یک نماینده: دولت پنجشنبه‌ها را رسماً تعطیل کند

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس گفت: نگاه مسئولان به گردشگری به عنوان یک منبع درآمدزایی باشد و دولت با تعطیلی پنجشنبه‌ها زمینه سفر‌های ایمن را برای مردم فراهم کند.

یک نماینده: دولت پنجشنبه‌ها را رسماً تعطیل کند

محمدرضا دشتی در نشست هم‌اندیشی معرفی یزد به عنوان پایلوت مقصد ایمن گردشگری کشور افزود : از روز نخست مطرح شد که مشخص نیست تا چه زمانی واکسن کرونا جواب دهد و بتوانیم این بیماری را مهار کنیم و تاکنون هم صنعت گردشگری در ایران و دیگر کشور‌های جهان آسیب فراوانی دیده است.

وی تصریح کرد: باید تدابیر لازم را انجام دهیم که این صنعت را در کنار رعایت دستورالعمل ‌ها حفظ کنیم و تا جایی که امکان‌پذیر است زمینه حضور گردشگران در اماکن گردشگری را داشته باشیم.

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس تصریح کرد: بر اساس آمار‌های ارائه شده ما تاکنون هیچگونه آماری در ارتباط با شیوع کرونا در هتل‌های استان یزد نداشتیم و این آمار بسیار خوب است.

دشتی تصریح کرد: اینکه بگوییم در مراکز گردشگری و اقامتی کرونا هست این صنعت را تعطیل کنیم اشتباه است و به فرض اینکه ما در شرایط قرمز هستیم، با توجه به دستور العمل ‌های تدوین شده و ایجاد زیرساخت‌های لازم در حوزه ردگیری بیماران کرونایی، باید این صنعت را تداوم ببخشیم.

وی از دولت خواست که با تعطیلی پنجشنبه‌ها زمینه سفر ایمن را برای مردم فراهم کند تا مشکلات روحی ایجاد شده برای مردم که ناشی از قرنطینه طولانی مدت بوده برطرف شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای نوبخت سه عرصه نفت، مالیات و فروش اوراق را در مجلس به عنوان درآمد‌های کشور در نظر گرفته گفت: در نشست کمیسیون به آقای نوبخت اعلام کردم که ‌ای کاش گردشگری را هم به عنوان درآمد کشور مدنظر قرار می‌دادید.

دشتی با بیان اینکه گردشگری باید به عنوان یکی از افق‌های درآمدی کشور به حساب آید گفت: چرا نباید در حوزه درآمد‌های عمومی کشور بحث گردشگری را به صورت ویژه مدنظر قرار دهیم و از آن استفاده کنیم.

منبع: ایلنا

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 20
  • کیان
    0

    مردم دارن دوشیف کار میکنن هنوز از پس زندگیشون بر نمیان شمو میگی 5شنبه هم تعطیل و برن البته که پولداران و مرفهین استقبال میکنن بله ماشین دنا پلاس دارین و یا با اون شاسی بلند در جنگل‌های شمال دور دور مردم فقیر هم برن تو تشت پوسه انار یا رب انار بریزن ساعتی بنشینن تنگ که شد برا یک ماه کار مدام خود را آماده کنن

  • سعدی
    0

    جناب دشتی در سال کم تعطیلات نداریم پنجشنبه ها را هم به ان اضافه کنید ، کشور عقب افتاده ای چون ایران به کار نیاز دارد نه تعطیلی وگردش کردن ، درهیچ کجای دنیا هر هفته به گردش نمی روند، گردش نرمال در کشورهای پیشرفته سالی یک الی دوبار است نه هر هفته .

  • محمد همتی
    0

    جناب نماینده شما که بیست وپنج میلیون حقوق می گیرید چه خبر از مردم دارید که علاوه بر پنج شنبه ها یک شفت هم شبا باید کار کنند تا امور اصلاح شود .نفست از جای گرم بیرون می آید .

  • کاربر
    0

    ۵ شنبه ها تعطیل بشه برای شما مرفهین؟ ما بدبختا بشینیم تو خونه چیکار کنیم؟؟

  • مورچه
    0

    خیلی بهتر میشود دوروز تعطیلی کمک میکند ب کم شدن الوده گی هوا وبیشترشدن اوقات فراغت نیروی کار و و

    نظرات شما -
    • یکی از مردم
      0

      با تن پروری مشکلات رو حل نمیکنن...با کار مشکلات مثل آلودگی هوا باید حل شه!... برای این نوع راه حلها که تو میدی نیاز به سواد و مجلس و دولت نیست!!!

  • شادمان
    0

    آقای نماینده میدونی چی میگی باهرروزتعطیلی کشورچقدرمتضررمیشه اگه چین هم طرزفکرش مثل شمابودیک میلیاردوچهارصدوسی وهشت میلیون نفرگرسنه داشت.

  • حسینی
    0

    جناب آقای دشتی تعطیلات زیادداریم نیاز نیست دولت 5شنبه هاراهم تعطیل کنه .

  • محمود
    0

    خیلی کار می کنند خسته میشن دوست داری چهارشنبه را هم تعطیل کنید. اخه یکی نیست بگه ای چند ماه چه کار مفیدی کردید .فقط پرید به دولت وهمد یگر این تنها کارتان بود خسته نباشید.هر کسی حقوقی که میگیره اگر در قبال ان کار مفیدی نکرده باشد اون پول حرام حرام حرام است

  • ایرانی
    0

    ای گفتی کی میتونیم سفر بریم دشتی جان

  • بينام
    0

    آقای دشتی رییس کانون سردفتران سابق، شما چه کار مفیدی در آن زمان انجام دادی غیر از امتیاز به بعضی از دفاتر تهران و خدا میداند..... حالا لازم نیست کشور را بیشتر تعطیل کنی، تعطیلی ها باید برداشته بشه، نمیدونم چطور رای آورده؟؟؟؟!!!!

  • رئیسی
    0

    بابا تو دیگه کی هستی مخ که نیست بزار ی عکس باهات یادگاری بگیریم اینجور نابغه ها کم پیدا میشه .چه خنده ای مییزنه فکر میکنه شاهکار کرده بااین حرف مسخره اش .ماچقدر بدبختیم که یک مشت ای کی یو برامون قانون وضع میکنند .آخه این چه حرفیه میزنی مملکت که همش تعطیله یا وفاته یا سالگرده یا تولده یا عیده .مرده شورتو ببرند گل میمالیدی بهتر نبود

  • کدخدا
    0

    اقای دشتی جنابعالی بهتره نظری نداشته باشی

  • رزمنده
    0

    چه ضرورت دارد یک پنجشنبه تعطیل شود مگر نه اینکه سال جهش تولید با تعطیلات صورت می گیرد کارمند بعد نماز ظهر عملا تعطیل هستند صرف چای خوردند و انترنت و شبکه مجازی این چه رسم غلطی در جامعه راه انداخته اند دانشگاه ها و مدارس و ادارات پنجشنبه ها تعطیل شدند اینکه می گویند کارمندان تا ساعت چهار مشغول کار هستند لطفا تعطیلی پنجشنبه ها لغو کنید جز ضرر هیچ سودی ندارد

  • ایرانی
    0

    سفر!!!!!!!!!! ملت درد معاش دارند شماها درد تفریح!!!!!!!!

  • حمید
    0

    النگوهایت نشکنه عزیزم ، پیشنهاد بکر و انقلابی خوبی دادید.

  • @
    0

    مخت تاب برداشته.عمو.خدا شفات بده.

  • عباس
    0

    تنها کسانی که با طرح شما موافقن کارمندان دولتن اکثرن روزای هفته کاری انجام‌نمیدن همون بهتر ۵ شنبه هام بمونن توی خونه

  • بی نام
    0

    ایده خوب و تاثیرگذاری هست. احسنت

  • یکی از مردم
    0

    ببین کیا شدند نماینده!!..یکی به این آی کیو بگه برای گردشگری اول از تهیه امکانات شروع میکنن نه تعطیلات!!!..توریستهای خارجی هم که نیاز به تعطیلی ما ندارند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها