ارسال شکایت از روحانی به دادستانی کل کشور 

رئیس کمیسیون اصل نود گفت: از نظر کمیسیون اصل ۹۰ آقای روحانی متهم اصلی در افزایش نرخ ارز است.

ارسال شکایت از روحانی به دادستانی کل کشور 

نصرالله پژمانفر اظهار کرد: در پی شکایت بیش از ۳۳۰ هزار نفر به کمیسیون اصل نود در خصوص تخلفات آقای روحانی در مدیریت ارز، بعد از جمع‌آوری مستندات و تکمیل پرونده، جهت رسیدگی و اعمال قانون به دادستان کل کشور به عنوان مدعی‌العموم ارسال شد.

وی گفت: از نظر کمیسیون اصل ۹۰ آقای روحانی متهم اصلی در افزایش نرخ ارز است.

منبع: تسنیم

4167

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 18
  • منتظر
    0

    نوع برخورد حاکمیت با این شکایت که یکی از هزاران شکایت ناگفته مردم از دولتی که مسبب اصلی وضعیت نابهنجار کنونیست تضمین کننده بازگشت اعتماد عمومی و ترمیم سرمایه اجتماعیست یکبار برای همیشه با تکبر و اشرافیگری برخورد حد اقل انتظار از دستگاه قضاست..

  • میلاد
    0

    خب چرا حسن روحانی محاکمه نمیکنید از چی میترسید مردم پشت شما هستن

    نظرات شما -
    • بهرام
      0

      از چیزی نمیترسن از اینکه روحانی حقایق را در دادگاه مطرح کند می ترسن . همین ها که الان مدعی هستن که روحانی باید محاگمه شود خودشان مسبب وضع کنونی هستن . منتهی اینقدر توسط رسانه ها و مخصوصا رادیو تلوزیون تبلیغات کردن و دولت را مقصر وضع کنونی معرفی کردن که مردم هم باورشان شده .

    • نادر
      0

      آقای بهرام: مگه نه اینکه روحانی میتونه دست پشت پرده ای ها رو رو کنه؟؟ مگه نه اینکه میتونه حقایق رو آشکار کنه؟؟ مگه نه اینکه خائن به کشور نیست و دلسوز کشوره؟؟ پس باید بره دادگاه تا سیه روی شود هر که در او غش باشد. چی شده ؟ تا که سوال از حضرات مطرح میشه، هر کی از هر جایی میاد یه مشت بی ربط میبافه به هم؟؟ تو که اصلا نه رادیو گوش میدی و نه تلویزیون میبینی و سرت همیشه تو ماهواره و اینستا است، تبلیغات اینها رو از کجا دیدی آخه؟؟

  • حس
    0

    تو غیر از تفرقه کار دیگری بلد نیستی

  • فتاحی
    0

    دادگاه را گذاشتن برا احقاق حق ،کسی نباید بترسه.

  • ناشناس
    0

    ریاست جمهوری کار هر کسی نیست ، باید درس عبرت بشه . در همه جای دنیا مسؤلین بلندپایه پاسخگو هستند.

  • بنده خدا
    0

    روحانی تنها نبوده باید جهانگیری و سیف و همتی و نهاوندیان و نوبخت و زنگنه و ظریف و صالحی و عراقی و نعمت زاده و آخوندی و تاجگردون و علوی و کلانتری و واعظی هم شکایت کرد و پرونده آنها را نیز به دادگاه کشاند .

  • خسروی
    0

    مردم وملت ایران را تا کی می توانند با این فیلم و سریال ها سرگرم کنند ایران که از دست رفت

  • حاج فضیل
    0

    بخداقسم ،به جان امام حسین، به پیر به پیغمبر قسم ای آقایان ومسئولان اگه یکبار یک همچین خیانتکار رو که حتی در آخرین روزهای دولتش داره خرابکاری میکنه محاکمه کنید،،، باورکنید لااقل کمی از این دریای اعتماد از دسته رفته مردم برمیگرده و درکنارش عبرتی میشه برای سایرین البته محاکمه واقعی ها.... نه مثل این حضراتی که تا الان به اصطلاح محاکمه گول زنک شدن!! اگه فقط یکروز خودتون رو جای مردم میگذاشتید بعد میفهمیدید که این روحانی چه به سرمون آورد حیف که هیچ درکی از زندگی و نابودی وبدبختی مردم ندارید.....

  • مهرداد سربندی
    0

    این 330 هزار نفر کذایی شما نفهمیدند نفت فروش نمیرفت که ارز وارد کشور بشه؟ نفهمیدند هر چیزی را هم که صادر کردیم پولش را ندادند تا ارز وارد کشور نشه؟ نفهمیدند اون مقدار ارزی هم که از طریق دور زدن تحریم ها وارد کشور شد سلطان ارز و حسن رعیت و اکبر طبری و دالالان وابسته به جریان انحصار و کاسبان تحریم و چپاول گران بیت المال و تخریبچیان دولت روحانی به باد فنا دادند تا امروز بتوانند سه قوه را یکی کنند و دست مردم را از همه چیز کوتاه کنند.؟ اگر اینها را نفهمیدند پس وابسته به جریان انحصار هستند و مهندسی شده به میدان امده اند. زیرا فقط این جماعت ضد مردمی انحصار طلب هستند که یا اصلا نمی فهمند یا حاشا می کنند و تهمت میزنند تا کارشان را پیش ببرند.

    نظرات شما -
    • شاکی
      0

      اگر اینها که جنابعالی میفرمایید صحیح هم باشد باز هم مقصر روحانیست میتوانست به مردم بگوید یا استعفا دهد لطفا این ظلم بزرگ و تاریخی را توجیه نفرمایید ...

    • بهرام
      0

      شما درست میفرمایید . اینرا باید در نظر بگیرید که در جمهوری اسلامی دولت هیچکاره است . و زمام امور در دست دولت نیست . چرا مردم متوجه نمیشن .

    • نادر
      0

      بچه خوب: کشور توی بی دلاری گیر کرده، برای نجاتش یهویی 50 میلیارد دلار رو با نرخ 4200 میریزن تو دامن فک و فامیل هاشون. کشور گیر کرده توی تورم و کاهش ازش پول ملی، یهویی 60 تن طلای پشتوانه بانک مرکزی رو سکه میکنن میریزن تو دامن فک و فامیلاشون. سلطان سکه، سلطان دلار، حسن رعیت... همه دوستان و خویشان اصلاح طلب ها بودند. بد ترین و کثیف ترین نوع اجرای اصل 44 قانون اساسی توی دوره های اصلاح طلب ها بود. تاراج کشور. از اصول گرا ها هم دل خوشی نداریم. نه اون خوبه نه ایشون، لعنت به هر دو تا شون. این همه تهمت و افترا میزنی، خسته نشی یهو تب کنی!!!

  • ایرانی
    0

    وضعیت امروز حاصل سیاست‌های غلط در چند دهه‌ی اخیره. بنابراین،نه فقط روحانی بلکه همه‌ی کسانی که در تصمیم‌گیری‌های کلان ایران در این چهل و چند سال نقش موثر داشته‌اند باید محاکمه و مجازات شوند.

  • رضا
    0

    اقای سر بندری چشمت بستی فقط حرف میزنی روحانی سی میلیارد دلار را در عر ض ۲۴ ساعت بین رانت خوارها پخش کرد ۶۰ تن طلا را به مفت بین ثروتمندان پخش کرد ارز وطلا پشتوانه پول ملی هستن بعداز اون قیمت ارز خارجی بالا رفت پشت سرش قیمت اجناس حالا گرانی مسکن ودیگر خرابکارهای دولتش فرصت نوشتن در مقاله نیست لطفا کمی مطا لعه کنید بعد نظر بدهید بد نبست مسعولی که بد عمل کرد محامه شود دیگران حساب کار دستشان بیاد

  • اواره
    0

    احمدی نژاد و روحانی و دار و دسته اراذل و اوباشان به اصطلاح وزیر هر دو دولت بایستی در پیشگاه ملت محاکمه شوند.

  • متعجب
    0

    حوادث آبان ۹۸و قضییه ۳برابری یک شبه بنزین و نحوه برخورد با اعتراضات رو هم روحانی باید در دادگاه ملت پاسخگو باشه !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها