چراغ سبز کی‌روش در روزهای بی‌ثباتی فوتبال ایران/ تیم، همه چیز است

در روزهایی که دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم‌ ملی فوتبال کشورمان بخش نظرات اینستاگرام خود را برای فرار از فشار هواداران و درخواست‌های احتمالی برای برکناری‌اش از نیمکت تیم‌ملی بسته، کافی است به کامنت‌های نوشته شده پای آخرین پست کارلوس کی‌روش نگاهی بیندازید.

چراغ سبز کی‌روش در روزهای بی‌ثباتی فوتبال ایران/ تیم، همه چیز است

 در حالی که اسکوچیچ در دو پست آخرش عکس‌های یادگاری با مربیان تیم‌های حاضر در جام‌جهانی انداخته و احتمالا از بودن کنار مربیانی همچون روبرتو مارتینز و زلاتکو دالیچ بسیار خوشحال است، کی‌روش در آخرین پستش یکی از زیباترین خاطرات فوتبال‌دوستانی ایرانی را زنده کرد.

او در چهارمین سالگرد بازی تیم‌ملی مقابل مراکش در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه که با آن پیروزی دراماتیک همراه شد، ویدئویی از پایان بازی و خوشحالی دسته‌جمعی بازیکنان و کادر فنی منتشر کرد.

جملاتی هم که کی‌روش پای این پست نوشته، بسیار جالب و خواندنی است: «یکی از بهترین خاطرات ورزشی من، چهار سال پیش در جام‌جهانی روسیه؛ با یکی از بهترین خانواده‌هایی که این شانس را داشتم تا با آنها کار کنم. تنها راز فوتبال یک کلمه ا‌ست: تیم. هیچ‌وقت در فوتبال دروغ نگید، تیم همه و همه چیز است.» 

این اتفاقات در حالی است که بعد از اردوی پرحاشیه تیم‌ملی در قطر و باخت به تیم دوم الجزایر، چند‌هشتگ توسط کاربران از جمله اخراج اسکوچیچ در فضای مجازی رد و بدل شد. حتی در این میان شنیده می‌شود که دولت به صورت غیر مستقیم از بازگشت کارلوس کی‌روش به نیمکت تیم‌ملی ایران حمایت کرده است. با این حال باید منتظر ماند و دید تا فیفا‌دی بعدی در شهریور چه کسی روی نیمکت تیم‌ملی می‌نشیند.

نکته جالب این که در کمتر از ۱۰ ساعت بعد از انتشار این پست، بیش از ۲۰ هزار نفر برای آن کامنت گذاشتند که می‌شود گفت تقریبا همه‌شان ایرانی بودند. بیشتر آنها با جملات کوتاه به زبان انگلیسی یا حتی فارسی، خواستار بازگشت کی‌روش به نیمکت تیم‌ملی ایران شده بودند. خواندن بعضی از این نظرات خالی از لطف نیست:

ای کاش این جام‌جهانی هم تو بودی روی نیمکت تیم‌ملی ما 

 بلند‌شو‌ بیا لوس بازی درنیار 

سرمربی برگرد که تیم بد جور بهت احتیاج داره 

به‌خاطر این تیم بزرگ، به خاطر فوتبال‌دوستان ایرانی و به خاطر تمام خاطراتی که برایمان ساختی  برگرد 

یعنی می‌خواد بیاد ایران پستی از ایران گذاشته؟

همیشه در قلب عاشقان واقعی فوتبال ایران ماندگار می‌مانید

come back to iran

منبع: جام جم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    3

    خدا کنه کی روش برگرده به تیم ملی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها