یک پیشکسوت استقلال: زمان تغییر سرمربی نیست

بازیکن پیشین استقلال معتقد است نیم‌فصل زمان تغییر ساپینتو نیست و تشکیل دوباره کمیته فنی، راه حل بهتری است.

یک پیشکسوت استقلال: زمان تغییر سرمربی نیست

مجید رضایی در خصوص شکست ۲ بر صفر استقلال برابر تراکتور اظهار کرد: به نظر من این شکست استقلال ۲ دلیل عمده است. استقلال یک روز بیشتر در تبریز اقامت داشت و این موضوع برای تیم میهمان تاثیرگذار است. خستگی بیش‌تر استقلالی‌ها در هوای سرد تبریز سبب شد تا این تیم نتواند آن طور که باید مقابل تراکتور عمل کند.

او ادامه داد: دلیل دوم، نداشتن رهبر در زمین بود. به نظر من استقلال، رهبری که تیم را جمع کند، ندارد و همین باعث شد بعد از خوردن گل اول، بازیکنان با تمرکز در زمین حاضر نشوند و روی یک ضد حمله استقلال گل دوم را بخورد. در زمان کاپیتانی مجیدی و حتی در زمان کاپیتان بودن وریا غفوری، این افراد شوکی را به تیم می‌دادند که استقلال بازی باخته را با پیروزی عوض می‌کرد. استقلال نیاز دارد که در فصل نقل و انتقالات، بازیکنی را جذب کند که در کنار عملکرد فنی، تیم را از نظر روحی نیز بالا نگه‌ دارد.

این بازیکن پیشین استقلال درباره ادامه همکاری استقلال با سپاینتو گفت: وقت قطع همکاری با مربی پرتغالی نیست. او نیم‌فصل با تیم زندگی کرده و به شناخت نسبی رسیده است. البته این ایراد وجود دارد که در این زمان زیاد، او هنوز به شناخت کاملی از تیم نرسیده است و جا به جایی‌ها زیاد است. البته شرایط تمرین بازیکنان را ما نمی‌دانیم اما از هر مربی انتظار می‌رود بعد از نیم‌فصل به یک ترکیب ثابت از تیمش برسد. استقلال با نظم و باکیفیت بازی نمی‌کند. تغییر مربی اصلا درست نیست و استقلال نیاز به کمیته فنی دارد.

او اضافه کرد: الآن نه زمان تغییر مربی است و نه زمانی که بخواهند کار خاصی در کارد فنی انجام دهند. باید کمیته فنی تشکیل شود و جلسات زیادی برگزار شود تا پیشکسوت‌هایی که شناخت خوبی از تیم و بازیکنان دارند، در این جلسات به کادر فنی کمک کنند. این که بخواهند یک مربی دیگر بیاورند، تا او با بازیکنان آشنا شود فصل از دست رفته و مسیر سخت‌تر می‌شود.

رضایی درباره پنجره نقل و انقتالات گفت: ظاهرا پنجره آبی‌ها فعلا بسته است اما اگر استقلال می‌خواهد قهرمانی‌اش را تکرار کند، فرصتش همین پنجره نقل و انتقالاتی بود. استقلال غفلت کرده و باعث شد تا پرسپولیس و گل‌گهر فاصله بگیرند و سپاهان فاصله‌اش را جبران کند.

منبع: ايسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها