقط توهین کنه بابا خسته شدیم از دست شما ها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها