نقوی حسینی در گفت و گو با خبرفوری:

حمله به روحانی در شرایط فعلی اشتباه است/باید از دولت در برابر دشمنان حمایت کنیم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس حمله منتقدان به حسن روحانی در مقطع فعلی را اشتباه دانست.

حمله به روحانی در شرایط فعلی اشتباه است/باید از دولت در برابر دشمنان حمایت کنیم

حسين نقوي حسيني سخنگوي كميسيون امنيت ملي مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اعتراضات صورت گرفته در کشور طی چند روز اخیر اظهارکرد: همانطور که مردم به خوبی در جریان هستند در سال های اخیر در کشورمان متاسفانه یکسری رویکردهای اقتصادی روی داده است که مشکلات و مسائلی را برای مردم ایجاد کرده ولی بدون شک برای حل این مسئله داشتن وحدت امری لازم و ضروری است.

وی تاکید کرد: رکود طولانی مدتی که در کشور ایجاد شده است سبب شده تا ما در حوزه هایی چون اشتغال و معیشیت مردم با دغدغه های جدی روبه رو‌ شویم که حل آن نیازمند تدبیری جدی است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: مشکلاتی چون ورشکستگی موسسات مالی که متاسفانه حاصل بی تدبیری برخی از مسئولان فعلی و دولت های گذشته بوده روحیه مردم را جریحه دار کرده است از این رو باید برای حل آنها به فکر راه حل اساسی باشیم.

نقوی حسینی با بیان اینکه ناآرام کردن کشور از سوی برخی عناصر وابسته به گروه های تروریستی دردی را از مردم درمان نخواهد کرد اظهارکرد: در شرایط فعلی حفظ وحدت میان مردم و مسئولان لازم و‌احباری است.

وی تصریح کرد: درست است که دولت ها در قبال تحقق مطالبات مردم و توجه به درخواست های آنها کوتاهی کردند اما ایجاد تنش و اعتراضات غیرمنطقی چاره کار نیست.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه تخریب دولت و رئیس جمهور در شرایط فعلی نقشه و راهبرد دشمنان برای ضربه زدن به نظام است تاکید کرد: الان زمان حمله به روحانی نیست از این رو‌ همه باید دست به دست هم دهیم و در جهت حل مشکلات مردم و مقابله با دشمنانمان وارد عمل شویم.

نقوی حسینی خاطرنشان کرد: طبق روال معمول آمریکا و اسرائیل در جهت مقابله با ایران وارد عمل شدند اما ما بدون شک‌ از این امتحان نیز سربلند بیرون می آییم و‌ روسیاهی برای دشمنان باقی می ماند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها