وریا غفوری و یک پیشنهاد جدید

وریا غفوری که از تیم استقلال کنار گذاشته شد، به تازگی با پیشنهادی جدید رو به رو شده‌است.

وریا غفوری و یک پیشنهاد جدید

این بازیکن که بعد از کنار رفتن از استقلال همچنان مایل به بازی در ایران است فعلا وضعیت مشخصی ندارد. در حالی که جواد نکونام از همکاری با این بازیکن دم می‌زد اما به نظر می‌رسد دیگر چون گذشته پیگیر جذب او نیست و شاید با این بازیکن قرارداد نبندد. در همین خصوص شنیدیم او علاوه بر پیشنهاد باشگاه اربیل عراق از سوی تیمی اروپایی نیز دعوت به همکاری شده است.

​وریا که تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال ندارد پیشنهادی هم از گل گهر دریافت کرده اما توافقی حاصل نشده و این پیشنهاد نیز در همان مرحله ابتدایی باقی ماند. از این رو شاید وریا که علاقه ای به ترک ایران نداشت حالا روی پیشنهادات خارجی بیشتر فکر کند. البته او به نزدیکانش اعلام کرده علاقه‌ای به بازی در عراق ندارد و ترجیح می دهد وارد لیگ این کشور نشود. با این حال وقتی نتواند در ایران قرارداد ببندد چاره‌ای جز بازی در کشور دیگر ندارد.

در همین خصوص شنیدیم اخیرا باشگاه فوتبال دالکورد، یک باشگاه فوتبال در شهر اوپسالا، سوئد که اتفاقا بختیار رحمانی را نیز در اختیار دارد به وریا برای همکاری پیشنهاد داده است. این باشگاه که در حال حاضر درلیگ سوپرتان یا همان لیگ دسته اول فوتبال قرار دارد تمایل خود را برای این همکاری اعلام کرده است اما هنوز پاسخی از وریا نگرفته است.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • فرخ-رحمان-حسن-محسن-داریوش-بهنام-اسی-
    1

    استقلالیا چرا صداتون در نمی یاد.چقدر بی رگ هستید.آجرلو حیا کن اسقلال رو رها کن.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      فرخ-رحمان-حسن-محسن-داریوش-بهنام-اسی- ??? اسم همه اعضای کمپ انور خوجهاست ========فرخ تون منو کشته ، از اسمای دهه شصتی

  • ناشناس
    6

    این اقا، از رسانه های غربی واینستاگرامی، فریب خورده و اون نامردها هم از نادانی وجهالتش نهایت سو استفاده رو کردن و اینقدر این بادکنک رو بادش کردن که اخرش ترکید،قهرمان پوشالی که بجای تمرکز روی حرفه فوتبالی وتیم و هوادارهاش،شده اتیش بیارمعرکه دشمنان.

  • ناشناس
    0

    خجالت زده ایم عزیزی را از دست دادیم و نمی دانیم این کثافتکاری را جگونه توحیه کنیم

  • ناشناس
    0

    ای کسی که فقط توههین بلدی منفیاتو بشمار شاید هدایت بشی تاکی شماها فک میکنید اون دنیا توبهشتید وبرای مردم ایران جهنم ساختید خدای شما گفته راه بهشت اینه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها