لوپتگی، گزینه جدید سرمربی‌گری تیم ملی؟

 نام خولن لوپتگی، سرمربی اسپانیایی پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا و تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید بیش از برخی گزینه‌های از قبل شکست خورده بر سر زبان‌ها افتاد.

لوپتگی، گزینه جدید سرمربی‌گری تیم ملی؟

نام خوان لوپتگی، بعد از مونتلا و کلینزمن، حالا به عنوان جدی‌ترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران مطرح است، اما آیا واقعا او به ایران می‌آید؟

هلنا ماترینس عضو ارشد واحد روابط عمومی و منابع انسانی باشگاه رئال مادرید: او اکنون همچنان با آکادمی فوتبال رئال مادرید و تیم‌های نوجوانان و جوانان کار می‌کند و به صورت رسمی یکی از کار مربیان باشگاه رئال مادرید است اما به صورت حرفه‌ای در دنیای فوتبال یک مربی آزاد محسوب می‌شود که سرگرم بررسی پیشنهادات برای فصل آینده است.

پابلو پولو نویسنده روزنامه مارکای اسپانیا: لوپتگی کارنامه درخشان خود را در دو شب مهم از زندگی خود پودر کرد، اول خیانتی که به تیم ملی داشت و دوم شب تلخی که با رئال مادرید بحران زده او رقم خورد. مردم خاطره خوشی از او ندارند و برای من جالب است که چرا باید به دنبال این مربی باشید، من البته از این طرف خبر خاصی برای شما ندارم.

مانوئل استبان نویسنده آس اسپانیا: اگر اینگونه با هیجان از من سوال نکرده بودید، با صدای بلند می‌گفتم که محال است تماسی با او گرفته شده باشد چرا که من در جریان بودم اما شاید پیغامی به او رسیده باشد، شاید مدیر برنامه او که با آس اسپانیا هم رابطه خوبی ندارد، پیشنهادی از ایران داشته باشد اما هیچ اتفاق رسمی رخ نداده و من این را با اطمینان می گویم.

رلانیو سردبیر آس اسپانیا: از پیشنهاد رسمی امارات خبر دارم اما درباره ایران، واقعاً چیزی ندارم که بگویم، بعید است پیشنهادی در کار باشد، البته ایران توان پرداخت هزینه لوپتگی را ندارد، دردسرهای مالی او برای شما بیش از کی‌روش خواهد بود.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها