حمل‌ونقل کالا با وجود کرونا در قم افزایش‌ یافت

معاون استاندار قم گفت: طی یک سال گذشته باوجود کاهش ۸۰-۷۰ درصدی فعالیت ناوگان عمومی حمل‌ونقل مسافر، در بخش حمل‌ونقل کالا نه تنها با کاهش روبرو نبوده‌ایم بلکه در مقاطعی شاهد افزایش این روند بوده‌ایم .

حمل‌ونقل کالا با وجود کرونا در قم افزایش‌ یافت

محسن بهشتی امروز در رزمایش آمادگی راهداری برای طرح زمستانی اظهار داشت: طی یک سال گذشته باوجود کاهش 80-70 درصدی فعالیت ناوگان عمومی حمل‌ونقل مسافر، در بخش حمل‌ونقل کالا نه تنها با کاهش روبرو نبوده‌ایم بلکه در مقاطعی شاهد افزایش این روند بوده‌ایم .

وی با بیان اینکه عدم کاهش روند فعالیت ناوگان عمومی حمل‌ونقل کالا ، نشان از فعالیت چرخه تولید در کشور است ، ابراز کرد: با وجود کاهش منابع درآمدی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به دلیل تحریم‌های ظالمانه ، اما گستره‌ای از وظایف در امر نگهداری ، ارتقا و تأمین ایمنی راه‌ها در حال اجراست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم به اپیدمی ویروس کرونا و فعالیت‌های خادمان عرصه درمان اشاره و تصریح کرد: اجرای مأموریت‌های محوله در شرایط کنونی فراتر از انجام وظایف اداری و به‌نوعی ایثار و ازجان‌گذشتگی است.

وی پلیس‌راه را نیرویی همدوش راهداری و حمل‌ونقل خواند و تصریح کرد: کاربران جاده‌ای به پشتوانه حضور و فعالیت این دو نیرو در امر تأمین ایمنی راه‌ها ، عازم محورهای برون‌شهری می‌شوند.

بهشتی انفکاک معاونت راهداری از ادارات کل راه و شهرسازی ‌و الحاق آن به ادارات کل حمل‌ونقل پایانه‌ها را امری مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: گرچه در ابتدای هر انتقالی مشکلاتی وجود دارد ، اما انشالله با عبور سربلند از تحریم‌های ظالمانه ، شاهد اثرات مثبت تشکیل ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خواهیم بود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم نیز در این رزمایش اظهار داشت: بحمدالله در سایه همت و توان فنی 140 نفر عوامل راهدار و بهره‌مندی از 120 دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری، آماده اجرای موفق طرح راهداری زمستانی در سطح محورهای برون‌شهری استان قم هستیم.

محمدحسن کلهری با بیان اینکه 9 راهدارخانه تجهیز و افزون بر 25 هزار تن مخلوط ماسه و نمک درآنها دپو شده است، ابراز کرد: آماده‌ایم که با پیامدهای احتمالی هر نوع بارش باران و برف در سطح محورهای برون‌شهری استان قم مقابله و از انسداد راه‌ها جلوگیری کنیم.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها