عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

شاهد بدعهدی خارجی ها در تحویل واکسن هستیم/ حتی واکسن کوبایی هم وارد ایران نشد

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی: متاسفانه ما شاهد بدعهدی کشورهای خارجی در تحویل واکسن به ایران هستیم چه کشورهایی که در مقام دوست ایران قرار دارند و چه کشورهایی که ما با آنها اختلاف نظر داشتیم.

شاهد بدعهدی خارجی ها در تحویل واکسن هستیم/ حتی واکسن کوبایی هم وارد ایران نشد

همایون سامه یح اظهار داشت: تنها کشوری که فعلاً همکاری خوبی در مورد واردات واکسن با ایران دارد کشور چین است و حتی ما ندیدیم که واکسن کوبایی هم وارد ایران شود با وجود اینکه به گفته مسئولین، این واکسن محصول مشترک بین ایران و کوبا است.

وی افزود: با این حال کشور روسیه هم قول فروش ۶۰ میلیون دز واکسن را به ایران داده بود که متاسفانه از این واکسن هم زیر یک میلیون دز وارد کشور شد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: بهتر بود همانند کشورهای دیگر از یک یا دو شرکت داخلی برای تولید واکسن حمایت می‌شد تا این تولیدکنندگان بتوانند کار را به سرانجام برسانند، نه اینکه بودجه منظور شده در این رابطه تقسیم بر ۷ شرکت شود و در نهایت به جز واکسن برکت؛ متاسفانه هیچکدام آنها نتوانند جوابگوی نیازهای داخلی باشند.

منبع: اخبار فوری

25

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • بابا زید
    0

    وقتی که همه چیز در این کشور سیاسیست،ورانت بازی واینجور مسائل وانچه که مغفول میماند منافع مردم و کشور است انتظاری بیش از این هم وجود ندارد،هفت تولبد کننده واکسن داریم!!!!! ولی الان وارد کننده ایم ،تازه واکسن هم به ما نمیدهند.ایا الان موقع آن نشده که مسببین این تصمیم غلط ومنفعت جو برای عده‌ای خاص پای میز محاکمه بیاید پله جرم خیانت به مردم واین همه کشتار قصاص شود،ضمتا در دنیای بین‌الملل روابط کشورها منافع ملی حرف اول را میزند باثتثنای ایران ،کشور دوست و برادر و.....وجود ندارد،ایتهابرای مسئولین کشور ما مطرحند که منافع ملی مد نظرشان نیست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها