محمد دادکان: ما انقلاب نکردیم که مسلمان شویم/ انقلاب برای رفاه و مساوات و عدالت و آزادی بود/ اگر نمی‌توانید مملکت را اداره کنید، جمع کنید بروید/ وریا غفوری حرفی زده که نه علیه دین است و نه چیز دیگر

«وریا غفوری حرفی زده که نه علیه دین است و نه چیز دیگر. خیلی‌های دیگر هم شاید همین حرف‌ها را داشته باشند ولی به زبان نیاورند. چه اشکالی دارد که می‌گوید به مردم کردستان برسید؟ مردم تحت فشارند؟ غیر از مردم کردستان در جاهای دیگر نظیر ایلام و جاهای دیگر. مگر تحت فشار نیستند؟»

محمد دادکان: ما انقلاب نکردیم که مسلمان شویم/ انقلاب برای رفاه و مساوات و عدالت و آزادی بود/ اگر نمی‌توانید مملکت را اداره کنید، جمع کنید بروید/ وریا غفوری حرفی زده که نه علیه دین است و نه چیز دیگر

از روز سه‌شنبه ثبت‌نام نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال آغاز می‌شود. از چند روز قبل گمانه‌زنی‌ها برای نامزدهای احتمالی بالا گرفته و مثل همیشه نام محمد دادکان هم مطرح شده است.

 از روز سه‌شنبه ثبت‌نام نامزدهای انتخابات فدراسیون فوتبال آغاز می‌شود. از چند روز قبل گمانه‌زنی‌ها برای نامزدهای احتمالی بالا گرفته و مثل همیشه نام محمد دادکان هم مطرح شده است. مدتی قبل برخی رسانه‌ها از تلاش تعداد زیادی از هیات‌های فوتبال استان‌ها برای متقاعد کردن رییس اسبق فدراسیون فوتبال خبر دادند. این خبر برای مردم هم خوشحال‌کننده بود، چون بسیاری از طرفداران فوتبال معتقدند فقط دادکان است که می‌تواند به این وضعیت آشفته سر و سامان بدهد. به همین دلیل با آقای دادکان تماس گرفتیم و نظر ایشان را جویا شدیم. نتیجه این تماس به گفت‌وگویی مفصل ختم شد. گفت‌وگویی در مورد وضعیت فدراسیون و وریا غفوری و در نهایت شرایط سخت مردم در این روزها. محمد دادکان هم مثل همیشه با این جمله که «دلم می‌سوزد» و «به خاطر وطنم» حرف می‌زنم کلام را آغاز کرد. خلاصه ای از مصاحبه با محمد دادکان را می‌خوانید:

* وریا غفوری حرفی زده که نه علیه دین است و نه چیز دیگر. خیلی‌های دیگر هم شاید همین حرف‌ها را داشته باشند ولی به زبان نیاورند. چه اشکالی دارد که می‌گوید به مردم کردستان برسید؟ مردم تحت فشارند؟ غیر از مردم کردستان در جاهای دیگر نظیر ایلام و جاهای دیگر. مگر تحت فشار نیستند؟ من از خودم نمی‌گویم. خدا را شکر من یک آب باریکه دارم ولی دلیل نمی‌شود حرف دل مردمم را نزنم. آقای غفوری هم دارد. علی دایی و علی کریمی هم دارند ولی دل‌شان به حال مردم می‌سوزد. باشگاه استقلال نباید به این راحتی بگوید آقای وریا غفوری را نمی‌خواهیم. یا از بیرون بگویند ایشان مصاحبه کرده و فلان. هر کسی که دارد این کار را می‌کند، بداند ظلم پایدار نمی‌ماند و به نیم‌فصل نرسیده خودشان هم می‌روند.

* ما انقلاب نکردیم که مردم را مسلمان کنیم. مردم ما مسلمان بودند. آنهایی که مسلمان بودند و رعایت می‌کردند الان هم می‌کنند. انقلاب کردیم که بیاییم رفاه و مساوات و عدالت و آزادی را به مردم بدهیم. حالا کلاه‌مان را قاضی کنیم و ببینیم واقعا اینها را به مردم دادیم؟ یک نفر از روحانیون مصاحبه کرده و گفته ما آمدیم که مردم را با دین آشنا کنیم. مردم از شما بیشتر با دین آشنا بودند. شما نمی‌خواهید بیایید مردم را با دین آشنا کنید.

* آنقدر به فرهاد مجیدی فشار آوردند تا ول کرد و رفت وگرنه او استقلال را ترک نمی‌کرد.

* چرا همه باید فکر مهاجرت کنند و پناهنده شوند تا شما بمانید؟ خب شما بروید!

* در دینداری و ایران‌دوستی بسیاری از مسوولان شک و تردید هست.

* کدام یک از اینهایی که می‌خواهند کاندید ریاست فدراسیون شوند، می‌توانند ۵۰۰ میلیون پول بیاورند در فوتبال؟

* در شرایطی که همه دنیا با روس‌ها زاویه دارند بدون اطلاع سرپرست فدراسیون با روسیه قرارداد بازی دوستانه امضا کرده‌اند.

* میرشاد ماجدی بابت خدماتی که در حذف عزیزی‌خادم ارایه داده یک پست خیلی خوب می‌گیرد.

* آجورلو نامزد انتخابات فدراسیون می‌شود.

* خیلی‌ها از نام من هم واهمه دارند، چون تظاهر نمی‌کنم و دروغ نمی‌گویم.

* سر فروش سهام سرخابی‌ها یک کلاه بزرگ سر مردم گذاشتند.

* پول این ملت بدبخت را می‌گیرند و قرارداد ۲۰ میلیاردی می‌بندند.

* مجلس بگوید در این دو سال و نیم چه کار کرده برای مردم؟ فقط بحث‌های حاشیه‌ای کرده.

* قاضی‌زاده‌هاشمی و راستینه فقط مصاحبه می‌کنند تا خودشان را مطرح کنند.

* اگر نمی‌توانید مملکت را اداره کنید، جمع کنید بروید.

* چرا هر کس انتقاد می‌کند به او انگ می‌چسبانید و می‌گویید از خارجی‌ها خط گرفته؟

* اگر راست می‌گویید یک روز اعلام کنید آنهایی که ما را نمی‌خواهند بیایند در خیابان.

* دولت می‌گوید ما دنبال اینیم که جلوی تورم را بگیریم. می‌گوید عدالت، عدالت، عدالت! کدام عدالت؟ ۵ قلم کالایی که می‌خواست گران شود به ۲۰۰ قلم کالا رسید. هر کس هم حرف بزند ضد انقلاب است؟ هر کسی حرف بزند ضد دین است؟ آن دینی که تو می‌گویی را کسی قبول ندارد.

منبع: اعتماد
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 111
  • پدر
    14

    موافقم اگر جرات داريد .... اگر راست می‌گویید یک روز اعلام کنید آنهایی که ما را نمی‌خواهند بیایند در خیابان.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      4

      منفی چرا میدید حرف بدی نیست که می ترسید از این موضوع

    • 1

      یکی از سردار های فرمانده کل اسبق روزی گفت که اگر گاهی از این کارها بکنیم برای دانه پاشیدن است و شناسائی ودر تله انداختن .اینها هیچ حرفشان قابل اعتماد نیست!

    • 3

      اما واقعیت اینکه اون هایی که اینا رو نمیخوان چرا خودشون نمیان توی خیابون ها؟ چرا همیشه منتظر دعوتن؟ مگه اون هایی که قبلا انقلاب کردن با دعوت نامه اومدن توی خیابون؟ به خودمون دروغ نگیم مردم از هزینه دادن میترسن!

    • ناشناس
      2

      حرفهای شما و منتقدین متین :حالا ما یه خواسته ای از تمام اعظای فدراسیونها ،مدیران ورزشی و کسانی که به نوعی در ورزش سمتی دارند داریم ،

      ایا با وجود اینکه میدانید و یقین دارید مردمان شما تحت فشار اقتصادی ،لح شده اند :ایا میتوانید برای یک ماه از خواسته های خود بگذرید و همان بودجه های کلان ورزشی که در اختیار تمام مدیران ،فدراسیون و ....را جهت کمک به اقتصاد مردم به صورت مستقیم و نقدا به مردم تزریق و در کار خیر خود را شریک و همدرد مردم قرار دهید ؟؟؟
      اگر با رای و نظر ما موافق هستین ،بسم الله .
      اگر واقعا مرد میدان هستین ،فارق از هر جناح یا... ،یا علی (ع)گفته و ان را جامه عمل.

    • ناشناس
      2

      در تکمیل پیام قبلی:ایا حاضرین، فارغ از هر جناح و سیاستی و کش و قوصی به گفته های ما جامه عمل ...و مردم گرفتار در فشار اقتصادی را حمایت کنید و فقط برای مدت یک ماه از توقعات و خواسته های خود صرف نظر کرده و با مردمان خود همدرد و تسکین التیام ....انها باشید ؟!

      که اگر این کار را انجام دهید ،به حق نزدیکتر است .
      چون در اوج فشار و سختی زندگی معلوم میشود که چه کسانی حرف حق میزنند و به ان عمل.

      یا حق.

    • ناشناس
      1

      و سوال دیگر خدمت همه عزیزان ورزشکار و مسوولین مربوطه ورزشی:
      ایا در این بهبوهه فشار اقتصادی که متوجه تمام مردم ایران شده ،ورزش در اولویت است یا (خوردو خوراک) مردم و رسیدگی به وضع انان.

      لطفا احساسی و ...پاسخ ندهید و فقط حق را دریابید.

    • ناشناس
      1

      دیگه حرف فایده نداره مدافعان ایران
      اتش جواب اتش بکشید تا کشته نشید

    • ناشناس
      1

      بخدا ۹۰ میلیون میریزند خیابان حتی خاتواده شهدا

    • ناشناس
      0

      خود حکومت هم میدونه که جایگاه مردمی خودشو از دست داده و از مردم عبور کرده .دیگه شرط مقبولیت مردم اهمیتی نداره و فقط حفظ حکومت به هر قیمتی الان اهمیت پیدا کرده. مثال بارزش در همین مذاکرات برجامی که تا استانه توافق پیش رفته بود ولی چون منافع روسها بعد از جنگ اکراین درش لحاظ نشده بود متوقف شد . واقعیت اینه که ما مستعمره چین و علی الخصوص روسیه ایم. مردم در این بین هیچ اهمیتی برای حکومت ندارند و چین و روسیه هم در ازای ثروت و منابع این کشور بقای حکومت رو تضمین کردن.

  • ناشناس
    4

    شیرمادرت حلالت واقعا.حرف دل ملت رو زدی مردم اینارونمیخوان ظالم ظالمه چه عمامه بسرش باشه چه کراواتی وریش آنکادر باشه فرقی نمی کنه والان دراین زمان مرد زیزبارظلم دارن له میشن دارن له میشن می فمی آقا

  • علی
    5

    درود به شرفت که حرف دل مردم رازدی

  • عارف
    4

    حرف هاتون رو باید با طلا نوشت

  • ناشناس
    4

    درود بر تو

  • ناشناس
    3

    دوکلام حرف حساب

  • ناشناس
    4

    دمت گرم دادکان این قصه سر دراز داره

  • یاسر
    6

    آفرین. اینه حرف مردم

  • دادمان
    8

    مردم ایران مسلمان بودند ،،،برای عدالت انقلاب کردیم ،اخوندها انقلاب را مصادره کردند باید پس بدهند

  • ترامپ
    4

    داداش خودتو خسته نکن حرص هم نخور میخ اهنی نرود در بقیه یاده رفته

  • خون جیگر
    56

    چرا افرادی که از قدرت کنار گذاشته می شوند چاک دهنشان باز می‌شود و حرف دل مردم را می زنند .

    نظرات شما -
    • مستمع
      3

      هر وقت کسی حرف حق زد با حرف حق نزاع نکن.درود بر دادکان

  • محمد
    150

    قبول دارم که مردم زیرفشار اقتصادی هستندو... اما صحبتهای آقای دادکان هم بوی کمی غربگرایی هم میده چرابازی باروسیه نه ولی با اروپا بله چون روسیه راتحریم کردن؟ یعنی ماهم بیفتیم دنبال اروپا وآمریکا روسیه را تحریم کنیم؟ جناب دادکان شماهم نمی فهمیدوسرتان از هیچی نمیشود. اینکه مردم ایران نیاز به توجه وحمایت دارند درسته ولی فقط کردستان نیاز به حمایت داره؟ که آقای وریا خوان بگه به کردستان برسید؟ چون کردستانیه. بایدمیگفت به ایران برسید به داد مردم ایران برسید و...

    نظرات شما -
    • ناشناس
      26

      آفرین محمد جان خوب زدی تو خال این ادما وتی از قدرت میرن کنار میشن صدای مردم تاز میفتن یاد مردم

    • Mjid
      1

      پس جنابعالی مصاحبه های غفوری را گوش نکردید ، ایشان علاوه بر نام بردن از تمامی ایران ، در واقعه سیل خوزستان ، قضیه متروپل و .... خواستار پیگری مسئولین بوده

    • وادی
      0

      چرت پرت گفتی محمد ! خاک بر سر اونهایی که صدای بینوا و ظاهم رو تشخیص نمی دهند

    • شالی
      0

      بزودی احضاریه دادگاه برای دادکان میاد ، جرم خلاف منافع آخوندها حرف زده

    • جعفر صادق
      1

      توصیه میکنم یبار دگ متن بخونی جواب سوالاتت توش بود ولی بی دقت خوندی. بازی با روسیه مهم نیست منظورش اینه که بدون اطلاع فداراسیون مقامات بالاتر تصمیم گرفتن.

    • ناشناس
      2

      مغز فندقی متوهم....

  • محمد
    16

    انقلاب به هرکی بدشد به فوتبالیستها وشما بد نشد خونت کجاست قبلا کجا بود ؟طرف سی سال درس خونده عرق ریخته دکترا گرفته ماهی ۱۰میلین نمیتونه در بیاره ولی یه بازیکن فوتبال قرارداد ۱۵.۲۰میلیاردی میبنده تو یک سال. اگر به عدالته باید بساط این پولپاشی ها توفوتبال برچیده شه تو هم ژست عدالت نگیر که خیلی به تنت زار میزنه زیر بنای اقتصاد سرمایه داری وبانک محوری وبی عدالتی تو دولت اصلاحات محکم شد فکر کردی نقشی تو این وضع نداری وباهوچی گری میخوای دست پیش بگیری پس نیافتی

    نظرات شما -
    • ناشناس
      10

      درود بر شما محمد اقا
      بله راست می گویید
      همینهایی که ژست اپوزسیون می گیرند خودشان ودوسنانشان به اسم اصلاحات، کار گزاران، تدبیرو امیدو... ۲۵سال پستهای کلیدی واجرایی مملکت را به دست داشتند
      خودشان بانی وضع موجودند
      الان که می بینند دولت شبانه روز کار می کند
      زبان باز کردند
      توهشت سال دولت قبل لال بودند
      رئیسی لال ها راشفا داده

    • gaber
      0

      دمت گرم اگر وریاها و دادکانها به قراردادهای خودشون و بقیه اعتراض کردند اونوقت این جاروجنجال راه بندازند .حرف وریا باید این باشه قراردادهای میلیاردی برای چی .یکی از گرسنگی بمیره من ۱۰ میلیارد پارسال بگیرم؟ اینو که نمیگن. اگر اعتراضی دارند میگن من مثلا بجای ۵ میلیون ۱۰ میلیون بگیرم غفوری بیست میلیارد قرارداد ببنده. زرنگی به این میگن

  • ناشناس
    2

    گرین کارت را زمین بگذار آقای شریعتمداری

  • ناشناس
    0

    با افتخار پدر من رای "نه" داد ولی در ایران ماند چون وطنش بود.

  • متین
    0

    ولی اینا میخوان مارو با زور ببرن بهشت

  • ناشناس
    2

    انروز هر هفته وجود دارد عرضه دارید استفاده کنید .یک جمعه همه مخالفان بدون هیچ شعار یا حرکت تشنج آفرینی در نماز جمعه شرکت کنند .

  • ناشناس
    0

    مردم مظلموم سییتان بوشهر خوزستان ونوار مرزی همه مظلوم هستند زندگی سخت توگرمای جنوب وهزینه زیادی برق .زلزله هرمزگان تواین گرمای شدید درچادر بدون کولر زندگی براشون سخته .انقلاب ایران بفرموده روحانیون برای رفاه وآسایش مردم نبوده

  • ایرانی آباد و آزاد
    2

    احسنت.....
    این حرف چهل و چهار ساله اکثریت مردم رنجدیده ایران... است که هبچ وقت توسط نظام و مسئولین شنیده نشد!!!
    این جمله هم طلائی و حرف دل ملت است:
    اگر راست می‌گویید یک روز اعلام کنید آنهایی که ما را نمی‌خواهند بیایند در خیابان.

  • کاوه
    0

    سلام چرا هیچ پیام من چاپ نمیشه،،
    جوانهابامدارک لیسانس افتادند به بازیافت زباله، اینا 180درجه مردم دور زدن،، 🌷

  • فرهاد
    0

    ما که قبل از انقلاب نه ثروت و نه رفاه داشتیم ( خودم رو میگم ) ولی ایمان داشتیم. الان هم همونی هستیم که بودیم ( نه ثروتی نه رفاهی ) با این تفاوت که دیگه ایمانی هم برامون نموند...

  • ناشناس
    2

    ظلم پایه و اساسی ندارد دیر یا زود ریشه کن می‌شود خدا جای حق نشسته است

  • ناشناس
    2

    این ظلم به مردم ایران کی تمام می شود

  • م. ر
    0

    درود برنامج دكتر عزيز واقعيت چنین است هیچ تحمل ترک کردن کرسی و منصب نمی کنند چهل سال انقلاب شده جز بدبختی و زجر و گرسنگی حاصل نشده مردم را به دین بدبین کردند بنده به جمهوری اسلامی ندادم پدر داد حالا من عاقل هستم خواهان رفراندم هستم حتما نه به نظام مملکت خواهم داد

  • ناشناس
    0

    همه اون هایی که داد داد اسلام میزنندفقط و فقط دنبال جیب خودشون هستند این شده راه چپاول کشور

  • داداش
    0

    مردم ایران مسلمان بودند .ولی حالا شک دارند با این تعریفی وکارهایی . که اقایان بنام دین می کنند .واین همه دزدی .اختلاس .دروغ .وفساد در جمهوری اسلامی رواج پیدا کرده .به دین هم شک پیدا کرده اند

  • ناشناس
    0

    حرف شیرین حق را تا حدودی خیلی ها می توانند بزنند ولی دریغ از ذره ای عمل؟!!!

  • ...
    1

    شیر مادرت حلالت!!!

  • Mjid
    0

    درود ، از نام هایی که در تاریخ ایران خواهد ماند:
    " دادکان ، مردی روشن در تاریکی ایران "

  • ناشناس
    2

    آقای دادکان، شما همیشه حرف دل مردم رو میزنید.همیشه واقعیت های جامعه رو میگید. نه مثل مسئولین که در توهم زندگی میکنند و شب ها خواب میبینند و صبح تبدیل به قانون میکنند.

  • ایرانی آباد و آزاد
    1

    احسنت.....
    این حرف چهل و چهار ساله اکثریت مردم رنجدیده ایران... است که هبچ وقت توسط نظام و مسئولین شنیده نشد!!!
    این جمله هم طلائی و حرف دل ملت است:
    اگر راست می‌گویید یک روز اعلام کنید آنهایی که ما را نمی‌خواهند بیایند در خیابان.

  • احسنت
    0

    احسنت وصدمرحبا به شیری که حوردی واقعا چه شده که مردم دارن ازمسلمانی بیزارمیشن وپناهنده دیگرادیان میشوند چرا پول ونفت مامردم حرج کشورهای دیگربشود چرا من ایرانی زن وبچه ام ویل کنند بروند بحاطرحونه ندارم چراحودم امثال من شبها گرسنه توپارک وحیابان اواره بشم چرا روزی هزاربار ارزوی حودگشی بکنم این بودانقلاب

  • ناشناس
    1

    درود به شرفت و شجاعتت

  • م ح
    0

    ما دیگه خسته شدیم از این حرفها آقایان فقد به فکر دینند اوبس مگر دین نگفته با مردم باشید درد مردم را بدانید واز آن صحبت وحمایت کنید درد مردم برای مردم است نه برای مسولین مسولین که دردی ندارند آقازادها در خارج خانمهاشون هم درخارج یاهمون ترکیه چگونه دم ازعدالت می زنند نمیدانم ازدواج ازمحالات وروسپیگری دراوج بیخانمانی اعتیاد وبیکاری تورم اقتصادی ایا چیز دیگری هم مانده که بگویم اما اگرکسی درباره درد جامعه بگوید هزاران انگ به او می چسبانند ومیشود ضد دین وضد نظام وملحد وحبس خانگی آیا این درست است تا کی این جوری

  • ایرانی
    0

    ایول عالی گفتی.مردی واقعا

  • بی نام ولی یا حق
    0

    فقط اقای داکان حلال باشه شیر مادرت هرچند هم گذشته بی راهه رفتی اما حرف دل تمام مردمان ایران وبخصوص جوانان چه پسر چه دختر .ماطالبان نیستیم.

  • ج
    0

    خدا پدرو مادرتو رحمت کنه حرف دل مردمو زدی بابا به خدا این اسلام نیست این مسلمانی نیست این کفره آقایون چرا نمیفهمید چرا نمیخواید قبول کنید ما دیگه نمیتونیم شکم زن بچه هامون سیرکنیم دیگه شرمندشون شدیم شما این مشکلو ندارید که اینو بفهمید خدا ازتون نگذره به حق فاطمه زهرا

  • ناشناس
    3

    زر مفت زنها حواس پرت کن حکومتین راست
    میگی فرمان قیام عمومی بدین

  • ناشناس
    0

    درود بر شما ،حرف حق

  • ایرانی
    3

    اگردادکان‌پست‌کلیدی‌داشت‌حرفی ‌نمیزد‌وازفتنه‌دوری‌می‌کرد‌افسوس‌که....

  • کوهستان سیزو
    0

    شیر مردی ،دمت گرم

  • ناشناس
    0

    خون جیگر انهایی گه چاک دهنشون قفله همین مسؤلینی هستندکه که الان درراس هستن وهیچمسؤلیتی درمقابل اینهمه مشکلات ندارند

  • حسین یوسفی
    0

    دمت گرم

  • دانیال
    0

    قالیباف رو بیارید پایین سرمون رفت

  • بانیان زجر ملت
    0

    دادکان ! کجایی بیام دستت و پات رو ببوسم نوکرتم

  • ناشناس
    0

    احسنت ماانقلاب کردیم که به بهشت برویم !!!

  • م ص
    8

    سلام اقای دادکان که داعیه دانایی داری ما انقلاب کردیم. که مسلمان بمانیم وکلام الهی وقران وسیزه رسول خداص واهل بیت ع عمل کنیم نه از انها دور شویم بهکجا چنین شتابان یا حق خدا ی دانا وتوانا همه ما در صراطالمستقیمش ثابت قدم ومورد رحمت واسعه اش باشیم ان شاءالله

  • ناشناس
    0

    درود بر شما، درد دل و حرف مردم را زیبایی بیان کردید.

  • ایرانی
    0

    معلمی داشتیم که میگفت هر کاره میخوای بشی بشو ولی اخوند و مطربی نشو.اون موقع نمیفهمیدم.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      حالا چرا مطرب؟

  • علی
    11

    بابا زر نزن این وضع فعلی مملکت حاصل کارای تو طیف امثال توست !!! چرا اون وقت که مسئول بودی لال بودی ؟! حال شدی کاسه داغتر از آش ؟!!!

  • جلال آل احمد
    0

    دادکان عزیز سرت رو به باد میدی
    حرف حق نزن برادر
    تعداد شما توی حاکمیت خیلی کمه ولی دل مردم با شماس

  • رزمنده 8 سال دفاع مقدس
    1

    شیری که مادرت داده حلالت باد آقای دادکان .

  • ناشناس
    1

    محمد دادکان ،احتمال دارد بخاطر انتقادتند ،دستگیر ومحاکمه بشود

  • بی نام
    2

    چقدر ساده هستین که فکر میکنید اینها برای مخالفهاشون ارزشی قایل هستن که رفراندوم بزارن.اینا مثل شاه دل رحم نیستن که برای کمتر کشته شدن مردم بزاره از مملکت بره.اینا اگه حس کنن همه ۸۵ ملیون مخالف هستن با کمک برادران افغان و حرب الله لبنان و عراق و یمن همه ایرانیها رو قتل عام میکنن.

    نظرات شما -
    • 4

      محمد رضا پهلوی برای کمتر کشته شدن مردم از مملکت رفت؟ زمان مصدق چی اون موقع هم بخاطر کمتر کشته شدن مردم فرار کرد؟

    • بیدار
      1

      شاه فکر بود که که مانند دفعه قبل فرار می کند و پس از کودتا توسط ارتش با کمک آمریکایی ها برمی گردد نمی دانست که آمریکا به منافعش فکر می کند و چون ولایت اسلامی بطور غیر مستقیم برای او منافع بیشتری می اورد بنابراین ترجیح داد این حکومت استمرار یابد . دلیل آن ایجاد ترس در دل کشورهای منطقه بخصوص همسایه توسط ایران با ساخت موشک و شعارها ی تند و خرید بیشتر اسلحه از آمریکا توسط انها و گردش مالی بهتر کارخانجات اسلحه سازی آمریکا و این روند ۴۴ سال است ادامه دارد

  • ناشناس
    6

    جناب آقای دادکان شما که از بزرگان ما هستید این طوری حرف بزنید وای بر حال ما؟؟؟؟؟ اگر شما مسئولین فوتبال از اول برنامه ریزی میداشتید که خوب و کامل می بود که کار به اینجا نمیکشید؟؟ بعضی تز ما دوستان خوب خودشان را می بخشند مرحبا به شما از مسئولین گرامی؟؟ چرا متوجه نیستید برنامه ریزان جهان در جهت نابودی جهان قدم برمیدارند علاوه بر آن همه ما ایرانی ها هرکدام به سهمی در ناکارآمدی داریم به اداره ها میری طرف داره حقوق از دولت میگیره و صبح زودتر هم میاد سرکار که مبادا میزش را کسی دیگر بگیرد اونوقت از پشت همان میز کار من و شما مردم را انجام نمیده؟؟؟ از کجاش بگم ما همه از راه تقلب درس هایمان را به اتمام رساندیم همین ما متقلبین شدیم مسئول و معلم و مهندس و دکتر و ..... معلومه که نتیجه اش میشود همین شماها آقای دادکان ........

  • ناشناس
    0

    دمت گرم عالی گفتی

  • خ
    14

    ما به جمهوری اسلامی آری گفتیم

    نظرات شما -
    • 2

      غلط کردیم آن پدر بزرگهای ما بودند که فریب دیدن تثویر در ماه شدند

    • ناشناس
      1

      عزیزم تصویر! دیگه خدا وکیلی املای این کلمه احتیاج به سواد خاصی نداره!

  • ثروت بربادرفته
    1

    بزودی دستگیر میشه ! بجرم ضربه به توپ

  • محمداسدی خانوکی
    0

    ملت غیور ایران خداشناس وباایمان بودند که با آلله واکبر فریاد مظلومیت وحق طلبانهشان راخواسنتار شدند روش ودین مردم رامصادره وانحصاری نشود محمد اسدی خانوکی کرمان

  • ناشناس
    7

    این حرفها رو هر کسی میتونه بزنه به جز فوتبالی جماعت
    بس کنید بابا چماعتی که فقط پول براشون مطرحه اون وضعیت باشگاههاست و این وضعیت تیم ملی
    از آخور دولت ا میلیاردی ارتزاق میکنند بعد ادای اپوزیسیون رو در میارند . راست میگید برید چند تاو یکی از منتطق کردستان به همراه ووریا خان دردی از مردم رو چاره کنید اینکه تو ویلاهای آنچنانی تان سنگ مردم رو به سینه بزنین بیشتر به درد مزاح میخورد . با وجود سن بالا باز میخواد تو باشگاهی دولتی میلیار دمیلیارد بگیره تو اگه طرفدار مردمی بگو در این سالهای پایانی عمر فوتبالی با حداقل دستمزد به عشق مردم میخوام بازی کنم اگه مردین بسم الله وگرنه جمع کنید

  • ناشناس
    0

    خیلی دور نیست درانتخابات آینده ریزش واقعی را خواهید دید

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      ۱۴۰۲ انتخابات مجلسه

  • ناشناس
    0

    الحق که پسر مصطفی دادکان(پادگان) هستی

  • ناشناس
    0

    من انقلاب نکردم و پدران ما انقلاب کردن و انها مردن و رفتن و نمیتوانند بر نسل بعد و ایند ه تصمیم بگیرند نصل اینده خودشان میدانند چه حک متی را انتخاب کنند لذا انتخابات با تمام آزادی و حضور احزاب لازم است وگرنه دیکتاتوری حاکم بر ماست

  • رضا
    7

    آقای دادکان دست از این حماقتها بردارید کشور را تا لبه پرتگاه بردین با ایجاد تفرقه باعث فشار روز افزون به قشر فقیر میشین تو کی گرسنگی کشیدی همه دنیا از شروع انقلاب با ایران شیعه ای زاویه داشتن چرا وابستگی شما به امریکا پایانی نداره بخدا در دکترین امریکا چیزی به اسم ایران امروز وجود نداره تنها چیزی که هست تجزیه هست کم تفرقه بنداز

  • ناشناس
    1

    درود بر شرفت مرد!

  • خانی
    1

    بزودی به جرم تبلیغ علیه نظام به توپ بسته میشه

  • کسری
    1

    دست بوس افرادی هستیم که کمی تریبون دارند وحرفی ازجنس مردم می‌زنند.

  • ناشناس
    1

    آفرین مرد بزرگ

  • ناشناس
    7

    سلام اگه امامو قبول دارید فرمودند ما برای اسلام انقلاب کردیم وامام حسین هم فرمود می خواهم دین جدم را احیا کنم کاش از پدرتون پرسیده بودید ازدین چی مونده بود شاه هم زیارت می رفت اون اسلام پوسته بود که درش عمل به جهادوشهادت وخدمت به پابرهنه ها نبوداسلام امام واسلام شریعتمداری خیلی باهم فاصله داره ضمنادر ۴۰ سالی که میگی هم کیشان شماهمه کاره بودند که شما هم توشون بودی وحالا که مملکتو به این روز انداختید زبون بازکردید هنرشما توموج شانتاژ حرکت کردنه

  • ناشناس
    0

    زمانی که دنیا با المان مخالف بود رضا شاه با آلمانیها بود حالا هم دنیا برعلیه تجاوز روسیه متهد شده اما ایران طرفدارروسیه هست اگه جنگی جهانی بشه دوباره ایران مثل جنگ جهانی دوم اشغال میشه تجهیزاتمون هم که همه متعلق به قبل انقلاب هست

  • ناشناس
    0

    همه حرف های جناب دادکان درست البته بغیر از اون قسمت بازی با روسیه اش! چون دنیا با روسیه مشکل داره ما باید با روسیه بازی نکنیم؟ به ما چه ربطی داره؟ مگه وقتی کانادا بازی با ایران رو لغو کرد همون اوکراین به جای ایران با کانادا بازی نکرد؟ خواهشا نگید منظورش بی اطلاعی رئیس فدراسیون بوده مصاحبه اصلی رو بخونید اتفاقا منظورش دقیقا مخالفت با این بازی بوده!

    نظرات شما -
    • gaber
      0

      نمیگه بخاطر بازی میگه عمدا با روسیه بازی میگذارند چون سیاسی میکنند کار را. روسیه هم بیاید ما چیزی گیرمون نمیاد اصلا کدام کشور با روسیه بازی تمرینی میگذاره. فوتبالش نه به انگلیس میخوره نه به امریکا .اصلا توطئه بوده که ابروی ایران را ببرند .ایران بشدت ضعیفتر از انگلیس و امریکاست .دیگه بعد از باخت نمیشه سرود انقلابی بگذارند . دلیلش هم بازیکنان موجوده که نه تعصبی برایشان مانده نه غیرتی. به پول هم رسیدن .لژیونر شدند و بیشتر از این هم پیشرفتی نمیکنند.

  • ناشناس
    2

    واقعا آقای دادکان با این حرف زدن ها خودتو بخشیدی بله ما افراد ناکارآمد در همه شغل ها و رده های اجتماعی داریم. خداوکیلی همه این آدم های هوچی که حرف شما را روی بادبادک ها نوشتن یعنی خیلی به کارشون دقیق و فداکار و .... هستن نخیر من سنم در دو رژیم است بخدا همین آدم های هوچی که شما را تآیید کردند بخدا همین مغز فندوقی های گذشته هستند و حالا هم ناله دیگری سر می دهند؟؟؟ آقای دادکان خدا وکیلی وقتی مسئول بودی چقدر مراقبت کردی از فوتبال چه بنایی گذاشتی که بعد از شما برای نسل ها باقی بماند پس نه تنها دست شما خالی که دست همه ما خالیه چون بجای انجام کار درست هرکدام به شیوه ای کم کاری و تقلب و ... را پیشه کرده ایم حالا رسیدیم به دست مزد دادن به همدیگر میبینم که هیچ کداممون خردورزی نداشته ایم حالا بجایی می رسیم مثل شما آقای غفوری و ..... تو شیپور داد می زنیم ناکارآمدی همگانی است آقا نصحیت ملی بفرمایید که مطمئن باشید همه بهتر گوش خواهیم داد و به راه راست هدایت خواهیم شد.................

  • ناشناس
    3

    آقای دادکان اگر کسی دیگری این حرفا را میزد میشد به عنوان یه انتقاد یا اعتراض روش حساب کرد ولی اهالی فوتبال گوشت و پوست واستخوانتون با پولهای باد آورده هنگفت ویا مفت عجین شده،ومصداق پولپرست ،مرفه بی درد و.....اینها هستید وهمیشه داد وبیدادتان بابت همینه نه در مردم اصلا شما را چه به فهمیدن درد مردم!!!!!!!!

  • ناشناس
    7

    دادکان اگه راست می گی یکماه حقوق تو بده ب فقرا

  • ناشناس
    1

    چرا بیان خیابان یک رفراندوم برگزار کنن

  • 1

    پیشنهاد میکنم تمام فدراسیونها و ورزش را تعطیل کنین و بودجه اش را به یارانه مردم اضافه کنین

  • 1
    4

    اولن غفوری نگفت کردستان بلکه گفت کوردستان!
    یکم تحقیق کنی معنیشو میفهمی
    اقای دادکان هم جوگیر شده و از کلمات و اصطلاحاتی که این جماعت خائن استفاده می کنن بیخبره یا اینکه خوب میفهمه چکار میکنه!!

  • 1
    5

    شما که متوجه تفاوت کوردستان از کردستان نیستین از این مرتیکه دفاع می کنین
    کوردستان که این مرتیکه ازش استفاده کرده به معنی تجزیه بخش کردستان و جدایی ان از ایرانه
    شما که رگ غیرتت باد کرده و ادعای ایرانی بودن می کنی (فقط ادعا داری) با تجزیه کشورت موافقی؟
    اگه موافقی که تو ایرانی بودنت شک کن عزیزم!

  • ناشناس
    0

    درود بر شما و رحمت خدا بر پدر بزرگوار شما که پشتبانی از حق و حقیقت را از ایشان به ارث برده اید اقای دادکان قبول کنید یک کنسرسیوم از چند باند مافیائی بیسواد و متحجر دور هم جمع شدند و برای خودشان رئیس و مرئوس درست کردند نتیجه و ثمره چهل و سه سال فعالیت این کنسرسیوم اینست که می بینید چه در سیاست خارجی و چه در سیاست داخلی اش شله قلمکاری که در هیچ جای کره زمین شما نمیبینید این حضرات سوراخ دعا را پیدا کردند و با دانشنامه های جعلی و افتخاری و ارایش تیپ مذهبی مقدرات و سرنوشت هشتاد و سه میلیون جمعیت ایران را بدست گرفته اند و چون خالی و تهی از دانش سیاسی و اقتصاد و فرهنگ و ورزش هستند و در این دنیای بیکران سیاسی انزوا و عزلت را برای خودشان انتخاب کردند لذا با کوچکترین اعتراض بحق و دادخواهی لرزه به بدنشان میافتد و مانند ناصرالدین شاه قاجار فرمان و احکام قجری صادر میکنند در یک کلام ملت ایران یتیمی و بیکسی را در حال حاضر تجربه میکند

    نظرات شما -
    • فرخنده
      1

      در تایید نوشته کاربر ناشناس واقعا اش شله قلمکار که بیان کردند صحیح است . شما ببینید در مشهد مسولی میگوید خوب است زنان ایرانی خودشان را در اختیار همبستری برادران عراقی قرار دهند این برادر ها از کربلا امدند و متبرک هستند در تهران زنان و دختران بخاطر حفظ حجاب مورد تعقیب گشت ارشادقرار میگیرند این مسول خبر ندارد استارت فحشا را زده و الان همون برادرانتان با دلار های باد اورده از پایتخت هم گذشته و به شهرهای شمالی هم نفوذ کردند و بروید ببینید چگونه جولان در جامعه ایران میدهند؟ حقوق حقه بازنشسته های تامین اجتماعی را نمیدهند ولی رفتند برای هزاران نفر از مردم لبنان حقوق مستمری تعییین کردند و هر ماه می پردازند ؟ ملت ایران با افزایش جمعیت نیاز شدید به مراکز درمانی دارد ولی ایران در عراق و لبنان بیمارستان هزار تختخوابی برای مردم این مناطق درست کردند ؟ منطقه خوزستان اب اشامیدنی ندارند بخورند ولی متاسفانه بصورت مخفیانه لوله کشی کردندو اب اشامیدنی به عراق و کویت میفرستند ؟اتومبیل ساخت ایران برای ملت ایران بسته به نوع اتو مبیل از دویست میلیون تا ششصد میلیون است ولی برای مردم عراق و سوریه و لبنان همین اتو مبیلها بین دو سه میلیون تا پنج میلیون است که ارسال میکنند ؟ اکثر مردم ایران خانه ندارند ولی ایران میرود برای مردم لبنان و فلسطین و عراق با پول ملت ایران در انجا خانه سازی میکنند ؟ و صد ها هزینه های دیگر که از پولهای ملت ایران برای بیگانگان مصروف میشود . پس اش شله قلمکار ی که دوست ناشناس گفته صحیح است ؟ ؟

  • حساب
    0

    این حرف حساب برای روءسای قوا خصوصا مجریه بجا بود.

  • نورا
    3

    با سلام ،لطفا گول حرفهای این آقا رو نخورید ،نزدیک انتخابات هست و داره تبلیغ میکنه ،اگه وارد فدراسیون بشه ،همه ی این شعارها یادش میره ،الان داره از نردبان توهمات بالا میره.

  • ناشناس
    0

    متاسفانه مامستعمره روسیه تزاری شدیم

  • ناشناس
    1

    حرف دل اکثریت مردم ایران

  • 1
    0

    شما اگه با موافقی کشور مشکل داره بسم الله : ضد لیبرالیزم و نئولیبرالیزم بریزین تو خیابون
    43 ساله سیاست های اقتصادی دست لیبرالهاست و به هیچکس هم اجازه ورود نمیدن
    شما در واقع مشکل رو میبینی ولی نمیدونی کار کیه! به همین خاطر دچار توهم اصلاح هستی چو ریشه مشکل رو نمیدونی!
    اول اونایی که این سیاست های نئولیبرالی رو بعنوان سند چشم انداز به کشور تحمیل کردن رو از کشور بندازین بیرون تا راه برای اصلاح اقتصاد هم باز بشه
    بیخود هم توهم اصلاح برندار!!

  • ایران مظلوم
    0

    احسنت بر شما!ولی کو گوش شنوا ؟......

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها