تذکر به ۱۱۰۰ واحد صنفی متخلف/ ۷ واحد پلمب شد

فرماندار خرم‌آباد گفت: ۷ واحد کسب و کار نیز که صاحبان آن‌ها بی‌توجه به تذکر و اخطارهای داده شده بودند، توسط پلیس اماکن پلمب شد.

تذکر به ۱۱۰۰ واحد صنفی متخلف/ ۷ واحد پلمب شد

جعفر طولابی امروز ۲۶ آبان‌ماه، اظهار کرد: اکیپ‌های متشکل از نمایندگان اصناف، اماکن نیروی انتظامی، سازمان صمت، بسیج و دیگر نهادهای مربوطه تحت نظارت فرمانداری شهرستان طی روز گذشته اقدام به بازرسی از واحدهای صنفی در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا کردند.

وی خاطرنشان کرد: ۸۰۰۰ واحد کسب‌وکار و ۱۸ پاساژ مشمول محدودیت در زمان فعالیت بسته شده که از این بین صاحبان ۱۱۰۰ واحد پس از دریافت تذکر اقدام به بستن واحد صنفی مربوطه کردند.

فرماندار خرم‌آباد با بیان اینکه هفت واحد نیز پس از دریافت اخطار پلمب اقدام به بستن کسب و کار خود در ساعت مربوطه کردند، افزود: هفت واحد کسب و کار نیز که صاحبان آن‌ها بی‌توجه به تذکر و اخطارهای داده شده بودند، توسط پلیس اماکن پلمب شد.

طولابی بیان کرد: انتظار می‌رود شهروندان ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، از حضور در مهمانی‌های خانوادگی و مراسم‌های عزا و عروسی خودداری کنند.

وی همچنین با تقدیر از کسبه و صنوف به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و احترام به تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر بستن مغازه‌ها و واحدهای صنفی مشمول محدودیت زمان فعالیت، از دیگر صنوف درخواست کرد همکاری لازم را با عوامل اجرایی به عمل آورند.

فرماندار خرم‌آباد ادامه داد: صاحبان صنوف و کسبه بازار در صورت عدم رعایت مصوبات ستاد ملی کرونا و بی‌توجهی به اخطارهای تیم‌های بازرسی، به ناچار واحد آن‌ها پلمب خواهد شد.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها