آخرین وضعیت ادغام بانک‌های وابسته به نیرو‌های مسلح در بانک سپه

عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار آخرین وضعیت ادغام بانک‌های وابسته به نیرو‌های مسلح را در بانک سپه تشریح کرد.

آخرین وضعیت ادغام بانک‌های وابسته به نیرو‌های مسلح در بانک سپه

محمدرضا تابش عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار درباره آخرین وضعیت ادغام بانک‌های وابسته به نیرو‌های مسلح در بانک سپه گفت: هفته گذشته بازدیدی از بانک سپه داشتم و با مدیر عامل و هیئت مدیره این بانک ملاقاتی کردم.

وی با بیان اینکه با وجود سخت بودن روند ادغام بانک‌های وابسته به نیرو‌های مسلح کار، اما در حال انجام است، افزود: برخی بانک‌های نظامی دچار ضرر و زیان هستند و دیگر آنکه از نظر نیروی انسانی مسائلی بر بانک سپه تحمیل می‌شود، اما در چارچوب توافقات ۴ کمیته کارشناسی تشکیل شده و تاکنون اقدامات خوب و موثری هم انجام داده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: براساس فرمایش و دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ادغام بانک‌های زیرمجموعه نیرو‌های مسلح در بانک سپه کارگروهی در دولت تشکیل شد که نشست‌هایی را با نظامیان و شورای پول و اعتبار برگزار کرد و در ادامه تمامی نظرات ملاک عمل قرار گرفت، البته در این میان از مدیر عامل بانک سپه و همکارانشان هم که اهتمام بسیار جدی برای ادغام این مجموعه علی‌رغم مشکلات موجود داشته‌اند باید تشکر و تقدیر کنم.

نماینده مردم اردکان در مجلس همچنین با اشاره به تغییر ندادن تابلو‌های بانک‌های زیرمجموعه نیرو‌های مسلح هم گفت: مسئولان مربوطه اعلام کردند که ما ابتدا می‌خواستیم تمام اقدامات عملی و اجرایی را پیش‌بینی کرده و سپس تابلو بانک‌ها را تغییر دهیم.

عضو ناظر مجلس در شورای پول و اعتبار تصریح کرد: طی هفته‌های آینده در تابلو‌های بانک‌های زیرمجموعه نیرو‌های مسلح قید خواهد شد که تحت نظر بانک سپه هستند یعنی تابلو خودشان باقی می‌ماند و این متن تنها در زیر آن اضافه می‌شود تا مراحل ادغام نهایی شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها