علت عدم راه‌اندازی سامانه ثبت دارایی نمایندگان در مجلس

مسئول پیگیری راه‌اندازی سامانه ثبت اموال و دارایی مسئولان و خانواده آنها دلیل عدم راه‌اندازی این سیستم را در جلسه امروز توضیح داد.

علت عدم راه‌اندازی سامانه ثبت دارایی نمایندگان در مجلس

احمد امیرآبادی فراهانی مسئول پیگیری راه‌اندازی سامانه ثبت اموال و دارایی مسئولان و خانواده آنها در مجلس با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه صحن امروز درباره علت عدم راه‌اندازی این سامانه که قرار بود امروز رسما آغاز به کار کند، گفت: حراست مجلس به دلیل ناکافی بودن تعداد سیستم‌های ارائه شده از سوی قوه قضاییه برای ثبت اموال، مانع از راه‌اندازی سامانه مذکور شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس تأکید کرد: حراست در حالی مانع از راه‌اندازی سامانه ثبت اموال و دارایی مقامات و مسئولان شده که به من اطلاع داده‌اند ۱۲ سیستم برای این موضوع در اختیار مجلس قرار داده شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    مشکل اصلی کمبود سامانه نیست : مشکل این است که دارایهای نا مشروعی که نمایندگان محترم بدست آورده اند باید به نحوی به نام دیگران زده شود اعم از فرزند و همسر و حتی اگر شده افرادی را اجیر کنند و به نام آنها بزنند خوب همه این کارها زمان بر است باید این نمایندگان بدبخت بیچاره ما این فرصت را داشته باشند : مسئول حراست هم ضمن اینکه در گیر همین مشکل است بالاخره خرج دارد و باید در این مسیر به نان و نوایی برسد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها