هیچ مجوزی به راه‌اندازی ایستگاه صلواتی در قم صادر نمی‌شود

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: در جهت حفظ سلامت شهروندان، هیچ مجوزی به راه‌اندازی ایستگاه صلواتی در قم صادر نمی‌شود.

هیچ مجوزی به راه‌اندازی ایستگاه صلواتی در قم صادر نمی‌شود

سید محسن میرهادی امروز در جلسه ستاد پیشگیری ،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت:اقدامات فرهنگی گسترده‌ای در جهت برگزاری شعائر عزاداری با حفظ پروتکل‌های بهداشتی از طرف مدیریت شهری اتفاق افتاده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم افزود: تبلیغات محیطی و سیاه پوشانی یکی از اقدامات شهرداری در برگزاری آئین بزرگداشت سیدالشهداست و امسال نسبت به سال قبل افزایش 50 درصدی سیاه‌پوشانی و نصب پرچم در قم داشته‌ایم.

وی تصریح کرد: اطلاع رسانی از طریق بلندگو در سطح شهر در دستور کار است و فایل‌های صوتی از طریق مرکز بهداشت در اختیار ما قرار دارد و به طور مستمر در سطح شهر پخش می‌شود.

میرهادی بیان کرد: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری نیز اقدامات فرهنگی خوبی در برگزاری مراسم روضه خوانی و مداحی انجام داده است و در روزهای آینده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی این برنامه‌ها تداوم دارد تا به دور از ایجاد تجمعات بتوانیم برنامه‌های خوبی را برای شهروندان به اجرا بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: ممانعت از برگزاری ایستگاههای صلواتی در دستور کار خدمات شهری است و در جهت حفظ سلامت شهروندان، هیچ مجوزی به راه‌اندازی ایستگاه صلواتی در قم صادر نمی‌شود.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد: با متولیان برخی از هیئت‌های مذهبی و یا شهروندانی که تمایل به راه‌اندازی ایستگاههای صلواتی دارند تذکرات لازم داده شده و برآنیم تا با همدلی و همراهی مانع از این اقدامات شویم تا سلامت مردم به مخاطره نیفتد.

وی گفت: در برخی از کوی و برزن به طور محدود ایستگاههایی برپا شد که بسیار دوستانه براساس صحبت و تذکرات به رعایت پروتکل ها، آن را جمع‌آوری کردیم.

میرهادی تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا، محرم امسال در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و باید بتوانیم فضای محیطی مناسب را برای شهروندان و هیئت‌های مذهبی به خوبی فراهم بیاوریم تا با کمترین تجمعات، مراسم باشکوهی برگزار شود.

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها