یک رسانه انگلیسی درباره تقابل با تیم اسکوچیچ:

آزمون و طارمی، انگلیس را به دردسر می‌اندازند

یک رسانه انگلیسی زبان به بررسی تیم ملی فوتبال ایران پرداخته و سردار آزمون، طارمی و قدوس را ستاره‌های تیم اسکوچیچ قلمداد کرده است.

آزمون و طارمی، انگلیس را به دردسر می‌اندازند

 رویارویی تیم ملی فوتبال ایران با انگلیس در جام جهانی سبب شده است تا رسانه‌های این کشور روی به بررسی تیم اسکوچیچ بیاورند. وب‌سایت planetsport در مطلبی به بررسی حریفان تیم ساوت گیت در قطر پرداخته و در بخش طولانی از این مطلب، ایران را مورد ارزیابی قرار داده است.

این رسانه با تیتر "بازیکنانی که می‌توانند انگلیس را در مرحله گروهی جام جهانی 2022 به دردسر بیندازند: پولیسیچ، بیل، آزمون..." این مطلب را آغاز کرده و نوشته است: مأموریت نخست سه شیرها در قطر، اولین دیدار جام جهانی با ایران در روز افتتاحیه مسابقات در استادیوم بین المللی خلیفه است.

ایرانی‌ها که در رده 21 جهان قرار دارند، استعدادهای هیجان‌انگیزی در چندین زمینه کلیدی دارند و مشتاق خواهند بود مسابقات خود را با یک پیروزی غیرمنتظره آغاز کنند.

مرد اصلی ایران در جام جهانی، سردار آزمون مهاجم بایرلورکوزن خواهد بود. این بازیکن 27 ساله در ژانویه پس از به ثمر رساندن 62 گل در 104 بازی برای تیم روس زنیت سن پترزبورگ، از این تیم به آلمان نقل مکان کرد و به‌عنوان بهترین بازیکن فصل 2020/21 روسیه انتخاب شد.

او با 6 گل رکورددار بیشترین گل زده یک ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا است و در کنار گل‌های داخلی خود، 40 گل در 62 بازی برای کشورش نیز به ثمر رسانده است.

علاوه بر این، یکی دیگر از بازیکنان خط حمله ایران که ممکن است نقش مهمی داشته باشد مهدی طارمی مهاجم پورتو است. او پس از گذراندن 9 سال اول دوران بزرگسالی خود با چهار باشگاه مختلف در سرزمین مادری خود به پرتغال رفت تا به ریو آوه بپیوندد و پس از یک فصل با پورتو قرارداد امضا کرد.

او پس از اینکه دروازه چلسی را در آوریل 2021 با یک ضربه آکروباتیک باز کرد، نامزد دریافت جایزه پوشکاش شد و در مجموع 41 گل در 87 بازی برای دراگوها به ثمر رسانده است.

در جای دیگری از زمین، نامی که ممکن است برای تماشاگران لیگ برتر آشنا باشد، سامان قدوس هافبک برنتفورد است که ابتدا برای سوئد، کشور زادگاهش بازی می‌کرد و سپس در سال 2017 به ایران رفت.

او از طریق تیم جوانان مالمو به عرصه فوتبال آمد و در تیم اوسترشوندزِ گراهام پاتر حضور داشت، قبل از اینکه در سال 2020 به زنبورها بپیوندد. او 73 گل حرفه‌ای در 286 بازی داخلی به ثمر رسانده و 31 بار برای ایران به میدان رفته است.

منبع: ورزش3
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • پدر
    1

    به نظر من اگر مي خواهيد تيم انگلستان به دردسر بيافتد به جاي سردار آزمون محسن رضايي و به جاي طارمي حاجي زاده رو بگذاريد ..... اونوقت بازي ديدن داره .... محسن به جاي پنالتي گرفتن گروگان ميگيره حاجي زاده هم به جاي گل زدن برجك ميزنه و .... نخنديد جدي گفتم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها