شرکت هرمی یونیک فایننس در استان مازندران منهدم شد

با سعی و‌ تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) مازندران، شرکت هرمی یونیک فایننس در استان مازندران منهدم شد.

شرکت هرمی یونیک فایننس در استان مازندران منهدم شد

با سعی و‌ تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) مازندران در یک اقدام اطلاعاتی لیدرهای اصلی شبکه هرمی یونیک فایننس (unique Finance) دستگیر شدند.

این شرکت کلاهبرداری که با دورنمای کاذب با عکس در کنار خودرو های گرانقیمت و لوکس و مناطق لاکچری، جهت اغفال مردم برای سرمایهگذاری با سودآوری کلان و همچنین با برگزاری جلسات متعدد و‌ دیدار با تعداد زیادی از هموطنان در شهر های همدان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و جنوبی، کرج، اصفهان، شیراز، زنجان، گلستان و گیلان با هدف تبلیغ و جذب گسترده به بهانه سرمایه گذاری در شرکتهای معروف دنیا مانند Apple، BmW زیر شاخه های زیادی را بکارگیری کردند.

هدایت کنندگان این شبکه در کشور های ترکیه و امارات(دبی)، موج داخلی را راهبری و خط مشی آنان را مشخص می‌نمودند. برخی از لیدر های آنان در شهرستان های تنکابن اقدام به شبکه سازی زنجیره انسانی کرده و با دریافت وجه از افراد به عنوان سرمایه گذار، مبالغ را به دلار تبدیل کرده و به خارج از کشور انتقال می دادند.

تعداد افرادی که توسط این لیدر ها جذب شده اند بالغ بر 1200 نفر در مازندران می باشند.

شایان ذکر است افراد دستگیر شده در بازداشت به سر می برند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

این اطلاعیه در پایان بر لزوم دقت نظر مردم در مواجهه با شرکتهای هرمی تاکید دارد و التزام به مبانی قانونی کشور و مراجع مورد وثوق، مطمئن و متعهد برای سرمایهگذاری بهترین راه برای امنیت سرمایه شهروندان است و اعتماد به سایر راهها همچون شرکتهای هرمی، چیزی جز پشیمانی و هدر رفت سرمایه رابه دنبال نخواهد داشت لذا از شهروندان خواسته در صورت شناسایی و برخورد با اینگونه شرکت های سودجویانه مراتب را به دستگاههای مربوطه گزارش کنند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها