با ترکیب کامل به مصاف صبا می‌رویم/ صحبت کردن درباره داوری فایده‌ای ندارد

با ترکیب کامل به مصاف صبا می‌رویم/ صحبت کردن درباره داوری فایده‌ای ندارد

علی شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره شرایط تیم فوتبال ذوب‌آهن قبل از دیدار با صبای قم در هفته بیستم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال، اظهار داشت: پس از دیدار سختی که مقابل گسترش فولاد در هوای سرد تبریز سپری کردیم تمرینات خود را به صورت منظم در طول هفته انجام داده‌یم و آماده دیدار برابر صبای قم هستیم.

وی تصریح کرد: بدون توجه به جایگاه صبای قم در جدول رده‌بندی به مصاف این تیم می‌رویم. صبا در نیم فصل دوم با جذب چند بازیکن تاثیرگذار شرایط به مراتب بهتری را نسبت به نیم فصل اول دارد. امیدواریم بازیکنان ذوب‌آهن نیز با انسجام همیشگی و با ارائه یک فوتبال تماشاگرپسند، 3 امتیاز این دیدار خانگی را از آن خود کنند.

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره محرومان و مصدومان این تیم برای دیدار برابر صبای قم، بیان کرد: بدون محروم و مصدوم به مصاف صبا می‌رویم. مهرداد قنبری پس از گذراندن دوران مصدومیت خود، چند هفته‌ای است به ترکیب ذوب‌آهن اضافه شده و قاسم حدادی‌فر نیز باید با اجازه دستور پزشکان و صلاحدید کادر فنی، ذوب‌آهن را همراهی کند.

وی درباره عملکرد ربیع‌العطایا بازیکن جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز، اظهار داشت: این بازیکن در دیدار مقابل گسترش به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد و عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

شجاعی درباره اشتباهات متعدد داوری که در هفته‌های گذشته به ضرر تیم ذوب‌آهن بوده است، گفت: اشتباهات تاثیرگذار داوری در چند هفته گذشته ضرر جبران ناپذیری را به تیم ما وارد کرده است و بهتر است درباره این مسائل صحبت نکنیم، زیرا تاثیری ندارد.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و صبای قم در هفته بیستم رقابت‌های لیگ‌برتر روز پنج‌شنبه از ساعت 17 در ورزشگاه فولادشهر آغاز می‌شود. قضاوت این دیدار بر عهده اشکان خورشیدی است.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها