لاریحانی:

کسی مانع سوال از رئیس جمهور نشده است/کار خودتان را تضعیف نکنید

رئیس مجلس گفت: هیچ کس یا نهاد خاصی مانع سوال از رئیس جمهور در مجلس نشده است.

کسی مانع سوال از رئیس جمهور نشده است/کار خودتان را تضعیف نکنید

به گزارش سایت خبر فوری به نقل از خبرگزاری ایسنا، نصرالله پژمان‌فر در تذکری به هیات رییسه مجلس گفت: اگر اجازه طرح سوال ۱۸۰ نماینده از رییس جمهور درباره موسسات مالی داده می‌شد، مشکلات از خیابان‌ها سر در نمی‌آورد.

وی افزود: ۱۸۰ نماینده، ۶ ماه این مساله را مطرح و این موضوع را مطرح کردند اما اجازه نمی‌دهیم از مسیر قانونی حقوق مردم پیگیری و سوال تحقیق و تفحص مطرح شود. این یک اشکال اساسی است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر مسیر بسته شود، مشکلات از جای دیگری بیرون می‌آید. گاهی جلوی سوال را می‌گیریم و مشکلات از خیابان‌ها سر در می‌آورد.

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر گفت: تعجب می‌کنم این را می‌گویید و عدم طرح سوال از رییس جمهور را عامل اغتشاش می‌دانید. سوال در مورد موسسات مالی مطرح بود و ما از قبل موضوع را پیگیری کردیم. در جریان هستید که نمایندگی از مجلس، قوه قضاییه و دولت چقدر تلاش کردند موضوع حل شود و گزارش هم در صحن مجلس مطرح شد.

رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کسی مانع طرح سوال نیست چرا کار را با دست خودتان تضعیف می‌کنید؟

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مجید
    0

    جناب لاریجانی اگرکسی مانع سوال از رئیس جمهور نشده است !!! پس چرا تاکنون اجراء نشده است ؟

  • سپرده گذار کاسپین
    0

    در سال 95 با نصایح اقای سیف مبنی بر سپرده گذاری در موسسات مجاز به عنوان یک سرمایه گذاری صحیح تمامی هست و نیستم را درموسسه کاسپین سپرده گذاری کردم و به قول ایشان در رسانه ملی اعتماد کردم که صراحتا فرمودند برای اجتناب از ریسک از میان رفتن سرمایه هایتان فقط در موسسات مجاز که نامشان در سایت بانک مرکزی وجود دارد سپرده گذاری نمائید و مطمئن باشید که این سرمایه ها تحت نظارت و صیانت مستمر بانک مرکزی قرار داردو این سرمایه گذاری ها موجب رونق اقتصادی در مملکت هم می شود و پولتان را ارز و طلا نخرید .حتی در هنگام سپرده گذاری نیز طبق استعلام از بانک مرکزی مسئولان فرمودند که به هیچوجه نگران نباشید و این موسسه مورد تائید بانک مرکزی بوده و سپرده هایتان محفوظ می باشد . حالا چه جوابی دارید که به من و امثال من بدهید که قبل از انکه در سال 95 حتی سودی از موسسه مجاز کاسپین دریافت نمائیم تا این لحظه حدود 90 در صد سرمایه مان را از دست داده ایم و مسخره تر انکه افکار عمومی را ابله فرض نموده و اعلام می دارید که کسانی که در شعب با تابلوی موسسه کاسپین و مجوز رسمی بانک مرکزی با مهر و امضا این موسسه در سال 95 قرارداد بسته اند مربوط به یک تعاونی منحله بنام فرشتگان می باشند که این موسسه در سال 92 رسما در ثبت شرکتها و با اعلام رسمی بانک مرکزی منحل شده است . جالب است که همه مسئولان را تا بالاترین رده نظام در این دزدی اشکار و عواقب اخروی ان در گیر کرده اید که نمونه بارز ان موضع گیری شخص رئیس جمهور در دفاع از غارت سپرده های مردم در این موسسه می باشد. ما یاد گرفتیم که برای احقاق حقمان بجنگیم و اگر قرار باشد با این چپاول دیگر اینده ای نداشته باشیم و حاصل سی سال تلاشمان را باید دو دستی تقدیم دزدان بکنیم تا پای جان خواهیم ایستاد . ضمنا ثمره اقدامات خلاف قانون اقای سیف و دیگر دوستانشان تا همین لحظه سلب اعتماد میلیونها ایرانی از حکومت و حاکمیت به طور کامل و ایجاد میلیونها مخالف تمامی نظام می باشد. ما نخواهیم گذاشت موسسه کاسپین با دزدی اموال ما به نفع سهامداران به حیات خود ادامه دهد و مطمئن باشید هنوز چون مردم امیدی به بازگشت سرمایه هایشان دارند با تمام وجود به مقابله نایستاده اند . از خشم پروردگار در غارت اموال مردم در روز روشن بترسید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها