کنایه صریح کواکبیان به پناهیان و نماینده عضو جبهه پایداری: بر شما و صداوسیما حرجی نیست

کواکبیان، عضو فراکسیون امید در توئیتی نوشت: هیچکس حق تعقیب و توقیف نماینده مجلس را در مقام ایفای وظایف نمایندگیش ندارد.

کنایه صریح کواکبیان به پناهیان و نماینده عضو جبهه پایداری: بر شما و صداوسیما حرجی نیست

به دنبال اظهارات شب گذشته احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم و عضو جبهه پایداری علیه علی مطهری و تعدادی دیگر از نمایندگان از تریبون رسانه ملی و حملات تند پناهیان به مجلسی ها از تریبون نماز جمعه، مصطفی کواکبیان در توئیتی کنایه آمیز نوشت:

اصول 84 و 86 قانون اساسی نماینده مجلس را در برابر کل ملت مسئول و او را در اظهارنظر و رای خود کاملا آزاد دانسته و هیچکس حق تعقیب و توقیف وی را در مقام ایفای وظایف نمایندگیش ندارد. لذا بر سخنرانان تهدید کننده جناح در نماز جمعه و یا صداوسیما در این زمینه حرجی نیست.

منبع: خبرآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • روح اله
    0

    شما اگه نماینده مردم و دلسوز مردم بودید به وضع گرانیها و بدعهدی اروپاییها هم همینطور موضع باید میگرفتی.شما گشنگان منصب هستید و فقط یدک کش اسم مردمید.

  • همجهاني
    0

    اصلاً نمايندگان محترم مجلس طبق اصل"خودتعريف". "مادّه"سرجوخه جبار" در كل جهان هستي اختيارات تام دارن كه حتي عليه خدا هم حرف بزنند !!!! بالاخره شما حقوقدان هم هستين ! ولي هيچكس حق حرف واعتراض به شما ندارن وگرنه "آسمون مي تپه !"

  • رضا
    0

    جناب آقای نماینده اینقدر دم از اظهار و نظر میدی در زمان اختلاس ها و جریان آپارتمانهای لواسان‌ ،چرا نظرتان آزاد بود نمی دادی.اگر مجلس پاک بود الان وضع مردم این نبود همه چیز از مجلس شروع میشود.کوچکترین موضوع که به ضرر شما اشاره میشه زود واکنش میدی.و اما..‌‌.

  • محمد
    0

    چوبو که بر داری گربه دزده حساب کارخودشو میکنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها