نماینده بجنورد در مجلس:

حکومت طالبان، خواست مردم افغانستان است و رفتار معقولی دارند

نماینده بجنورد در مجلس با دفاع از طالبان گفت که مردم افغانستان طالبان را قبول دارند و حکومت‌شان خواست خود مردم افغانستان است و این یک موضوع داخلی است.

حکومت طالبان، خواست مردم افغانستان است و رفتار معقولی دارند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: محمد پاکمهر افزود که طالبان داعش نیست و با طالبان گذشته فرق دارد؛ آنها تغییر رویه داده‌اند و به زنان احترام می‌گذارند.

این نماینده مجلس ادعا کرد طالبان کشتار را در دستور کار ندارند و رفتارشان با مردم معقول است.

این نماینده مجلس در شرایطی مدعی تغییر رویه گروه تروریستی طالبان شده که تصاویر اعمال خشونت و اخبار کشتار این گروه تروریستی در مناطق مختلف افغانستان به‌ویژه در یکماه گذشته پیاپی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. ضمناً برخلاف گفته این نماینده مجلس، علاوه بر اقوام تاجیک، ازبک و هزاره که طالبان را قبول ندارند، حتی 80 درصد پشتون‌ها نیز با گروه تروریستی طالبان که از قوم پشتون هستند مخالفند.

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • علی
    0

    محمد پاکمهر : ما ۴۳ سال تجربه اداره حکومت بروش های طالبانی داریم و مردم افغانستان هم این نوع حکومت می پسندند و می خواهند از ما الگو بگیرند .

  • کریم
    0

    و لابد حکومت شبه طالبانی خواست مردم ایران ؟؟؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • لیلا
      0

      مغز شما بیشتر از این نمی تواند تحلیل کند چاره ای هم نیست ،انتظاری هم نیست،خخخخخ

  • ناشناس
    0

    این نماینده های حداقلی با 10 هزار رای هر چه گفتن خوبه بدونید بده و هر چه گفتن بده صد در صد بدونید خوبه

  • علی
    0

    تو خودت هم طالبان هستی

  • سید
    0

    طالبان حتما به این نماینده رسیده است.

  • پدر
    0

    اين نماينده مجلس تراوش هاي مغز ناقص خود را به مردم افغانستان نسبت مي دهد . گروه طالبان در دنيا منفور هستند و مردم افغانستان هم در يك توطئه از قبل طراحي شده گرفتار اين جنايتكاران شدند . اگر ايشان بر گفته خود ايمان دارند بروند و در افغانستان زندگي كنند .

    نظرات شما -
    • مهناز
      0

      چرا ناراحتی !!!! وقتی طالبان با حداقل نیرو همه شهر های بزرگ افغانستان را گرفت ومردم هیچ مقاومتی نکردند یعنی مردم طالبان را می خواستند چرا روزی که عراق به خرمشهر وایران حمله کرد مردم خرمشهر ایستادند وحتی از جاهای دیگر ایران نیروها به کمک آنها رفتند که عراق پیشروی نکند حتی عده ای هم با عراق هم سو بودند اما مردم با جان ومال وغیرت خود جلوی همه جهان ایستاد پس دور باطل نزنیم مردم افغانستان خودشان می خواستند ، شما ها دایه بهتر از مادر نشوید (سرنوشت هر قوم را خودشان رقم می زنند این آیه صریح قرآن است )تا ملتی خودش نخواهد چیزی اتفاق نمی افتد

  • غیر قابل نشر
    0

    تقصیر نداری وقتی تو با 10 درصد رای خودتو نماینده بدونی .بایدم طالبان را حکومت ملی بشماری .

  • فرشادآزاد
    0

    ازکی تاحالا قتل وغارت وتیرباران وگردن زدن ودست قطع کردن عقلانیت شده قطعا این نماینده محترم میدانندالبته تحولات افغانستان فعلا به خودشان مربوط است اما با این رویه ساده انگارانه چندسال دیگرهمین نماینده که اتفاقا نزدیک مرز افغانستان است ممکن است مجبورشود ازترس تیرباران شدن فرارکنداین سطح ازتاییدکردن طالبان عاقبتی بسیارناخوشایندخواهد داشت طالبان دقیقا خود داعش است حالا که شام وعراق نشد بعید نیست خراسان وبغدادراکلید بزنند

  • نا
    0

    ایشون اصلا نمیدونه طالبان چیه کیه فقط از رو دست خط افراد بالای جناحشو میخونه وای به کشور و ملت ما که اینها دارن اداره اش میکنند چند رور دیگه همین جماعت حکم برائت سارمان منافقین خلق رو میدن میگن منافقین هم عوض شدن نه که خودشون این جماعت مثل ارباب فقیدشون در حال رنگ عوض کردن در طول این چهل اندی سال از انقلاب هستند خوب تخصص دارند تو تعقیر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها