امروز نبودید، وقتی برگشتند هم نباشید

از این زشت‌تر نمی‌شد آقای وزیر!

تیم ملی فوتبال کشورمان در شرایطی امروز تهران را به مقصد دوحه ترک کرد که هیچ مسئولی برای بدرقه نیامده‌بود.

از این زشت‌تر نمی‌شد آقای وزیر!

آنهایی که امروز مصاحبه کی‌روش را دیدند، برای نخستین بار به او و تیمش برای اعتراض به این اعزام غریبانه حق دادند. کی‌روش و شاگردانش امروز در شرایطی راهی قطر شدند که هیچ مسئولی برای بدرقه نرفت!

بر اساس برنامه تدوین‌شده توسط کادرفنی تیم ملی، ملی‌پوشان امروز راهی قطر شدند و سه دیدار دوستانه مقابل فلسطین، لبنان و قطر خواهندداشت، پس از آن شاگردان کی‌روش به کیش می‌روند و پس از چند روز تمرین، راهی امارات می‌شوند تا در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شرکت کنند.

رفتار امروز مسئولان با تیم ملی فوتبال کشورمان به قدری زشت و زننده بود که حتی منتقدان همیشگی کی‌روش نیز شوکه شدند و به وی و شاگردانش برای اعتراض حق دادند. کی‌روش در واکنش به این ماجرا پای وزیری را وسط کشید که این روزها حسابی بحث قرمز بودنش مطرح است. فراموش نکنید که بعد از نتایج درخشان تیم ملی در جام جهانی هم شنیده می‌شد، برخی از نزدیکان به وزیر به دنبال جایگزینی برانکو به جای کی‌روش بودند.

گلایه‌ها البته به کی‌روش محدود نشد و مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی هم در آخرین صحبت‌هایش پیش از سفر به قطر گفت: «حرفی برای گفتن نیست؛ برای اولین بار است این اتفاق می‌افتد. آنقدر هم حرف زده‌ایم که دیگر به هیچ کس برنمی‌خورد. از این زشت تر نمی‌شود.»

حق با مسعود شجاعی ست، از این زشت‌تر نمی‌شد آقای وزیر! البته همان‌هایی که پشت سرشان گفته می‌شد بعید نیست به دنبال جایگزینی برانکو به جای کی‌روش باشند، سریعا سعی کردند پاسخ صحبت‌های کاروان تیم ملی را بدهند. ناظمی، روابط‌عمومی وزارت ورزش و جوانان در اکانت توییتریش طلبکارانه نوشته: «آقای کی‌روش از اینکه کسی از وزارت ورزش نیامد برای بدرقه تیم ملی گله کرد، دو شب قبل زنگ زدم جویای برنامه بدرقه شدم. گفتند دارند به قطر می‌روند و از آنجا به امارات. فدراسیون فوتبال مثل بقیه آیین استقبال و بدرقه را اعلام کند، می‌آییم بخدا. البته شاید با کی‌روش هماهنگ می‌کردم! »

ناظمی البته بیراه هم ننوشته، او مشت نمونه خروار است از آنچه در وزارت ورزش و جوانان این مرز و بوم می‌گذرد. روابط عمومی‌ای که به خودش اجازه می‌دهد در آستانه تورنمنتی مهم به سرمربی تیم ملی کشورمان متلک بیاندازد! و به جای عذرخواهی بابت غیبت غیرموجه مسئولان، طلبکار هم هست!

این تیم که نه، کل ورزش ایران به بی‌‎توجهی عادت کرده وزارت‌نشینان عزیز! فقط قول بدهید اگر شاگردان کی‌روش به مقامی در امارات دست یافتند، از ساعت‌ها قبل صف استقبال و عکس یادگاری در فرودگاه امام راه نیاندازید. این تیم غریبانه رفت، قبول اما برای بازگشت، مردمش را دارد و نیازی به شما نیست.

شروین رمضانی

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • رضا
    0

    کی گفته غریب رفتید دل مردم ایران بزرگ همیشه با شما است نه با این مفت خورها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها