نماینده مردم ملایر در مجلس:

مردم بین دولت جوان انقلابی و رییس جمهور جوان تفاوت قائل شوند

نماینده مردم ملایر و عضو کمیسیون کشاورزی گفت: رهبر انقلاب فرمودند دولت جوان انقلابی و نگفتند رییس‌جمهور جوان و انقلابی و مردم بین این دو مقوله تفاوت قائل شوند.

مردم بین دولت جوان انقلابی و رییس جمهور جوان تفاوت قائل شوند

احد آزادیخواه انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را از مهمترین تصمیمات مردم در حوزه مدیریت کلان کشور عنوان کرد و گفت: در حوزه انتخابات ریاست جمهوری باید سیاست‌هایی اتخاذ شود که نقش مردم بیش از گذشته خود را نشان دهد.

نماینده مردم ملایر در مجلس افزود: سیاست تعاملی یکی از موضوعاتی است که در انتخابات ریاست جمهوری باید به آن توجه کرد. البته سیاست تعاملی به این معنا نیست که احزاب و تشکل های سیاسی یک جبهه واحد تشکیل دهند و موضع گیری های خود را مطرح نکنند بلکه باید نگاه همپوشانی و تعاملی داشته باشند و نقاط مثبت همدیگر را ببینند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: همان‌طور که رهبر انقلاب در سخنرانی عید مبعث فرمودند باید در جریان تعامل بین احزاب و گروه‌ها، امید بخشی بین مردم اتفاق افتد و به جای اینکه احزاب، تشکل ها و جریانات سیاسی همدیگر را تخریب کنند باید منصفانه ظرفیت های انقلاب و کارهای انجام شده در کشور را ببینند.

آزادیخواه افزود: با بکارگیری ظرفیت های کشور حتماً شور و هیجانی در بین مردم شکل می گیرد و این شاخص امیدبخشی باعث شورآفرینی و مشارکت مردم در انتخابات می شود.

نماینده مردم ملایر با اشاره به نقش جامعه نخبگانی در انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: جامعه نخبگانی باید برای حضور حداکثری تلاش کند و باید توجه داشته باشیم که قبل از اینکه چه شخصی رییس جمهور کشور شود، مهم این است که شاهد حضور و مشارکت پرشور مردم باشیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: میزان مشارکت مردم در انتخابات در سطح فراملی برای نظام اهمیت سیاسی دارد و به نوعی مشروعیت بخشی به ساختار سیاسی کشور تلقی می شود.

وی با بیان اینکه رسانه ها نقش عمده ای در حضور و مشارکت پرشور مردم در انتخابات دارند افزود: رسانه ملی و خبرگزاری های مختلف باید از همه ظرفیت خود برای ایجاد حس امید در کشور استفاده کنند هر چقدر امید در مردم بیشتر شود، مشارکت بیشتر خواهد شد.

آزادیخواه با یادآوری مشکلات معیشتی مردم گفت: نباید مشکلات معیشتی را توجیه کنیم مردم مشکلات و گلایه مندی های زیادی دارند. البته دولت مدعی نیست که صد درصد عملکرد مثبت داشته در جاهایی خلاء وجود داشته و اتفاقاتی از قبیل طلا، ارز سکه و مسکن رخ داده که خوشایند مردم نیست.

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: با اینکه مشکلات زیادی از نظر اقتصادی در کشور وجود دارد اما معنایش این نیست که مردم از اصل انقلاب ناامید شوند، مردم نسبت به اصل انقلاب همواره امیدوار بودند و انقلاب را از آن خود می دانند. بنابراین مردم با وجود گلایه هایی که دارند، مردم با تعقل و تدبیر همیشگی حتماً در انتخابات شرکت می کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در مورد دولت جوان و انقلابی گفت: رهبر انقلاب فرمودند دولت جوان انقلابی و نگفتند رییس‌جمهور جوان و انقلابی، مردم بین این دو مقوله تفاوت قائل شوند.

نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: همانطور که در این دولت وزیر جوان داشتیم، این موضع باید با شدت و گستره بیشتری در دولت آینده دنبال شود. وزرا، استانداران، معاونین وزرا باید حس جوانی و نشاط و کارایی داشته باشند، اما اینکه شخص رییس جمهور باید جوان باشد رهبر انقلاب نفرمودند ممکن است مردم تشخیص شان بر این باشد که شخصی از نظر جوانی سنش جوان نباشد اما مدبر و عاقل باشد و بتواند آینده کشور را بهتر ترسیم کند و به این شخص رای دهند، لذا مردم بین دولت انقلابی و رییس جمهور جوان تفاوت قایل شوند.

منبع: ایرنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • فتاحی
    0

    درود بر انصارالله و حزب الله

  • ناشناس
    0

    تو دیگه درشا گل بگیر چندتارای داری که فکر میکنی نماینده ملتی

  • کاربر ناشناس
    0

    به جای بازی با کلمات کار کنید

  • کاربر ناشناس
    0

    فقط حکومت عدل علی

  • OK
    0

    این دیگه چه مغلطه بازی و سفسطه بازی که راه انداخته اید؟!!! اصلاً خودت فهمیدی چی گفتی؟! کابینه دولت ، معاونین وزرا ، استانداران ، فرمانداران و ... جوان انقلابی باشند ولی رئیس دولت و رئیس جمهور جوان انقلابی نباشد و میانسال یا پیر باشد! این سفسطه بازی ها و مغلطه بازی ها به خاطر اینست که از پیروز شدن سردار دکتر محمد احساس خطر می کنید و می ترسید منافع شما به خطر بیفتد و با حضور سردار دکتر محمد در انتخابات کاندیدای مطلوب شما رأی نیاورد و شکست بخورد!

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      احسنت . دولت جوان و انقلابی و پرتلاش می خواهیم نه یک مشت ادم پیر و فرسوده بدرد نخور که اوضاع مملکت رو به این بدبختی رساندند و فقط حرف خوب میزنند دیگر کار صفر ...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها