مستر باقر ترامپ!/ یادداشتی به بهانه بازدید قالیباف از بیمارستان

فعال رسانه‌ای اصولگرا در یادداشتی نوشت: فکر می کنید آقا باقر نمی‌داند اگر برود بیمارستان ممکن است مریض شود؟ وقتی دونالد ترامپ احتمال می‌داده به علت معاشرت با دستیارش! کرونا می گیرد، قالیباف نمی داند؟

مستر باقر ترامپ!/ یادداشتی به بهانه بازدید قالیباف از بیمارستان

محمد مهاجری در یادداشتی نوشت: تعجب می‌کنم که عده‌ای در میان ده خروار مسئله که آقای قالیباف با آن روبروست، گیرداده‌اند به اینکه چرا رفته بخش کرونایی فلان بیمارستان و چه بسا ناقل باشد و در جلسه سران قوا، دو نفر دیگر را کرونایی کند.

فکر می کنید آقاباقر نمی‌داند اگر برود بیمارستان ممکن است مریض شود؟ وقتی دونالد ترامپ احتمال می‌داده به علت معاشرت با دستیارش! کرونا می گیرد، قالیباف نمی داند؟

ترامپ با خودش نشسته حساب کرده و بقول امروزی‌ها فایده-هزینه کرده. به این نتیجه رسیده که هم فال است هم تماشا. هم با دستیارش معاشرت کرده، و هم برفرض که کرونا بگیرد، در افکارعمومی در مقایسه با رقیبش بیشتر دیده می شود و احتمال ریاست جمهوری و ماندگاری اش در کاخ سفید بیشتر می شود!

حالا آقاباقر هم مثل ترامپ عمل کرده. با خودش گفته یک ژست مردمی می گیرم میروم بیمارستان. اگر مریض شدم که به نفعم است و اگر هم کرونا نگرفتم، باز ژست مردمی بودن را گرفته ام و باز هم به نفعم است. یعنی همان حساب و کتاب ترامپ را، قالیباف هم کرده است، البت بدون تنعم از دستیار!

انتخابات سیزدهمین رئیس جمهور نزدیک است. خیلی نزدیک. و آقای قالیباف، که با مجلس حال نکرده، یواش یواش می خواهد بیاید سمت پاستور. حالا اگر کمی کرونا هم قاطی‌اش باشد که چه بهتر!

حالا اگر آقای قالبباف قصه ما با همین احتمال ابتلا به کرونا به جلسه سران سه قوه برود چه بهتر! و حتی اگر دو رئیس قوه دیگر هم کرونا گرفتند چه اهمیتی دارد؟! یکی که اواخر دولتش است و دیگری رقیب بالقوه. و رقیب مریض بهتر از رقیب سالم!

منبع: اعتمادآنلاین

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • کاظم ندائی
    0

    یادم هست چند سال پیش آب باران رفته توی یکی از ایستگاه های مترو و آقای قالیباف که شهردار بود خودش لباس کار پوشیده بود و وارد در وسط بحران بود. اگر این ها را نمی دیدم حتما حرف شما را باور می کردم. اصلا شما ها هم برای خودنمایی و رای آوردن و هر چیزی که می گویید بیایید از این کارها کنید. نترسید

    نظرات شما -
    • عزیز
      0

      اون موقع هم بطورسرزده رفته بودفقط معلوم نشداونهمه فیلم برداروخبرنگارازکجا پیداشون شد!!!فکرکنم کاردنامردعیسی شریفی قائم مقامش بود!!!!!

  • کاربر ناشناس
    0

    کافر همه را به کیش خود پندارد

  • مهدی
    0

    بازم دمش گرم رفت بیمارستان

    نظرات شما -
    • نا شناس
      0

      باز دمش گرم ویروس رو میگیره میبره تو دل بقیه مسئولان کم کم کم میشن!!!!

  • رضا
    0

    نمایش نمایش.خب یه نماینده معتمد میفرستاد.تریپ در صحنه حاضر.بس کنید این بازیها رو ساختار و نظارت ساختاری رو درست کنید لازم نباشه تو سیل برید تو گل عکس بردارید زلزله برید عکس بردارید.عکس و عکس و ژست

  • امین
    0

    کارش بسیار عالی بود جای احسنت دارد.

  • بی نام
    0

    بازم دمش گرم،اون یکی که مثل موش قایم شده....

  • منتظر
    0

    اخه مردک وراج..خوبه مثل بعضیا مملکت و امور مردم را رها کرده به سوراخ موش خزیده

  • کاربر ناشناس
    0

    همین شیرجه رفتن درآب وشناکردن هنره بایدبلدباشی ودل به دریازنی نه پشت دیوارقایم شوی مسلمان کسی است که فقط ازخدابترسد نه بندگانش

    نظرات شما -
    • رضا
      0

      خوش باحال قالیباف فعلایه لشکرابوجهل تاییدش میکنن.

  • ایرانی
    0

    ی انقلابی مرد عمله نه فقط شعار و پوز خند و مسخره کردن شعور مردم روحانی هم جرات کنه بره بلکم فشار کادر درمان رو از نزدیک ببینه ، شاید عقلش سرجاش اومد، تصمیم گرفت جدی تر با کرونا برخورد کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها