رسوایی در شهرداری با بازداشت 6 کارمند فاسد

معاون حوزه قضایی بخش کهریزک از دستگیری 6 نفر از کارمندان شهرداری باقرشهر به دلیل همکاری با ساخت و سازهای غیرمجاز خبر داد.

رسوایی در شهرداری با بازداشت 6 کارمند فاسد

محمدرضا ساری با اشاره به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در باقرشهر اظهار کرد: ساخت‌وساز غیرمجاز در باقرشهر بسیار گسترده است و در این رابطه اتهامات ۶ نفر از کارکنان شهرداری باقرشهر در زمینه تسهیل ساخت‌وسازهای غیرمجاز محرز شده که توسط مراجع مربوطه دستگیر شدند و پرونده در حال رسیدگی است.

بازداشت 6 کارمند شهرداری باقرشهر
وی با اشاره به ساخت‌وسازهای غیرمجاز در بخش کهریزک و ارتشاء و اعمال نفوذهای غیرقانونی گفت: در شهرهای کهریزک و باقرشهر ساخت‌وساز غیرمجاز در حد کلان و گسترده وجود دارد که موجب از بین رفتن اعتماد مردم به نهادهای حاکمیتی و نا امیدی و دلسردی مردم نسبت به اعمال قانون و حاکمیت می‌شود.

معاون حوزه قضایی بخش کهریزک افزود: افزایش ساخت‌وساز غیرقانونی در باقرشهر موجب شده مردم فکر کنند هر کس که پول و پارتی دارد کارش همیشه پیش می‌رود و هرکس که پول ندارد در جامعه منزوی می‌شود لذا تلاش می‌کنیم تا دیوار بی‌اعتمادی را از بین ببریم و جلوی این فسادها را بگیریم.

ساری در ادامه تصریح کرد: این بدعت بسیار زشت باید برچیده شود زیرا که در حال حاضر مواردی از ساخت‌وساز غیرقانونی در این محدوده وجود دارد که ۳ طبقه خلاف مقررات بر ساختمان افزوده شده یا ملکی در حدود ۳۵۰۰ متر خلاف دارد.

وی تأکید کرد: موارد ساخت‌وساز غیرمجاز در این محدوده نه در خفا و پنهانی بلکه در انظار عمومی و به‌گونه‌ای است که در دید مردم و مسؤولان بوده اما قطعاً همکاری‌هایی از سوی عوامل شهرداری وجود داشته که شاهد چنین تخلفاتی در محدوده هستیم لذا امیدواریم برخورد دقیقی با این مسائل انجام گیرد.

منبع: رکنا

38

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • جنوبی
    0

    ای جانم، مگه داریم اینهمه عزیزتر از جون مگه داریم؟ مگه داریم؟ خاوری کجایی؟ هر روز یه ورژن جدید خاوری رونمایی میشه.

  • بهزاد
    0

    با فساد باید بدون تعارف برخورد کرد، حالا هر کی میخواد باشه چه شهرداری، چه ثبت ، یا هر اداره و ارگانی .

  • علی اسد
    0

    تو شهرستان بهارستان هم گرفتید یک هفته بعد ول کردین تا به ریش مردم بخندن

  • ناشناس
    0

    بیشتر رشوه و فساد تو شهرداری برا استخدام هم اونایی که پارتی ندارن میگن رزومه نداری

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها