شادی پس از گل جنجالی برای اوبامیانگ دردساز شد + عکس

شادی پس از گل جنجالی برای اوبامیانگ دردساز شد + عکس

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، پیره امریک اوبامیانگ، مهاجم گابنی تیم فوتبال بورسیا دورتموند با نحوه شادی پس از گلش در بازی اخیر زردپوشان وستفالن برابر شالکه، خودش را به دردسر انداخت. او پس از گلزنی در این بازی که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت، ماسکی روی صورت خود کشید که به زعم مسئولان باشگاه یک نوع فعالیت تبلیغاتی بوده است.

همین موضوع سبب شده مسئولان باشگاه مهاجم 27 ساله‌شان را 50 هزار یورو جریمه کنند و این موضوع باعث بروز اختلافاتی میان طرفین شده است.

ماسک مشکی و نارنجی که اوبامیانگ پس از زدن بیست و چهامین گل این فصلش در بوندس‌لیگا روی صورتش کشید، شبیه ماسک‌های مورد استفاده در مسابقات کشتی کج و سومین ماسکی بود که او در شادی‌های پس از گلزنی‌اش استفاده می‌کرد. او پیش از این از ماسک‌های دو شخصیت معروف فیلم‌های سینمایی «بتمن» و «اسپایدرمن»، به ترتیب در ماه‌ فوریه سال 2015 و آگوست 2014 استفاده کرده بود.

به نوشته نشریه بیلد آلمان، ماسکی که اوبامیانگ در دربی منطقه رور پس از گلزنی روی صورتش کشید، همان ماسکی است که در کلیپ تبلیغاتی اسپانسر شخصی‌اش، شرکت تولید لوازم ورزشی نایکی استفاده کرده بود. تبلیغ برای نایکی از سوی بازیکن تیمی که شرکت پوما شریک تجاری و جزو سهامدارانش است به مذاق مسئولان باشگاه دورتموند خوش نیامده به خصوص که این بار اولی نیست که او علناً برای نایکی تبلیغ می‌کند. اوبامیانگ ماه گذشته نیز لوگوی شرکت نایکی را روی سر خود طراحی کرده بود.

هانس یواخیم واتسکه، رئیس باشگاه دورتموند در این خصوص به نشریه بیلد گفت: مجبور نیستیم به این شیوه‌های تبلیغاتی که منافع مالی نایکی را تأمین می‌کند تن بدهیم. شریک ما پوما است. این حرکات در شأن شرکتی بزرگی مانند پوما نیست. بحث یک رابطه تجاری جدی متفاوت است. رابطه میان ما (دورتموند و نایکی) در حال حاضر به میزان قابل توجهی تیره و تار شده است.

در همین حال نشریه بیلد نوشت که مسئولان باشگاه دورتموند قرار است در جلسه‌ای به اوبامیانگ هشدار دهند که تکرار چنین فعالیت‌های تبلیغاتی برای او جرایم نقدی سنگین‌تری به همراه خواهد داشت. اینطور که پیداست اعتراض مقامات شرکت پوما - دارنده 5 درصد از سهام باشگاه دورتموند - به شادی پس از گل جنجالی اوبامیانگ، مسئولان باشگاه را مجاب کرده که به مهاجم‌شان تذکری جدی دهند، مهاجمی که تا سال 2020 با زردپوشان وستفالن قرارداد دارد اما در ابتدای سال 2017 دوبار اعتراف کرد که به ترک ورزشگاه سیگنال ایدوناپارک فکر می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها