فرمانده پلیس راهور استان:

ورود به مازندران ممنوع شد/ منع ورود ‌بومیان مازندرانی ساکن دیگر استان‌ها

فرمانده پلیس راهور مازندران با بیان اینکه ورود به مازندران ممنوع شد، گفت: این طرح از ساعت ۱۲ فردا یکشنبه ۲۴ مرداد آغاز می‌شود.

ورود به مازندران ممنوع شد/ منع ورود ‌بومیان مازندرانی ساکن دیگر استان‌ها

سرهنگ بیگلری گفت: این طرح از ساعت 12 فردا یکشنبه 24 مرداد آغاز می‌شود.

بیگلری با اشاره به اینکه طرح تا 5 شهریور ادامه خواهد داشت، افزود: حدود 2 هفته منع ورود خودروها در 6 مدخل ورودی استان اجرا می‌شود‌.

وی از منع ورود بومیان مازندرانی ساکن دیگر استانها به مازندران در این ایام خبر داد و یادآور شد: در این طرح پلیس راه و راهور و نیروی انتظامی حضور دارند.

رئیس پلیس راهور استان میزان جریمه خودروهای متخلف در این طرح را ده میلیون ریال اعلام کرد و گفت: خودروها بعد اعمال قانون به مبدا برگشت داده می‌شوند.

سرهنگ بیگلری همچنین افزود: که طرح محدودیت و ممنوعیت ساعت 22 تا 3 صبح نیز همچنان اعمال می‌شود.

منبع: تسنیم

26

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • دن کیشوت
    0

    خسته نباشید.

  • خیزران
    0

    توایران همیشه یک راه درو هست کسی که ماشین ۲میلیاردی سواره یک تومن چیه براش.اول وقت میدن همه سرازیرشن بعد راهو میبندن احسنت.

  • ناشناس
    0

    خسته نباشی دلاور!مسافری که با همین پلاک وارد استان میشه رو چطوری میخوای تشخیص بدی!؟

  • ایران ایرانی
    0

    به جای این همه مسخره بازی فرصت سوزی هایی که برای تهیه واکسن دارید را جبران کنید موج 1 و 2 و3 والی آخر تبدیل به موج مکزیکی شد تا وقتی که اقتصاد فاسد باشد همچنان این موجها ادامه دارد

  • کریم
    0

    اصلا این کسانی که در ستاد کرونا نشسته اند همگی نابغه هستند اینا باید در مدیریت دنیا مشارکت بکنن. واقعا حق شان را خورده اند.اون پول هایی که برای اتخاذ این تصمیم ها می گیرید تبدیل به سرطان خون بشه انشاا...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها