واکنش رئیس دیوان عدالت اداری به اعتراضات کارکنان قوه قضائیه درباره افزایش حقوق

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به رد کلیات طرح تعیین فوق العاده خاص قوه قضاییه در مجلس و اعتراضات کارکنان قوه قضائیه در روزهای اخیر گفت: نماینده ها حق دارند که هر طور صلاح کشور هست قانونگذاری کنند و ما نباید به تصمیمات مجلس اعتراض غیرقانونی داشته باشیم.

واکنش رئیس دیوان عدالت اداری به اعتراضات کارکنان قوه قضائیه درباره افزایش حقوق

حجت الاسلام حکمتعلی مظفری در نطق پیش از دستور جلسه هیات عمومی به طرح تعیین فوق العاده خاص قوه قضاییه که در هفته گذشته در مجلس شورای اسلامی رد شد، اشاره کرد و گفت: نماینده ها حق دارند که هر طور صلاح کشور هست قانونگذاری کنند و ما نباید به تصمیمات مجلس اعتراض غیرقانونی داشته باشیم.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به این‌که رئیس قوه قضائیه از ابتدای دوره حضور در منصب ریاست دستگاه قضایی، جلسات متعددی با نمایندگان مجلس و فراکسیون های مختلف داشته‌اند و به دلیل اهمیت موضوع، یکی از مواردی که به آن پرداخته شده ترمیم حقوق کارکنان بوده است، گفت: علیرغم اعلام آمادگی نمایندگان محترم مبنی بر موافقت خود برای تصویب این طرح، متاسفانه این طرح توسط مجلس شورای اسلامی رای نیاورد.

مظفری با تاکید بر اینکه باب مطالبه از طرق قانونی و منطقی باز است و نباید انتظارات غیر منطقی داشته باشیم، افزود: با علم بر اینکه بر نامناسب بودن سیستم پرداخت در دستگاه قضایی واقف هستیم، اما در هر حال فعلا مصوبه‌ای در این خصوص نداریم.

وی افزود: شأن قضاوت باید حفظ شود و مسئولین محترم قوه قضائیه هم باید مطالبه‌گر این مهم باشند و در حفظ این جایگاه کوشا باشند.

رئیس دیوان عدالت اداری به مطالبه‌گری از مسیرهای صحیح و قانونی اشاره کرد و گفت: هنوز به بن بست نرسیده‌ایم و برای رسیدن به خواسته نباید از هر مسیری اقدام کرد، چرا که دشمن به دنبال فروپاشی نظام از درون است بلکه باید هوشیار باشیم و اجازه ندهیم دشمن از مطالبه به حق مان در مسیر ناامنی علیه نظام و انقلاب استفاده کند.   

مظفری با اشاره به اینکه دستگاه تبلیغاتی دشمن برای دامن زدن به مشکل معیشتی مردم همیشه در حال سیاه نمایی است، گفت: جای مطالبه‌گری در کف خیابان نیست و تردیدی نداریم که دشمن از این جریانات سوء استفاده می‌کند و ادامه این گونه اعتراضات به صلاح دستگاه قضایی نیست.

وی افزود: بودجه دستگاه قضایی از همان ابتدای انقلاب نیز پایین بوده است و نظام حقوق و دستمزد در قوه قضاییه نیازمند تغییرات جدی است و حقوق کارکنان باید ترمیم شود، اما این دلیل نمی‌شود که آب به آسیاب دشمن بریزیم و اسباب سوء استفاده آن‌ها شویم و دشمنان از طریق ما به اهداف خود برسند.

رئیس دیوان عدالت اداری جایگاه قضاوت را خطیر و قوی دانست و به اهمیت آن در اسلام اشاره کرد و گفت: قضا و قضاوت، مشخص ترین، جایگاهی است که از نظر فقهی بسیار اهمیت داشته و پرچالش‌ترین منصب در سازمان حکومتی محسوب می شود و پیامبر گرامی اسلام( ص) شایسته‌ترین فرد برای قضاوت می‌باشد زیرا خود مستقیما احکام و دستورات را از پیشگاه خداوند دریافت کرده است و شایسته این منصب حساس حقوقی و انسانی می‌باشد و می‌تواند ظرافت‌ها و دقت‌های امر قضاوت را درک و اجرا نماید.

وی افزود: قاضی باید مناعت طبع داشته باشد و به اندازه ای تامین شود که هیچ کس نتواند به او از این راه نفوذ کند.

مظفری با تاکید بر اینکه ما سرباز فدایی انقلاب، نظام و امام زمان (عج) هستیم، گفت: قطعا مجموعه قوه قضائیه مورد عنایت امام (ره) و مقام معظم رهبری بوده و هست و همه مجموعه‌های حاکمیتی باید انقلابی باشند و قوه قضائیه هم از این قاعده مستثنی نیست و باید انقلابی باشد، انقلابی بماند و انقلابی عمل کند.

رئیس دیوان عدالت اداری در پایان از واکنش منطقی همکاران قضایی و اداری دیوان بعد از اعلام عدم تصویب طرح فوق‌العاده خاص قدردانی کرد و گفت: به دلیل تحریم ها و جنایت های اقتصادی آمریکا  وضعیت کنونی دولت به لحاظ بودجه مطلوب نیست و می‌خواهند از طریق فشارهای اقتصادی مردم ایران را تسلیم کنند، اما همان‌طور که در طول بیش از چهل سال گذشته تسلیم نشدیم از این به بعد هم دوام خواهیم آورد و تسلیم نمی‌شویم و در برابر تصمیمات قانونی دولت و مجلس شورای اسلامی تمکین می‌کنیم.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 101
  • مهدی0077
    0

    آقا اگه حقوقتون از کارگرا کمتر هست اگه از حقوق قانون کار کمتر میگیرید بگید جامعه کارگری هم ازتون حمایت کنه اگه هم بیشتر میگیرید بشینید سر جاتون ببخشید رو صندلی هاتون...

  • ناشناس
    1

    البته اگه نماینده مردم باشند .

  • 5


    امام راحل(ره) فرمودند: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و شهید مظلوم دکتر بهشتی هم فرمود: آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر. ولی کاسبان برجام نگران آمریکای در حال افول هستند و می‌خواهند ملت را از این قدرت پوشالی بترسانند. ولی ترس ملت از غربزدگانی است که آمریکا را در داخل کشور، نمایندگی می‌کنند.
    در روز درختکاری رهبر معظم انقلاب اسلامی، نارضایتی و نگرانی خود را از گرانی‌ها و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها اعلام فرمودند به خصوص در مورد مایحتاج عمومی و مواد غذایی، گرانی میوه وتره‌بار و لزوم کوتاه کردن دست دلالان و واسطه‌ها به مسئولین و دولتمردان دستورات مؤکدی صادر فرمودند که باید مورد توجه و پیگیری و اطاعت امر بخصوص در این ایام حساس آخر سال و در آستانه حلول سال جدید و عید نوروز قرار گیرد.

  • اعتراض
    0

    یکی از همکاران بنده با 30 سال سابقه کار در سال 94 بازنشسته شد مبلغ بیش از 100 میلیون تومان گرفته است ولی متاسفانه بنده با 32 سال و 7 ماه در اسفند ماه 95 بازنشسته شدم مبلغ 64 میلیون دادن آیا این عدالت است
    بنده از اردیبهشت ماه سال 1396 تاکنون بارها هم اعتراض کرده ام ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری پیگیری، بررسی و رسیدگی نیست چرا
    مرتضی کارمند رسمی بازنشسته شرکت مخابرات استان تهران به شماره کارمندی 1420070 و به شماره پرسنلی 61001328
    حق و حقوق بنده به خاطر بی قانونی و بی عدالتی در اداره کار و دیوان عدالت اداری پایمال و ضایع شده است.
    شکایت و اعتراض هم می کنم ولی متاسفانه بررسی، پیگیری و رسیدگی نمی شود چرا؟
    بنده 27 ماه سابقه حضور درجبهه دارم

    نظرات شما -
    • بسیجی
      2

      وقتی توی جبهه ادم میکشتی باید به فکر بودی

  • بازنشسته مخابرات منطقه تهران
    1

    پرونده‌ای در دیوان عدالت اداری دارم چگونه می‌توانم مشکلم را به رئیس‌ قوه‌قضائیه منتقل کنم. متاسفانه کسی پاسخگو نیست.
    بازنشسته مخابرات منطقه تهران

  • 0



    قاضی که حق وحقوق مظلوم را در دادگاه پایمال و ضایع می کند دیگر به درد مردم و کشور نمی خورد.
    قاضی در نمازخانه قرآن و نماز می خواند ولی اما در مورد بررسی و رسیدگی به پرونده شاکی متاسفانه حق مظلوم را پایمال و ضایح می کند چرا؟

  • ناشناس
    0

    قرار بود طبق بخشنامه سازمان تامین اجتماعی کسانی که قبل از سربازی بیمه تامین اجتماعی بودند پول سابقه سربازی را پرداخت نکنند ولی متاسفانه سازمان تامین اجتماعی شعبه 13 تهران از بنده پول گرفته است چرا؟.

  • 0

    اعتراض علیه رای شعبه ۵۹ دیوان عدالت اداری
    با توجه به اینکه که مشکل خودم را کتبی اعلام کردم ولی متاسفانه تاکنون کسی به حرف من گوش نکرده است.
    اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و دیوان عدالت اداری هر دو در باره شکایت و اعتراض بنده رسیدگی قانونی نکردند و کوتاهی کردند.
    اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و دیوان عدالت اداری متاسفانه تاکنون ثابت کردند که خودشان به جای حل مشکلات عامل اصلی به وجود آمدن آنها هستند.

  • 0

    دراداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران و دیوان عدالت اداری تاکنون 4 رای درباره شکایت و اعتراض بنده صدور شده است ولی متاسفانه نتوانسته اند حق وحقوق پایمال شد بنده را رسیدگی قانونی بکنند.
    کارمند رسمی بازنشسته مخابرات

  • 0

    به اختلافات کارگر و کارفرما کجا رسیدگی می شود؟
    برخی هیات هات تشخیص و هیات های حل اختلاف ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیوان عدالت اداری متاسفانه به شکایت ها و اعتراض های کارگران و... را بررسی و رسیدگی قانونی نمی کنند و شکایت و اعتراض کارگران را رد می کنند چرا؟

  • درپاسخ به جناب محمد کاظم بهرامی - رئیس هیات عمومی دیوان عدالت اداری
    1


    درپاسخ به جناب محمد کاظم بهرامی - رئیس هیات عمومی دیوان عدالت اداری
    وقتی که دو قاضی در اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و دو قاضی در دیوان عدالت اداری نتوانسته اند مشکل کارگر و بازنشسته را بررسی و رسیدگی و حل کنند دیگر مردم چکار کنند؟
    برخی هیات های تشخیص و هیات های حل اختلاف ادارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و دیوان عدالت اداری متاسفانه به شکایت ها و اعتراض های کارگران و… را بررسی و رسیدگی قانونی نمی کنند و شکایت ها و اعتراض های کارگران را رد می کنند چرا.
    با سلام بنده مشکلات پرونده خودم را به اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران و دیوان اداره اعلام نمودم ولی متاسفانه آنها به وظیفه خود درست و قانونی انجام ندادند و مدارک مورد نیاز را باید شرکت مخابرات اسعلام می کردند ولی متاسفانه خودداری کردند و شکایت و اعتراض بنده را رد کردند.
    و در قانون به هر جرم کوچکی هم رسیدگی می شود پس چه شد. و چه کسی باید در برابر این بی عدالتی ها پاسخگو باشد هر شکایت و اعتراض می می کنیم چرا بررسی و رسیدگی نمی شود.

  • 0

    به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران و دیوان عدالت اداری مراجعه کردم شکایت و اعتراض کردیم ولی متاسفانه شکایت ها و اعتراض های ما را رد کرده اند.
    وقتی هم اعتراض می‌کنیم، پاسخ‌های سربالا می‌دهند!
    و وقتی به آن‌ها اعتراض می‌کنیم برخورد تندی از خود نشان می‌دهند. از مسئولان قوه قضائیه و سازمان بازرسی کل کشور می‌خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.

  • ناشناس
    0

    دولت، دولتمردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس در زمانی که واگذاری شرکت های دولتی به بخش خصوصی در رسانه ها شعار می دادند بسیار عالی است پس چرا از سال 1388 تاکنون در مورد مشکلات و حق و حقوق کارمندان، کارگران و بازنشسته ها ساکت هستند و سکوت کرده اند هیچ کاری نمی کنند.
    دفاع از مشکلات و حق وحقوق کارمندان، کارگران و بازنشسته ها

  • ناشناس
    0

    یک نفر مقام مسئول از دولت و مجلس پاسخ بدهد این دو قوه در کشور چه کاره هستند. چرا تاکنون به مشکلات کارمندان و کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی هیچ کاری نمی کنند و سکوت کرده اند.
    دفاع از مظلومان

  • در جلسه هیأت دولت متاسفانه ثابت کرد که تاکنون نتوانست مشکلات مردم و کشور بررسی، پیگیری، رسیدگی و حل کند چرا؟
    0

    در جلسه هیأت دولت متاسفانه ثابت کرد که تاکنون نتوانست مشکلات مردم و کشور بررسی، پیگیری، رسیدگی و حل کند چرا؟

  • ناشناس
    0

    با اینکه شکایت و عتراض بنده را یک وکیل پایه یک دادگستری نوشته بود ولی متاسفانه اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران و دیوان عدالت اداری بدون مدارک مورد نیاز را از اداره مربوطه و یا شرکت مخابرات استان تهران اسعلام کنند متاسفانه کوتاهی کردند و شکایت و اعتراض بنده رد کردند.

  • آیا این عدالت است
    0

    آیا این عدالت است
    عیدی شاغلین 6 تا 8 میلیون تومان/ ولی عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی یک میلیون و 500 هزار تومان شرم آور است.

  • 0


    به کجا شکایت بکنیم که نتیجه داشته باشد.
    بنده سه شنبه 1 تیر1395 علیه دادنامه شعبه 101 هیات حل حل اختلات اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران ازطریق دیوان عدالت اداری شکایت واعتراض کرده ام متاسفانه تاکنون پاسخ روشنی دریافت نکرده ام
    ازمسئولان دیوان عدالت اداری تقاضای رسیدگی دارم.
    ازطریق دادگاه نیزاگربخواهیم وارد شویم که چندین سال می کشد.

  • 0


    به کجا شکایت بکنیم که نتیجه داشته باشد.
    بنده سه شنبه 1 تیر1395 علیه دادنامه شعبه 101 هیات حل حل اختلات اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران ازطریق دیوان عدالت اداری شکایت واعتراض کرده ام متاسفانه تاکنون پاسخ روشنی دریافت نکرده ام
    ازمسئولان دیوان عدالت اداری تقاضای رسیدگی دارم.
    ازطریق دادگاه نیزاگربخواهیم وارد شویم که چندین سال می کشد.

  • واقعا دلیلش را تحقیق و تفحص کنید واقعا چرا کارگران شاغل حدود 6 تا 8 میلیون عیدی میگیرند اما بازنشستگان 1/500 واقعا چرا اینگونه است
    0


    واقعا دلیلش را تحقیق و تفحص کنید واقعا چرا کارگران شاغل حدود 6 تا 8 میلیون عیدی میگیرند اما بازنشستگان 1/500 واقعا چرا اینگونه است

  • دفاع از بازنشستگان تامین اجتماعی
    0

    سازمان تامین اجتماعی باید هرسال حقوق یک ماه را به بازنشستگان تامین اجتماعی عیدی بدهد و نه یک میلیون و 500 هزارتومان!
    دفاع از بازنشستگان تامین اجتماعی

  • 0


    1399/12/06 - 09:48
    بنده بارها در باره بانک ملی شعبه نسیم شهر رباطر کریم به عبدالناصر همتی اعتراض کردم و پیام دادم ولی متاسفانه تاکنون پیگیری، بررسی و رسیدگی هیچ خبری نیست چرا؟
    بانک ملی شعبه نسیم رباط کریم، بازنشستگان تامین اجتماعی را تحریم کرده است که گواهی کسر حقوقی یا ضمانت تامین احتماعی را قبول نمی کند چرا؟
    بانک ملی شعبه نسیم رباط کریم کد 2358

  • 0


    امروز چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ که متاسفانه مطالبات کارکنان بازنشستگان مخابرات ایران و تهران و... از آبان ماه سال ۱۳۸۸ تاکنون پرداخت نشده است چرا؟
    اعتراض جمعی از کارکنان و بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور

  • ناشناس
    0


    امروز چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ که متاسفانه مطالبات کارکنان بازنشستگان مخابرات ایران و تهران و... از آبان ماه سال ۱۳۸۸ تاکنون پرداخت نشده است چرا؟
    اعتراض جمعی از کارکنان و بازنشستگان مخابرات در سراسر کشور

  • 0

    خون شاغلنی ها رنگین تر بازنشتگان است؟
    واقعا دلیلش را تحقیق و تفحص کنید واقعا چرا کارگران شاغل حدود 6 تا 8 میلیون عیدی میگیرند اما بازنشستگان 1/500 واقعا چرا اینگونه است

  • 0


    کارمندان، کارگران و بازنشسته ها کشورمان پایین‌ترین دستمزد و حقوق را در کشورهای منطقه دریافت می‌کنند.
    دفاع از مظلومان

  • 0

    واگذاری شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی غیر قانونی بوده است.
    واگذاری کارکنان مخابرات به بخش خصوصی قانونی بوده است.
    جناب آقای روحانی و جهانگیری آیا از پرداخت مطالبات رفاهیات کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات ایران و تهران خبری دارید یا خیر از 18 آبان ماه سال 1388 تاکنون نتظار مطالبات رفاهیات هستیم

  • 0


    وام ودیعه مسکن ۷۰ میلیونی با تولد فرزند سوم اعطا می‌شود/ و این در حالی است که بانک ملی شعبه نسیم شهر رباط کریم وام ودیعه مسکن ۱۵ میلیونی از آذر ماه امسال تاکنون به بهانه های مختلف وقبول نکردن گواهی کسر حقوقی و گواهی ضامن تامین اجتماعی به ما ندادند.
    بانک ملی نسیم شهررباط کریم - کد: ۲۳۵۸

  • 0

    درپاسخ به نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس
    درپاسخ به مالک شریعتی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی طی
    درپاسخ به روحانی و واعظی
    درپاسخ به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور
    اعتراض علیه افزایش حقوق ۱۰ تا ۱۵ درصد بازنشستگان مظلوم
    خون دولتی ها رنگین تر بازنشستگان تامین اجتماعی است؟ افزایش بی سروصدای ۷۵ درصدی حقوق دولتی ها و این در حالی است که افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از سال ۱۳۹۲ تاکنون ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش یافته است چرا؟ آیا این بی عدالتی نیست.

  • چگونه است وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بدون مدرک و بدون دلیل در رسانه ها اعلام می کند حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 80 درصد افزایش یافته است.
    0

    چگونه است وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بدون مدرک و بدون دلیل در رسانه ها اعلام می کند حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 80 درصد افزایش یافته است.

  • متاسفانه جنابت آقای مهندس آذری جهرمی و ارتباطات و فناوری طلاعات از سال 1396 تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور نکرده است چرا؟
    1


    متاسفانه جنابت آقای مهندس آذری جهرمی و ارتباطات و فناوری طلاعات از سال 1396 تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارکنان و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور نکرده است چرا؟

  • تذکر 79 نماینده به رئیس جمهور درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی/ پس بقیه ای نمایندگان مجلس درخانه کجا هستند و سکوت اختیار کرده اند و هیچ کاری نمی کنند و تاکنون نکرده اند؟
    0

    تذکر 79 نماینده به رئیس جمهور درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی/ پس بقیه ای نمایندگان مجلس درخانه کجا هستند و سکوت اختیار کرده اند و هیچ کاری نمی کنند و تاکنون نکرده اند؟

  • 0

    باید حقوق ما بازنشسته های تامین اجتماعی با نرخ تورم موجود در بازار افزایش کند پس به شماست که این امر هر چه سر آغاز انجام بگیرد.
    هرچه زودتر حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را با لشگری و کشوری برابر کنید.
    دفاع از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

  • محمد
    0

    1399/12/12 - 13:35
    متقاضیان مسکن ملی 150 میلیون تومان وام می گیرند/ و این در حالی است که بانک ملی شغبه نسیم شهر رباط کریم وام ودیعه مسکن 15 میلیون تومان از اول آذر ماه سال 1399 تاکنون به بنده نداده است چرا؟ تاکنون هزاران پیام به رئیس بانک مرکزی و رئیس بازرسی بانک ملی دادم و ارسال کردم ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی، پیگیری و رسیدگی نیست چرا؟ درخواست رسیدگی دارم.
    بانک ملی شعبه نسیم رباط کریم کد 2358

  • 0

    به نام خدا
    اینجانب محمد میرزابابایی متقاضی وام ودیعه مسکن
    بنده درسیستم، بانک ملی را انتخاب کردم و پس ازسپری شدن یکماه نوبت دادن با مدارک کامل به همراه ضامن کارمند بازنشته با حقوق 7م به بالا باگواهی کسر ازحقوق به بانک ملی نسیم شهرکد 2357 مراجعه کردم و بعد ازتکمیل پرونده میگوید چون ضامن از بانک رفاه حقوق میگیرد قبول نمیکنیم .باید از بانک ملی حقوق بگیرد و جوازکسب وچک هم قبول نمیکنیم …مردم ازکجا ضامنی پیدا کنند که دقیقا ازبانک ملی حقوق بگیرد؟ پیش رئیس شعبه هم رفتیم قبول نکرد. پس چرا همسایه ما با همین آقای ضامن وام ودیعه از بانک سپه گرفت؟! چرا آنقدرسنگ اندازی میکنند وحرف آخر را اول نمیزنند؟ یکباره بگویند وام نمیدهیم مردم را اذیت نکنید
    با توجه به اینکه ضامن پدرم بود وبازنشسته مخابرات میباشد.!
    برای بانک ملی و رئیس شعبه جای شرم وتاسف دارد که 15ملیون ودیعه مسکن را به من مستاجر ندادند.

  • 0


    در جلسه روز سه شنبه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که به ریاست حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور دیگر هیچ فایده ای، نتیجه ای، سودی و ارزشی برای مردم و کشور ندارد و تاکنون نداشته است.

  • ناشناس
    0


    جهانگیری: مشکلی برای تأمین کالا‌های اساسی نداریم
    ویدئو / وزیر کشور: در تامین کالاهای اساسی کشور مشکلی نداریم
    مسئولان بدون مدارکی و بدون دلیل در رسانه ها اعلام می کنند تامین کالاهای اساسی مشکلی نداریم این یک دروغ بزرگی بوده است.
    و این در حالی است که تامین کالاهای اساسی برای مردم دشوار شده است.

  • 0


    اگر 45 روز سابقه حضور در جبهه دارید بخوانید
    سلام من سابقه 27 ماه جبهه دارم تا به هیچ تسهیلاتی به من ندادند هیچ کارت ایثاری هم صادر نکردند

  • ناشناس
    0


    بازنشستگان تامین اجتماعی در ایران چه وضعیتی دارند؟
    دولت روحانی از سال 1392 تاکنون به جای حمایت زیر پای بازنشستگان تامین اجتماعی را خالی می کند و متاسفانه هیچ کمکی به بازنشستگان تامین اجتماعی توسط دولت روحانی نمی شود.
    دولت روحانی از سال 1392 تاکنون تنها فقط به پولداران و سرمایه داران کمک می کند.
    دفاع از حق وحقوق بازنشستگان مظلوم تامین اجتماعی در سراسر کشور

  • 0


    در سال 99 قیمت مرغ با هماهنگی دولت در سراسرکشور به کیلویی 30 تا 35 هزار تومان رسید. چرا مجلس شورای اسلامی تاکنون اقدامی نمی‌کند؟

  • 0


    در سال 99 قیمت پراید با هماهنگی دولت روحانی در کشور به مبلغ 100 تا 170 میلیون تومان رسید. چرا مجلس شورای اسلامی تاکنون اقدامی نمی‌کند؟

  • 0

    دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس یک هدف را دنبال می کنند و هم عامل اصلی مشکلات مردم و کشور هستند.

  • ناشناس
    0

    جناب آقای روحانی! قیمت گوشت چگونه 140 تا 150 هزار تومان شده است.
    جناب آقای روحانی! قیمت پژه پارس چگونه 280 تا 300 میلیون تومان شده است.

  • وضعیت پول بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی به خاطر نتیجه مذاکره، توافق هسته ای و برجام بوده است.
    0

    وضعیت پول بلوکه‌شده ایران در کره‌جنوبی به خاطر نتیجه مذاکره، توافق هسته ای و برجام بوده است.

  • 0

    حقوق یک کارمند، کارگر و بازنشسته با 30 و 35 سال سابقه کار متاسفانه به اندازه حقوق 1 و 4 سال سابقه کار یک نماینده مجلس درخانه ملت نیست چرا؟ آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست
    حرف دل همه کارمندان، کارگران و بازنشستگان در سراسر کشور

  • ناشناس
    0

    سرمدی: حمایت از بازنشستگان، وظیفه مجلس است/ متاسفانه تاکنون فقط یک شعار بوده است متاسفانه مجلس در باره مشکلات بازنشستگان کوتاهی کرده است.

  • 0

    مصوبه مجلس در خصوص همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بعد از گذشته 7 سال 10 ماه تاسف بار است.

  • ناشناس
    0

    مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، دولت، مجلس شورای اسلامی، هر سه عامل اصلی مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی در سراسر کشور هستند.

  • 0

    متاسفانه دولت روحانی در این مدت 7 تا 8 سال اجازه نداده است حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بیشتر از 15 درصد افزایش یابد چرا؟
    دفاع از بازنشستگان مظلوم

  • 0

    در تمام کشورهای اسلامی ماه رمضان و ماه محرم، تاسوعا و عاشورای که فرا می‌رسد قیمت موادغذایی کاهش پیدا می‌کند در کشور ما به دلیل بی‌توجهی دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس برعکس قیمت‌ها بالا می‌رود. بنویسید بسیاری از پست‌ها و جایگاه‌هایی که دولتی‌ها ونمایندگان اشغال کرده‌اند به دلیل بی‌توجهی به مردم غصبی بوده و باید پاسخگو باشند.
    در حالی که دولت ۴ وزیر را مأمور مبارزه با گران‌فروشی کرده، ولی متاسفانه تاکنون هیچ کاری برای مشکلات اقتصادی مردم، افزایش قیمت ها، کالاها، اجناس، گوشت، مرغ، میوه و ... نکردند.

  • 0

    در تمام کشورهای اسلامی ماه رمضان و ماه محرم، تاسوعا و عاشورای که فرا می‌رسد قیمت موادغذایی کاهش پیدا می‌کند در کشور ما به دلیل بی‌توجهی دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس برعکس قیمت‌ها بالا می‌رود. بنویسید بسیاری از پست‌ها و جایگاه‌هایی که دولتی‌ها ونمایندگان اشغال کرده‌اند به دلیل بی‌توجهی به مردم غصبی بوده و باید پاسخگو باشند.
    در حالی که دولت ۴ وزیر را مأمور مبارزه با گران‌فروشی کرده، ولی متاسفانه تاکنون هیچ کاری برای مشکلات اقتصادی مردم، افزایش قیمت ها، کالاها، اجناس، گوشت، مرغ، میوه و ... نکردند.

  • 0

    بعد از 42 سال از انقلاب اسلامی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بالای سه میلیون تومان شد+ جزنیات تاسف بار است.
    تجمع اعتراض آمیز 2 هزارنفری بازنشستگان تامین اجتماعی مقابل مجلس مجلس گفت: تا زمانی که حقوق خود نرسیم سکوت نخواهیم کرد.

  • از نگاه مردم همه قیمت ها خودرو، کالا، اجناس، گوشت، مرغ، روغن، میوه و... در سراسر کشور غیرقانونی است و هم بصورت غیر قانونی افزایش یافته است.
    0

    از نگاه مردم همه قیمت ها خودرو، کالا، اجناس، گوشت، مرغ، روغن، میوه و... در سراسر کشور غیرقانونی است و هم بصورت غیر قانونی افزایش یافته است.

  • 0

    دستور رئیس جمهور برای مقابله با گران فروشان تاکنون یک نمایشی بوده است
    باز هم دستور مقابله با گرانی خودرو! تاکنون یک نمایشی بوده است.

  • افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت آجیل شب عید نسبت به سال گذشته/ فزایش ۱۵ درصدی حقوق کارمندان، کارگران و بازنشسته های در کشور شرم آور است.
    0


    افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت آجیل شب عید نسبت به سال گذشته/ فزایش ۱۵ درصدی حقوق کارمندان، کارگران و بازنشسته های در کشور شرم آور است.

  • ناشناس
    0


    پس بقیه نمایندگان چکار می کنند و چه نظری دارند ما ملت مجلس رو یک مجموعه واحد می بینیم . همشون باید در تمام پرونده ها و موضوعات نظر و فعال باشند

  • 0

    وزیر صمت: هیچ مشکلی در تامین کالاهای اساسی نیست/ و این در حالی است که مردم در باره گران قیمت تامین کالاهای اساسی مشکل دارد.

  • 0


    دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخانه ملت ثابت کردند که 100 سال دیگر هم نمی توانند مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی، مردم و کشور را حل کنند.
    حرف دل همه مردم ایران

  • مظلوم
    0

    وقتی که نماینده کارگر در اداره کار تعاون، کار و رفاه اجتماعی جنوبغرب تهران از حق و حقوق کارگر و بازنشسته دفاع نمی کند با همدستی کارفرما حق کارگر و بازنشسته را پایمال می کند.

  • 0

    ایران نباید تنها طرف پرداخت‌کننده هزینه برای حفظ برجام باشد/ متاسفانه سه کشور اروپایی هم مانند آمریکا در توافق هسته ای و برجام به ایران خیانت کردند.

  • 0


    بعد از گذشته 7 سال 10 ماه اعتراف ظریف: شرمنده مردم هستیم/ آنچه را که باید برای مردم انجام ندادیم
    شرمنده مردم هستیم که سفر‌ه‌شان کوچک شده است
    ماامروز،شرمنده مردم هستیم

  • ناشناس
    0

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران وعده داد قیمت مرغ متعادل شود، میوه گران نشود و از انعقاد تفاهم نامه‌ای بین سازمان صمت استان تهران، اتحادیه باغداران دماوند و اتحادیه بارفروشان تهران با حداقل سود و از طریق شبکه‌ای توزیع و اعضاء اتحادیه خبر داد.

    میوه گران نمی‌شود/ و این در حالی است که میوه و... در این مدت 12 ماه بیش از 30 بار گران شده است و همچنان نیز ادامه دارد.

  • 0


    پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ میوه گران نمی‌شود/ و این درحالی است که قیمت میوه 10 برابر شده است.

  • 0

    دولت روحانی دو راه بیشتر ندارد یا باید برجام لغو کند و یا تسلیم آمریکا شود

  • 0

    گروهک تروریستی منافقین، القاعده و داعش را آمریکا به وجود آورد پس چرا روحانی و ظریف باز هم به دنبال مذاکره و همکاری با آمریکا هستند.

  • ناشناس
    0

    اگر دولت دخالت نکرده بود حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بیشتر از کشوری و لشکری بود
    دریافتی بازنشستگان کارگر تامین اجتماعی باید از بازنشستگان کشوری و لشکری بیشتر باید چون تولید و اقصتاد کشور به دست کارگران ایران است.

  • فقط چند نفر نماینده مجلس درخانه ملت در مورد گرانی و مشکلات مردم و... اعتراض می کنند پس بقیه نمایندگان مجلس چکار می کنند.
    0

    فقط چند نفر نماینده مجلس درخانه ملت در مورد گرانی و مشکلات مردم و... اعتراض می کنند پس بقیه نمایندگان مجلس چکار می کنند.

  • ناشناس
    0


    حسن روحانی ثابت کرد که رئیس جمهور مردم ایران کشور ایران نیست فقط رئیس جمهور نظام بوده است چون به خاطر که دراین مدت 7 تا 8 سال هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکرده است و همچنان نیز ادامه دارد.

  • 70 و 80 مشکلات اقتصادی کشور مربوط به کم کاری دولت روحانی بوده است.
    0


    70 و 80 مشکلات اقتصادی کشور مربوط به کم کاری دولت روحانی بوده است.

  • مردم به افراد دروغگو رأی ندهند
    0

    مردم به افراد دروغگو رأی ندهند

  • 0


    خیال اینکه مذاکره مشکلات را حل می کند، اشتباه بزرگی است
    انتظار نداشته باشیم آمریکا یا اروپا مشکلات ما را حل کنند.

  • همه وعده های انتخاباتی‌ روحانی/ مردم وعده‌ها را فراموش نمی‌کنند
    0

    همه وعده های انتخاباتی‌ روحانی/ مردم وعده‌ها را فراموش نمی‌کنند

  • 0

    تسهیلات 5میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی و تسهیلات 50 میلیون تومانی برای بازنشستگان لشکری و کشوری از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شرم آور است آیا این بی عدالتی نیست. آیا این عدالت است!

  • 0

    برجام، از سال 1394 روزانه ۱۰۰۰میلیارد خسارت می‌زند
    بعد از گذشت 5 تا 6 سال اعتراف رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه به واسطه عدم اجرای برجام، روزانه بیش از ۱۰۰۰ میلیاردتومان هزینه به اقتصاد تحمیل می‌شود، گفت: ماندن در برجام تنها فشار اقتصادی را بر مردم بیشتر می‌کند.

  • 0

    با سلام
    وعده های وزیر محترم ارتباطات وفناوری اطلاعات به بازنشستگان چی شد ؟ چرا تفاوت رفاهیات بازنشستگان را نمیدهند ؟؟ چرا مصوبه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات مصوب ۱۳۸۹ را اجرایی نمیکنند ؟؟ چرا احکام رفاهیات از سال ۱۳۸۸ تاکنون را برای شاغلین وبازنشستگان اجرا نمیکنند ؟؟ سا ل ۱۳۹۷ دارد به پایان میرسد تاکی باید منتظر بمانیم فقط حرف وشعار این یکسال چیزی دیگری ندیدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    1399/12/24 - 15:18
    00
    پاسخ

  • ناشناس
    0

    با سلام
    وعده های وزیر محترم ارتباطات وفناوری اطلاعات به بازنشستگان چی شد ؟ چرا تفاوت رفاهیات بازنشستگان را نمیدهند ؟؟ چرا مصوبه حقوق ودستمزد کارکنان شرکت مخابرات مصوب ۱۳۸۹ را اجرایی نمیکنند ؟؟ چرا احکام رفاهیات از سال ۱۳۸۸ تاکنون را برای شاغلین وبازنشستگان اجرا نمیکنند ؟؟ سا ل ۱۳۹۷ دارد به پایان میرسد تاکی باید منتظر بمانیم فقط حرف وشعار این یکسال چیزی دیگری ندیدیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • کارگران مظلوم و بازنشستگان تامین اجتماعی توان خرید گوشت قرمز، مرغ، میوه و... را ندارند
    0

    کارگران مظلوم و بازنشستگان تامین اجتماعی توان خرید گوشت قرمز، مرغ، میوه و... را ندارند

  • 0


    اگر این کشور اسلامی است چرا عملش اسلامی نیست حضرت علی ع با برادرش در مورد حقوق مثل مردم غریبه رفتار میکرد انوقت وزیر کار ما همیشه طرف کارفرماه رو میگیره کارگر گارگره چیزی نداره اما خدا اهوناله این همه کارگرو میشنوه و حق خیلی خوب کرفته میشه خدا حق است

  • ناشناس
    0

    در حالی که لبنیات، روغن و بسیاری از اقلام اساسی در سال جاری 7 برابر گران شده، تبلیغات همین اقلام از صدا و سیما به طور فزاینده‌ای افزایش یافته است. جالب اینکه این همه تبلیغات برای جوایزی است که نهایتا به 2-3 نفر از 85 میلیون نفر تعلق می‌گیرد!

  • 0

    متاسفانه از سال 1392 تاکنون هیچ کمکی به کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی از سوی دولت نشده است.

  • 0


    چرا در کشور به مشکلات مردم، کارمندان، کارگران و بازنشسته های بررسی، پیگیری، رسیدگی نمی شود؟ به خاطر بی قانونی و بی عدالتی!

  • حقوق های نجومی در کشور در زمان دولت ناتوان وعاجز حسن روحانی شروع و آغاز شده است.
    0

    حقوق های نجومی در کشور در زمان دولت ناتوان وعاجز حسن روحانی شروع و آغاز شده است.

  • 0


    چرا نیروی انتظامی در چهارشنبه سوری افرادی که در کوچه و خیابان ترقه ها مختلف برای مردم ایجاد مزاحمت می کنند برخورد نمی کند
    90 درصد جوانان ایرانی افراد بی فرهنگ هستند.
    مردم مظلوم ایران هر سال در سراسر کشور چهارشنبه سوری با برخی جوانان بی فرهنگ مشکل دارد.

  • 0

    حقوق نمایندگان حدود 31 الی 34 میلیون تومان است
    دریافتی نمایندگان حدود 50 الی 54 میلیون تومان است

  • 0

    گروهک تروریستی منافقین را فرانسه ایجاد کرد/ مذاکره ایران با فرانسه هم غلط و اشتباه بود.

  • ناشناس
    0

    حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور از سال 1392 تاکنون ثابت کرد که به دنبال حل مشکلات مردم و کشور نیست و نبوده است.

  • 0

    ریزش کوه در هراز ۲ فوتی و ۳ مصدوم برجای گذاشت
    جمعه ۶ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۳

    رئیس پلیس راه مازندران گفت: ریزش کوه در محدوده پنجاب محور هراز موجب آسیب به خودرو شد که دو فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.
    ریزش کوه در هراز ۲ فوتی برجای گذاشت +عکس
    .....

    شرم آور است که بیش از42 سال است متاسفانه مشکلات جاده شهرستان آمل، هراز تا تهران هنوز هم حل نشده است چرا؟

  • 0


    مشکلات اقتصادی مردم و کشور 100 سال دیگر هم از سوی دولت و مجلس حل نخواهد شد و حل نمی‌شود

  • 0

    روحانی : من روز جمعه فهمیدم بنزین سهمیه بندی شده است/ شرم آور و تاسف بار است
    روحانی : خودم هم از تاریخ سهمیه بندی خبر نداشتم
    جناب آقای روحانی سهمیه بندی بنزین در زمان دولت احمدی انژاد بود و نه دولت شما
    و این در حالی است که بنزین در آبان ماه 1398 با دستور مستقیم دولت حسن روحانی 3 هزار تومان شده است.

  • 0

    دولت حسن روحانی به علت بی توجهی به مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور باید در دادگاه محاکمه شود.
    دولت حسن روحانی از سال 1392 تاکنون هیچ کاری برای کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم، کشور و... نکرده است.

  • ناشناس
    0

    عملکرد سازمان بازرسی کل کشور دیگر بدرد مردم و کشور نمی خورده/ باید تعطیل کنید
    سازمان بازرسی کل کشور چگونه بر عملکرد ادارات نظارت می کند؟
    ولی متاسفانه تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های و مردم نکرده است و همچنان نیز ادامه دارد.

  • 1

    همه وعده های انتخاباتی‌ روحانی/ مردم وعده‌ها را فراموش نمی‌کنند
    متاسفانه مردم هم در سال 96 و 92 رئیس جمهور درست انتخابات نکردند

  • ناشناس
    0

    در حال حاضر قوه قضاییه مأمن و ملجا مظلومان نیست، و شاکی و نتشاکی در نهایت مشکل را خودشان حل میکنند، چه قاضی باشه چه نباشه. پس بهتره قوه قضاییه منحل شود، و مشکل بطور بنیادین حل و فصل شود.

  • صادق
    0

    زمانی دانش آموز من در دادگستری در سمت دفتر دار با دیپلم 6میلیون حقوق می‌گرفت من با فوق لیسانس شیمی تو آموزش وپرورش 2تومان میگرفتم حالا به اون نسبت حساب کنید حقوق در قوقصاییه را

  • از حجت الاسلام حکمت علی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری در خواست رسیدگی دارم
    0

    بسمه تعالی
    جناب آقای حجت الاسلام حکمت علی مظفری، رئیس محترم دیوان عدالت اداری
    سلام علیکم
    احتراما در خصوص دادنانه 9709970955500578 مورخ 1397/03/01 به کلاسه پرونده 9509980901900484 شماره بایگانی شعبه 962168 مرجع رسیدگی در شعبه 14 تجدیدنظر دیوان عدالت اداری اعتراض دارم
    لذا خواهشمند است در این رابطه دستور مقتضی و شایسته صادر و اقدامات لازم را مبذول فرمائید

    درضمن سوابق پرونده کلاسه به شماره بایگانی 950498 در شعبه 59 دیوان عدالت اداری می باشد

  • هفت لنگ بختیاری
    0

    کار به جایی رسیده که عوامل خود رژیم هم دیگه با حقوق های کلان نمیتونن زندگی رو بچرخونن.کارمندان قضایی که همش بچه شهید و جانباز و از فیلتر عبور کرده اند.اینا ناراضی اند.سال بعد با تورم جدیدتر سپاهیا هم اعتراض میکنند چون حقوق بالای ۱۰۰ میلیونم جواب نمیده.من خودم الان بهم فشار اومده یه شب در میون میتونم گوشت بخورم .

  • بازنشسته مخابرات منطقه تهران
    0

    پول شبکاری بنده را از مهرماه سال 1389 الی آذر ماه سال 1391 متاسفانه در تاریخ 1397/04/25 واریز شده است چرا؟
    پول اضافه کاری بنده را از آبان ماه سال 1389 الی آذر ماه سال 1392 متاسفانه در تاریخ 1397/04/25 پرداخت شده است چرا؟ سوال اینجاست که آیا مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس خودشان بودند این بی قانونی و بی عدالتی تحمل می کنند.
    بازنشسته مخابرات منطقه تهران

  • اعتراض
    0

    و این در حالی است کسانی که در مورد شبکاری و اضافه و تعطیلی کاری علیه مخابرات منطقه تهران شکایت بودند مبلغ 12 الی 15 میلیون تومان دریافت کردند ولی متاسفانه کسانی که شکایت نکردند مبلغ 7 میلیون 900 هزار واریز کردند چرا؟

  • اعتراض
    0

    80 درصد برخی قاضی در دادگاه های در موقع بررسی و رسیدگی به پرونده های متاسفانه حق وحقوق شاکی را پایمال و ضایع می کنند.

  • مرتضی
    0

    یکی از همکاران بنده با 30 سال سابقه کار در اسفند ماه سال 95 بازنشسته شد مبلغ بیش از 140 میلیون تومان گرفته است ولی بنده با 32 سال و 7 ماه سابقه کار در اسفند ماه 95 بازنشسته شدم مبلغ 64 میلیون دادن آیا این عدالت است
    بنده از اردیبهشت ماه سال 1396 تاکنون بارها هم اعتراض کرده ام ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری پیگیری، بررسی و رسیدگی نیست چرا؟
    حق و حقوق بنده به خاطر بی قانونی و بی عدالتی در اداره کار و دیوان عدالت اداری پایمال و ضایع شده است.
    شکایت و اعتراض هم می کنم ولی متاسفانه بررسی، پیگیری و رسیدگی نمی شود چرا؟
    قانون برای شکایت و اعتراض کردن وجود دارد، اما متاسفانه عمل و اجرا نمی شود چرا؟
    بازنشسته مخابرات منطقه تهران اسفند ماه سال 1395

    درضمن بنده 27 ماه سابقه حضور درجبهه دارم

    مرتضی کارمند رسمی بازنشسته شرکت مخابرات استان تهران به شماره کارمندی 1420070 و به شماره پرسنلی 61001328

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها