فوتبالیست های نوجوان ایران صدرنشین شدند

شاگردان حسین عبدی بهترین عملکرد را در بین تیم‌های سوم جدول در گروه‌های 6 گانه جام جهانی زیر ۱۷ سال داشتند.

فوتبالیست های نوجوان ایران صدرنشین شدند

تیم فوتبال نوجوانان ایران در مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال درخشان ظاهر شد و توانست به پیروزی ۳ بر ۲ مقابل برزیل و ۵ بر صفر برابر نیو کالدونیا دست پیدا کند و یک شکست لحظه آخری هم در رقابت نزدیک با انگلیس داشته باشد تا این عملکرد آن‌ها را با ۶ امتیاز در رده سوم جدول گروه C قرار بدهد.

شاگردان حسین عبدی در گروه مرگ جام جهانی زیر ۱۷ سال مثل انگلیس و برزیل، قهرمانان دو دوره گذشته این رقابت‌ها ۶ امتیاز کسب کردند، ولی بخاطر تفاضل گل کمتر ۴ و ۳ گله نسبت به این دو تیم در جایگاه سوم ایستادند تا در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف مراکش، تیم صدرنشین گروه A بروند.

با توجه به اینکه ۴ تیم برتر در رتبه سوم جدول در گروه‌های ۶ گانه جام جهانی زیر ۱۷ سال هم به مرحله حذفی صعود می‌کردند، ملی پوشان ایران موفق شدند به این مهم دست پیدا کنند و با عملکرد بهتر نسبت به تمام تیم‌های هم رده خود به دور یک شانزدهم نهایی برسند.

با وجود اینکه مسابقات گروه‌های E و F جام جهانی نوجوانان در حال پیگیری است، اما تیم فوتبال ایران بدون توجه به نتایج بازی‌های امروز  خودش را به عنوان بهترین تیم سوم در بین گروه‌های ۶ گانه معرفی کرده است.

فقط تیم ژاپن مثل ایران توانست ۶ امتیاز کسب کند و در رده سوم جدول گروه D قرار بگیرد، اما عملکرد شاگردان حسین عبدی بهتر از سامورایی‌ها با تفاضل گل صفر بوده و تیم نوجوانان ایران در کنار دو پیروزی، توانست تفاضل گل مثبت ۵ را به ثبت برساند و با نمایش قاطع به مرحله یک‌شانزدهم نهایی برسد.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    ایشالا موفق باشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها