عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام کرد:

طرح‌ سه فوریتی اقدام متقابل علیه آمریکا روی میز پارلمان

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که طرح سه فوریتی اقدام متقابل علیه آمریکا که مورد توافق هر سه فراکسیون سیاسی مجلس است فردا در دستور کار پارلمان قرار می گیرد.

طرح‌ سه فوریتی اقدام متقابل علیه آمریکا روی میز پارلمان

علی اصغر یوسف نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلام اظهار کرد: با توجه به ترور سردار شهید قاسم سلیمانی انتظار این است که مجلس قانونی را برای اقدام متقابل تصویب کند. اقدام شدیدی را مدنظر قرار دهد که بر همین اساس طرح اقدام متقابل در مقابل آمریکا با قید سه فوریت فردا (سه‌شنبه) مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این طرح هم به دولت تکلیف می‌شود که اقدام مناسب و مقتضی را در برابر کسانی که آمران این جنایت بودند انجام دهد و هم قوت و قدرت مجلس ایران و پشتیبانی مالی و حقوقی و قانونی از این اقدام پیش بینی شده تا دولت دستش برای حمایت از نیروهای نظامی و تقویت نیروهای نظامی باز باشد.

یوسف‌نژاد با بیان اینکه این طرح مورد توافق هر سه فراکسیون سیاسی مجلس است، گفت: پیش‌بینی می‌شود این طرح فردا با رای بالا در مجلس تصویب شود و این چیزی است که مردم از مجلس انتظار دارند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • مسعود
    0

    طرح سه فوریتی از مجلس بی کفایت ؟طرح سه فوریتی عبارتند از 1-بازگشت فرزندان و وابستگان برخی از شماها و مسئولین از آمریکا و کشور های دنباله رو آن.2-اعزام شما ها به عراق و سوریه به عنوان مدافعان حرم یا انتقام یا به عنوان منتقم خون سردار شهید و مرد عمل حاج قاسم.این دیگر طرح سه فوریتی نمی خواهد.لطفا اول از خودتان مایه بگذارید؟

    نظرات شما -
    • هاشم
      0

      حیف از سردار سلیمانی که برود و بعضی از این نمایندگان مجلس بی کفایت بمانند

  • ناشناس
    0

    ملت ایران ملتی شهادت طلب است به قول شهید بزرگواربهشتی که فرمودند بکشید مارا ملت ما بیدار تر میشونداین تفکرباعث گردیده که ایرانی ها در مقابله باکفرمانندموجی خروشان شوندوازهیچ احدی و هیچ نیرویی ترس واهمه نداشته باشند سردار سلیمانی مصداق بارز یک ایرانی آزاده بوداوبارها شهادت را از خدا مطالبه کرده بودروحش شادوراهش پررهرو

  • ارسلان دولتخواه
    0

    آمریکا از عراق بیرون خواهد رفت -- انتقام خون شهدا گرفته خواهد شد --ترامپ رای نخواهد آورد - عزم ملت اران را خواهند دید -- آنهایی که میخواستند ایران تو تله بیفتد خودشان افتادند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها