درگذشت بازیکن لیگ برتری فوتبال بر اثر سانحه رانندگی

باشگاه ذوب آهن از درگذشت بازیکن جوان این تیم بر اثر سانحه رانندگی خبر داد.

درگذشت  بازیکن لیگ برتری فوتبال بر اثر سانحه رانندگی

در شرایطی که رقابتهای لیگ برتر از روز ۱۲ مرداد فصل جدید را پیش رو دارد، دومین بازیکنی که قرار بود در این مسابقات حضور داشته باشد هم درگذشت.

پس از عجمی زاده بازیکن جوان تیم صنعت نفت که روز پنجشنبه به دلیل سانحه تصادف به دیار باقی شتافت، امروز جمعه باشگاه ذوب آهن از درگذشت علی بخشی بازیکن جوان خود بر اثر سانحه تصادف خبر داد.

منبع: مهر
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 13
  • ناشناس
    2

    بی احتیاطی و بی مبالاتی در رانندگی و نقض مقررات راهنمایی و رانندگی سبب تعجیل در فرا رسیدن اجل مرگ راکبین وسایل نقلیه موتوری می شود! افتضاح ترین نوع رانندگی وسایل نقلیه موتوری را در سطح جهان ایران دارد!

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      یه مشت معتاد شیشه ای. جاده ها را به شدت نا امن کرده اند. با تمام قوا هم حمایتشون می کنند تا مثل گرگ مردم را آزار دهند. در ضمن باید سرعت متوسط هر مسیر را با دوربینهای کنترل سرعت محاسبه کننند.

  • اسی
    1

    روحش شاد و یادش گرامی،اما کاش احتیاط میکرد،تااین اتقاق رخ نمی داد.از قدیم گفتن احتیاط شرط عقل است.

  • ناشناس
    0

    چه خبره؟؟
    مگه جنگه ؟؟
    این همه کشته در تصادفات
    چرا کسی فکری نمی‌کنه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      توی جنگ خیلی کمتر از تصادفات کشته داده ایم.

  • ناشناس
    0

    متاسفانه رعایت نکردن قوانین رانندگی در برخی خرده فرهنگها باعث افتخار است و رعایت کردن قوانین رانندگی سوسول بازی نامیده می شود!!!
    رانندگی فقط پدال گاز را فشردن نیست...اول جان خودمان و بعد جان چند بی گناه را به خطر می اندازیم

    نظرات شما -
    • 0

      طرف لایی میکشه.پول هم نداره.همه جای ماشینش هم تصادفیه.فکر میکنه دست فرمونش خوبه. وقتی هم باعث ایجاد تصادف میشه طلبکار هم میشه.باید یک لاین اتوبان را براشون خالی بگذارند. تا با سرعت بالا بروند.راهنمایی رانندگی هم که فقط الکی تابلو میزنه که حداکثر سرعت 60 تا فقط جریمه کنه. راهنمایی رانندگی خیلی ضعیف عمل میکنه. هیچی باید بذاری دنده 3 تا مصرف بنزین بره یا دنده مرده بری. اصلا بروند ژیان برای چاله چوله های ایران بسازند که سرعت و مصرف بنزینش هم کم باشه.

  • قولوپ
    10

    روحش با امامان حشور شود
    با بهشتیان‌ حشور شود
    اصل قذیه حشور با اعمه است
    خدا حفظش کند در جوار بهشت در راه عشق امام و دوست شیعیانیان

    نظرات شما -
    • اسکی رو آب
      1

      اثل قظیه چیظ دیگح ای حست
      که شما باید بری مدرسه درس بخونی
      بالاتر از 6 کلاس هم درس بخون
      تا بطونی چیظی بنویصی

  • ناشناس
    0

    رانندگی در کنار فن بودن یک هنر هم هست...۱۰ درصد رانندگان هم درست و هنرمندانه رانندگی نمی کنند... کجا تند بریم کجا آهسته...کجا تند رفتن خطر آفرین است و کجا آهسته رفتن...کی دنده عوض کنیم...استفاده درست و همیشگی از آینه های ماشین...چطور حواسمان به چهار طرف ماشین باشه تا در کار ثانیه واکنش مناسب نشان بدیم...چرا حتمن باید راهنما را حداقل ۱۰۰ متر قبل از گردش به راست یا چپ بزنیم...و خیلی موارد دیگر...



    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      اتفاقاً وقتی ۱۰۰ تا ۲۰۰ متر مانده به محل گردش به راست یا چپ در بزرگراه راهنما می زنیم خودروی عقبی سرعتش را بیشتر می کند و به خودروی ما از پشت می چسباند و اگر موتور سیکلت باشد با افزایش سرعت در کنار خودروی ما در طرفی قرار می گیرد که ما می خواهیم گردش کنیم! این است فرهنگ رانندگی بعضی از رانندگان ما!

  • 0

    پول سفر به اروپا نداشته ایم اما کشورهای اطراف ایران را سفر کرده ام...بعضن فقیر تر از ما هم هستند اما سطح فرهنگ رانندگی بالایی دارند...واقعن معرکه است...آدم کیف می کند...عابر و راننده هر دو رعایت می کنند... فرهنگ رانندگی ما فاجعه است...افراد کمی قانون را واقعن رعایت می کنند

  • مجید
    0

    سلام درگذشت بازی کن لیگ برتررا برخانواده محترمشان تسلیت عرض می کنم ودر غمتان شریک م باشیم روحش شاد ویادش گرامی باد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها